Gewoon jezelf zijn toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een presentje? Waar heb ik dat aan verdiend?
Wat liefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn toch.
Ik zag het liggen en dacht: "Dát is wat voor Feer."
Nog gefeliciteerd Sofquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
echt een HEERLIJKE verjaardag gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is altijd al zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut ze trekken de toeslagen over het weekend heen.
Wat heb je allemaal voor leuks gekregen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het wel extra ongelukkig 22ste pas.quote:
9 daagjes nog. Valt wel mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu is het wel extra ongelukkig 22ste pas.
mwah 80 euro nog maar gaat een saaie week worden.quote:
Boeken, kleurboek, stiften, chocolade, vaasje met tulpen, bosje bloemen, douchesetje, nagellak, sportshirt, dekbedovertrek, kettinkje, knuffeltje, en een ringquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor leuks gekregen?
Nog gefeliciteerd, Sofje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankjewelquote:
dankjewel ksquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Boeken, kleurboek, stiften, chocolade, vaasje met tulpen, bosje bloemen, douchesetje, nagellak, sportshirt, dekbedovertrek, kettinkje, knuffeltje, en een ring
omg ben echt verwend dit jaar![]()
Aaah leukquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
mijn puberbroertjes hebben gewoon een bosje bloemen voor me gekocht nahw![]()
had ik nooit verwacht
Met 80 moet wel te doen zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mwah 80 euro nog maar gaat een saaie week worden.
But i cant smoke the brains from my head.quote:
Wat moet je van die 80 euro kopen dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
But i cant smoke the brains from my head.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |