2000 klassieke '50 '60 LP's
2000 Popmuziek jaren '60 '70 '80
Tegen elk aannemelijk bod, want het staat nogal in de weg
Die popcollecite is een goed uitgezochte collectie van vele jaren, en is ook van superkwaliteit.
De klassieke LP's zijn ook van goede kwaliteit.
quote:Rofl...
Op zaterdag 23 november 2002 19:29 schreef static het volgende:
Lijstje met namen graag.
[Dit bericht is gewijzigd door Dopke op 23-11-2002 20:00]
edit:
Meerdere artiesten
edit2:
Argh, over het hoofd gezien, niet los dus. Hmmm jammer, want ik heb niet genoeg geld om alle LP's te kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 23-11-2002 20:29]
quote:Zou je wat van die "bekende" namen kunnen noemen?
Op zaterdag 23 november 2002 19:32 schreef Dopke het volgende:[..]
Rofl...
gewoon ALLE bekende namen uit de jaren '60 '70 '80
zit vast wel iets bij wat je zoekt, maar ze worden niet los verkocht..
quote:daar zit wat in
Op zaterdag 23 november 2002 21:21 schreef sig000 het volgende:[..]
Zou je wat van die "bekende" namen kunnen noemen?
Geeft wat meer indruk van je muzieksmaak. bvd.
Gewoon random even doorgekeken, en wat namen opgeschreven.
Dit zijn ze allemaal
quote:[offtopic]
Op zondag 24 november 2002 17:39 schreef firstwollie het volgende:
leuke collectie
quote:op minidisc!!!????!!?? Dus die degeneratie van geluidskwaliteit vondt hij niet zo erg.
Op dinsdag 3 december 2002 23:34 schreef Dopke het volgende:
Tis van mijn vader, en hij heeft alle nummer die hij wil houden, op minidisc gezet
Er zijn een aantal die ook niet verkocht worden, gewoon puur om de band die er mee is
in welke staat zijn de platen, zitten er krasjes op, zijn ze veel gedraaid? Hoe ging je pa er mee om?
quote:Die gaat alleen weg als ik een jaar studie in het buitenland kan regelen en niet genoeg liquide middelen heb, maar zover is het nog lang niet, reken er eerst maar niet op dus
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Dissection het volgende:
Ey Dopke, heb je die Marshall nog steeds te koop staan?
Of nog wat punk/grunge.... mail me maar even anders: fizz@home.nl
Bob dylan wil ik ook wel hebben trouwens
quote:hij wil toch niet los verkopen
Op dinsdag 25 maart 2003 23:03 schreef FiZz het volgende:
Heb je nog platen van Nirvana en/of Guns 'n Roses...Of nog wat punk/grunge.... mail me maar even anders: fizz@home.nl
Bob dylan wil ik ook wel hebben trouwens
2000 Popmuziek jaren '60 '70 '80
Deze zijn inmiddels nog over
Als er binnenkort niet mensen gaan bieden op de hele set, ga ik ze wel sorteren op naam en titel... In de hoop dat dat het waard is
quote:Mocht je ze toch los gaan verkopen, mail me dan aub de lijst even..
Op donderdag 27 november 2003 23:39 schreef Dopke het volgende:
Schop2000 Popmuziek jaren '60 '70 '80
Deze zijn inmiddels nog over
Als er binnenkort niet mensen gaan bieden op de hele set, ga ik ze wel sorteren op naam en titel... In de hoop dat dat het waard is
quote:Oke.. ik ga morgen bezig een lijst te maken. De lp's zijn in goede staat. De meesten zijn zorgvuldig uitgezocht bij aankoop. Daarna zijn ze bijna alleen afgespeeld om de muziek over te zettten naar minidisc.
Op donderdag 27 november 2003 23:51 schreef Sinner_CRX het volgende:[..]
Mocht je ze toch los gaan verkopen, mail me dan aub de lijst even..
In welke staat zijn de LP's trouwens? niet nat gedraaid hoop ik
Ik houd de lijst bij op http://edwindijkstra.mem.chn.nl/Elpeelijst.doc
Ik weet nog niet wat ik voor prijzen ga vragen. Ik denk dat dat beter kan wanneer de lijst compleet is. Als iemand tips eheft voor prijzen, of tips om de lijst te maken, die zijn welkom.
(ps. de site is van een schoolproject, als ie down is, even melden )
quote:Nee hoor, het werkt als een zonnetje! Ik maak er al een aantal jaren heel fijn gebruik van
Op woensdag 4 december 2002 00:56 schreef F1908 het volgende:
minidisc is echt 1 grote flop
quote:Ze zijn er nog wel, maar ik maak eerst mijn lijst af. Ook denk ik dat ik collecties niet los ga verkopen, alle elpees moeten eigenlijk weg. Als ik alle elpees afzonderlijk verkoop, blijf ik nog zitten met de helft.
Op vrijdag 28 november 2003 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn de LP's van Queen er nog ??
quote:40 elpees is niet de moeite afzonderlijk? 41 eigenlijk, want ik wil The Blues Brothers OST ook wel
Op zaterdag 29 november 2003 13:10 schreef Dopke het volgende:[..]
Ze zijn er nog wel, maar ik maak eerst mijn lijst af. Ook denk ik dat ik collecties niet los ga verkopen, alle elpees moeten eigenlijk weg. Als ik alle elpees afzonderlijk verkoop, blijf ik nog zitten met de helft.
quote:[traag van begrip reactie]
Op maandag 9 december 2002 17:59 schreef Echoes het volgende:
wat moeten mensen van onze leeftijd tegenwoordig nog met 2000 LP's uit jaren 50?!
maar das altijd wel humor. en tussen 2000 platen moet altijd wel ergens een leuk stukje zitten
ik steun deze verkoop van harte.
maar ik heb geen geld
Kimbell
Gast, de artiesten die je opnoemt zijn nog steeds hartstikke populair.... Voor een gemiddelde Beatles lp (in goede staat) ben je al gauw 10-15 euro kwijt.... TS zou gek zijn als ie ze voor dat geld wegdoet....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef IdlersDream het volgende:
Ik dacht aan lp's van creedence clearwater revival, led zeppelin beatles, beach boys, queen, rolling stones ac/dc
ik heb er zo'n 200 honderd nodig, wil 25 cent per lp betalen
ok ik had geen idee, al was die beatles en stones wel een beetje te gewaagt jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:53 schreef PimD het volgende:
[..]
Gast, de artiesten die je opnoemt zijn nog steeds hartstikke populair.... Voor een gemiddelde Beatles lp (in goede staat) ben je al gauw 10-15 euro kwijt.... TS zou gek zijn als ie ze voor dat geld wegdoet....
Als TS nog reageert, ik ben eventueel geïnteresseerd in de volgende artiesten
- Beatles
- Beach Boys
- Kate Bush
- Genesis
- Peter Gabriel
- Creedence Clearwater Revival
- Doe Maar
- The Doors
- Sparks
whehe, vooruitquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:49 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
maar van creedence blijf je af vriend, die zijn van mij
jij mag die jaren 80 shit hebben, daar walg ik van
he wat vragen die platenventers ervoor in die toko van hun???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:22 schreef Ms_NES het volgende:
Als je in één keer er vanaf wilt, ga dan naar een Platenkoning (Adam) of Platenboef (bijv. in Utrecht). Daar bieden ze sowieso het bedrag dat je ervoor vraagt...
moet je ff bij de kringloop kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:48 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
he wat vragen die platenventers ervoor in die toko van hun???
afhankelijk van titel natuurlijk....maar platen voor een kwartje is dat mogelijk
Vind je dat nou niet een beetje zonde? T'is maar een mening hoor, maar 'k denk dat er genoeg liefhebbers zijn die er geld voor over hebben om de muziek van de platen af te draaien, en niet vanaf de muurquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef IdlersDream het volgende:
hey gappie
ik weet niet of dit nog actueel is, maar ik wil mijn kamer gaan behangen met oude lp's
Ik dacht aan lp's van creedence clearwater revival, led zeppelin beatles, beach boys, queen, rolling stones ac/dc beetje van dat soort top 2000 achtige nummers
ik heb er zo'n 200 honderd nodig, wil 25 cent per lp betalen
wat is er te regelen en wat wil je zelf hebben voor het zwikkie?
hoho, wie zegt dat imk er alleen naar ga kijken, natuurlijk draai ik die platen ook, maar dit leek me een ultra gave m,anier om ze te verzamelen, cd's schiet ook niet op hequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je dat nou niet een beetje zonde? T'is maar een mening hoor, maar 'k denk dat er genoeg liefhebbers zijn die er geld voor over hebben om de muziek van de platen af te draaien, en niet vanaf de muur
Ik wil zelf ook wel een aantal van deze platen![]()
kijk eens rond op rommelmarkten (Koniginnedag). Ik heb daar ook veel platen gekocht. Meestal voor een schijtprijsje. 1 of 2 euro. Je moet het net treffen want sommige weten wat ze er voor kunnen vragen. Maar ik heb (toevallig) ook een keer 2LP Chronicle van CCR (best of) gekocht voor een kwartje! (in guldens tijd nog). Je moet wel door een hoop BZN, Andre Hazes en andere palingmuziek heen zoeken, en dan maar geluk hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:49 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
ok ik had geen idee, al was die beatles en stones wel een beetje te gewaagt ja
maar van creedence blijf je af vriend, die zijn van mij
jij mag die jaren 80 shit hebben, daar walg ik van
Wel logisch he, dat 50 cent kut muziek is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:02 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je ff bij de kringloop kijken
platen van 50 cent
goedkoper ga je ze niet vinden
het zijn dan ook kutplaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |