abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159950403

[ Bericht 29% gewijzigd door ToT op 15-02-2016 22:37:17 ]
pi_159971292
Ik heb nog geen inspiratie voor deze opdracht......
pi_159972245
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:33 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb nog geen inspiratie voor deze opdracht......
Iets met een mad scientist, een gifje met golfbewegingen / zwaartekracht dat op en neer gaat (i.v.m. zwaartekrachtgolven), golfen in zero gravity als tegenhanger, tong uitsteken naar mensen die hem niet geloofden, damesdijen voor hem aangezien hij zijn tong al buitenboord heeft hangen enz enz enz enz enz. :) Mogelijkheden zat! ^O^
pi_160013607
Wel geinig trouwens dat deze topicreeks bestaat! :Y Ik wilde al langer nieuws-items fotoshoppen. :P Ik heb al meerdere vluchtelingen-foto's ge-edit (o.a. in ONZ / Corrigerende tikken uitdelen ) en dingen over celebs ( Anouk alweeeeeeer volgeblaft! ) en heb nu eigenlijk wel zin om hier Death Row van te maken en hem een oranje overal te geven enzo! _O- 'N-Korea bereidt aanvallen op Z-Korea voor' Kale betonnen muren enz. ~O>

Misschien is het een leuke toevoeging om naast de wekelijkse opdracht ook freestyle toe te voegen? *O*
pi_160014013
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef ToT het volgende:
Wel geinig trouwens dat deze topicreeks bestaat! :Y Ik wilde al langer nieuws-items fotoshoppen. :P Ik heb al meerdere vluchtelingen-foto's ge-edit (o.a. in ONZ / Corrigerende tikken uitdelen ) en dingen over celebs ( Anouk alweeeeeeer volgeblaft! ) en heb nu eigenlijk wel zin om hier Death Row van te maken en hem een oranje overal te geven enzo! _O- 'N-Korea bereidt aanvallen op Z-Korea voor' Kale betonnen muren enz. ~O>

Misschien is het een leuke toevoeging om naast de wekelijkse opdracht ook freestyle toe te voegen? *O*
Ik zal er over nadenken, dit loopt wel lekker dus ik ben tevreden :s) Je hoort nog van me ;)
pi_160014040
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:14 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik zal er over nadenken, dit loopt wel lekker dus ik ben tevreden :s) Je hoort nog van me ;)
Whehehe gelijk heb je! :P
Het kan zijn dat verandering ook kan betekenen dat het ook mis kan gaan. Misschien een ideetje als er over 20 - 30 delen de klad in begint te komen of zo? ;)
pi_160014079
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe gelijk heb je! :P
Het kan zijn dat verandering ook kan betekenen dat het ook mis kan gaan. Misschien een ideetje als er over 20 - 30 delen de klad in begint te komen of zo? ;)
Inderdaad, dan zetten we het idee even in de ijskast. ^O^
pi_160051210
Er is weer lekker gepaint, op naar de volgende *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')