Zomerquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, vind dit ook zo'n kutperiode wat dat betreft. Je kan 's avonds eigenlijk ook niets leuks buiten doen ofzo
Het viel me van de week wel op dat het weer wat langer licht begint te worden. Dat deed me wel goed.quote:
Over paar weken klok ook weer vooruit toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Het viel me van de week wel op dat het weer wat langer licht begint te worden. Dat deed me wel goed.
Duurt nog wel evenquote:In de nacht van zaterdag 26 maart 2016
op zondag 27 maart 2016.
Je bent ook gelijk 1 van de enige die over is in deze SC. Iedereen is weggegaan omdat er irritant users als jij constant aanwezig zijn.quote:
Haags is wel een held hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je bent ook gelijk 1 van de enige die over is in deze SC. Iedereen is weggegaan omdat er irritant users als jij constant aanwezig zijn.
Allemaal de schuld van Calcioquote:
Wat een klootzackquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Calcio
Kan je wel zeggen. Ik hoop dat elk stoplicht dat hij tegenkomt rood is. Dat zijn telefoon tergend langzaam oplaadt en dat hij altijd uitschiet met de sambal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |