Hoort niet bij het formatquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
medische check ups misschien na een week, zou niet heel gek zijn
mwah ik vind het niet gek, ze hebben enige verantwoording. Verder heeft het weinig invloedquote:
Breng het dan niet in beeld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik vind het niet gek, ze hebben enige verantwoording. Verder heeft het weinig invloed
dan krijg je weer het gezeik dat niet alles eerlijk in beeld isquote:
Ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef xzaz het volgende:
Wat ik niet snap is waarom die kok niet niet gewoon 24 uur per dag met eten bezig gaat zijn.
Hahaquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lichaamstherapeut vond ik schokkender
Maakt toch niet welke zender?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat dit op net5 is anders zou ik het misschien eens kijken.
waarom dat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat dit op net5 is anders zou ik het misschien eens kijken.
Ik weet niet eens waar ik net5 heb geprogrammeerd...quote:
Ik moest ook even zoeken, alles terug kijken op Net5.nl was ook niet echt handig. 100 dezelfde reclame gezien. Maar ik ben nu weer helemaal bij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik net5 heb geprogrammeerd...
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik net5 heb geprogrammeerd...
De meeste tv's van tegenwoordig kun je gewoon handmatig programmeren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:22 schreef xzaz het volgende:
Programmeren? Heb je een TV uit de '90s?
Zelfs zonder setup box dus met CI(+) wordt het allemaal automatisch gedaan. Je zou het kunnen doen maar waarom?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De meeste tv's van tegenwoordig kun je gewoon handmatig programmeren.
Alleen iedereen heeft er zo'n ziggo/kpn boxje tussen staan dus hoeft het niet.
Kan je SBS6 ertussen uithalen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zelfs zonder setup box dus met CI(+) wordt het allemaal automatisch gedaan. Je zou het kunnen doen maar waarom?
Ik vind het met deze groep best goed gaan. Minder drama en discussies dan bij ER.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:34 schreef shiznuts het volgende:
...
Nu met een grote groep Nederlanders zonder enige survivalskills is gegarandeerd hilariteit natuurlijk.![]()
Ook dat Lord of the Flies gedoe met dat alleen degene mag spreken die de schelp, of in dit geval: de machete vast heeft...en dat mensen snel drama lopen te maken, ego's die botsen en mensen zielig lopen te doen.
Smullen.
Extra kleding heb ik even gemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:31 schreef NY_Giant het volgende:
Dat visnet was aan komen spoelen zeker? En de extra kleding ook...
Weet niet hoe ER zo verloopt, maar dat gaat toch ook om opdrachten te volbrengen enzo, dan heb je dan ook sneller wie is er zwak en wie is er sterk en wat er botst. Vind dit concept juist mooi: hier jongens, hier heb je een eiland en uh, zoek het maar uit, hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind het met deze groep best goed gaan. Minder drama en discussies dan bij ER.
Tuurlijk heb je wel aanvaringen maar dat is ook logisch gezien de omstandigheden.
ER is ook leuk maar minder hardcore. Het is met bekende Nederlanders waarvan de meeste dodelijk irritant zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Weet niet hoe ER zo verloopt, maar dat gaat toch ook om opdrachten te volbrengen enzo, dan heb je dan ook sneller wie is er zwak en wie is er sterk en wat er botst. Vind dit concept juist mooi: hier jongens, hier heb je een eiland en uh, zoek het maar uit, hè.Maar hey, de belangrijkste dingen zijn: onderdak, water, vuur en eten en dat hebben ze idd gewoon goed voor elkaar nu.
genoeg survivalprogramma's gezien waar ze aangespoelde netten gebruiktenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:31 schreef NY_Giant het volgende:
Dat visnet was aan komen spoelen zeker? En de extra kleding ook...
Het is niet onmogelijk inderdaad, maar het is mij iets te toevallig. Een mooi groot net, precies nu ze eindelijk op hun permanente plek zitten en precies op de dag waarop sommigen gevaarlijk veel blijken te zijn afgevallen (en het verkrijgen van serieus voedsel dus echt essentieel geworden is).quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
genoeg survivalprogramma's gezien waar ze aangespoelde netten gebruikten
Edje Stafford is dan natuurlijk de enige ekte surviver, die vent is echt een held.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:34 schreef shiznuts het volgende:
eens gekeken wat er nog meer zo was qua survival tv (en Bear Grylls mag dan super fake zijn, maar Les Stroud is dan weer super boring).
Gaak us checken!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:29 schreef boik het volgende:
[..]
Edje Stafford is dan natuurlijk de enige ekte surviver, die vent is echt een held.
walking the amazon, naked and marooned en natuurlijk marooned zelf
je kon hem nog niet? dan ga je wat moois zien, hij is de eerste en enigste die de totale amazone heeft afgelopen. heeft die iets van anderhalf jaar over gedaan ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:29 schreef boik het volgende:
[..]
Edje Stafford is dan natuurlijk de enige ekte surviver, die vent is echt een held.
walking the amazon, naked and marooned en natuurlijk marooned zelf
Nope. Ben dus echt pas een maand of twee into the survival programmas. Daarvoor kende ik natuurlijk Bear Grylls al wel voor het drinken van z'n eigen pis en slapen in een kamelenkarkasquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:08 schreef boik het volgende:
[..]
je kon hem nog niet? dan ga je wat moois zien, hij is de eerste en enigste die de totale amazone heeft afgelopen. heeft die iets van anderhalf jaar over gedaan ofzo.
en die marooned afleveringen wordt die gedropt ergens zonder kleren of een mes of noem het maar op en dan moet die daar overleven.
die vent is echt geniaal
ja bear grylls is echt puur om te laten zien hoe te overleven in extreme situaties.quote:
ja zeer zeker, alleen seizoenen 2 en 3 vond ik minder want het duo Joe en Cody ging gewoon echt niet samen. toen nog met Dave en Cody of nu met Joe en Matt vind ik wel weer leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:50 schreef rubbereend het volgende:
Dual Survival vind ik ook zeer vermakelijk
Ja, en toen ging er meteen een weg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:41 schreef Prisha het volgende:
oh ja ze hadden die mooie strand bereikt
jaaa numero 2quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, en toen ging er meteen een weg.
snik snikquote:
Rukgroepenquote:
quote:
Eens!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:00 schreef Prisha het volgende:
Ik had liever gehad dat ze een of twee pre-afleveringen hadden gemaakt met voorstellen van kandidaten ipv steeds die flashbacks ertussen door
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Abed het volgende:
Waren er nog hoogtepuntjes het eerste kwartier?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]Moniek en ander vrouwtje hebben hun haren gekamd
Ja, op dit tempo zitten we over twee weken naar een leeg eiland te kijken.quote:
Iedereen depressiefquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:02 schreef Abed het volgende:
Waren er nog hoogtepuntjes het eerste kwartier?
die dommeriken zijn vergeten een opvangbakje eronder te houden.....ze kunnen ook niks daarquote:
Sjoerd en Ernesto vonden een flinke yucca plant en anderhalve ananas. En ze hadden wat vallen gezet voor leguanen en zuks.quote:
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, op dit tempo zitten we over twee weken naar een leeg eiland te kijken.
Ook mooi, alleen niet zo spannend.
Dan hoop ik dat het Moniek isquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zeg
Dan hoop ik wel dat het een van de cameramannen is. Fatsoenlijke beelden ipv Blair Witch Island.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zeg
jaaa....Leonquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het een van de cameramannen is. Fatsoenlijke beelden ipv Blair Witch Island.
Arie haalt de snelheid uit het programmaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:08 schreef opreis het volgende:
Moniek krijgt wel heel veel screentime, dat mag wel minder, Marloes mag vaker in beeld.
En wtf is de toegevoegde waarde van die stukjes met Arie op dat eiland? Dat had ie toch net zo goed in Nederland in een studie kunnen opnemen als voice over?
kom...we gaan ons opgevenquote:
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.quote:
quote:
wahhhh dat weet je niet...quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is goed, kom toch niet door selectie heen
die leukequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.
Zie fotootjes in de OP, maar tis een cameraman geloof ik dus daarom denk minder in beeld ook ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.
Urbquote:
Zal je net zien, rol je er precies doorheen en zit je opeens op een eiland je af te vragen of je wel vader trots op je is.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zal je net zien, rol je er precies doorheen en zit je opeens op een eiland je af te vragen of je wel vader trots op je is.
Oh ja, das waar, staan gewoon in de OP.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Zie fotootjes in de OP, maar tis een cameraman geloof ik dus daarom denk minder in beeld ook ?
jaaaaaquote:
Ik ken Leon en helaas voor je: hij heeft een hele leuke vriendin.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
![]()
![]()
stop die dan in die graftakke loods
Hey zeg jij ook bezet tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:21 schreef Prisha het volgende:
owj,...al 12 jaar een vriendin.....dumpen die handel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef Abed het volgende:
Ik zou me daar zo op mn gemak voelen.En als er niet om de haverklap een camera in je bek geduwd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik dus erg slecht kunnen hebben.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat groepsgedoe zou mij ook al gauw opbreken.
24 uur met Cees is erger dan een maand op het eiland.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.
jah....en wij hebben er last vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef Abed het volgende:
[..]
24 uur met Cees is erger dan een maand op het eiland.
Haha ja, sommigen zou je er uit willen trappen met een grote boog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....en wij hebben er last van
En daar hebben ze ook nog eens geen klap te doen, de hele dag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
Je kunt het aan de langstzittende merken: die vliegt steeds vaker uit de bocht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook nog eens geen klap te doen, de hele dag.
Dat is nou echte liefdequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
"nu Sjoerd weg is heb ik er ook geen zin in"
wat is dat voor een argument
Viel me ook op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
"nu Sjoerd weg is heb ik er ook geen zin in"
wat is dat voor een argument
owj is het dat!quote:
Zal wel mooie tv zijn voor het gros, net als bij utopiaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is weinig survivallen bij. Althans niet dat ze gefilmd hebben.
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwachtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is weinig survivallen bij. Althans niet dat ze gefilmd hebben.
Misschien moet er een flesje zwarte haarverf aanspoelen.quote:
Paar scheermessen erbij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet er een flesje zwarte haarverf aanspoelen.
Het beeld een beetje matchen met de inhoud.
Hebben ze ook meteen te eten.quote:
Ik vind het jammer, had meer Bear Grylls verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel mooie tv zijn voor het gros, net als bij utopia
dit, het lijkt wel een aflevering van Gtstquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwacht
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwacht
ja is ook wel zo....maar moeten ze dat steeds laten zien dan..quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.
Daar zullen ze ook wel op gecast worden. Al te stoïcijnse deelnemers leveren maar weinig tv op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.
hoe opquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Urb het volgende:
Nouja het kan erger, gelukkig vooralsnog geen stelletjes daar.
Ik krijg de indruk dat er niet zoveel te survivallen was toen ze eenmaal het goede strand hadden gevonden. Er kwam ruimte om te klagen en na te denken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja is ook wel zo....maar moeten ze dat steeds laten zien dan..
Ja dat kan. Toch had ik zelf wel graag wat meer bikkels willen zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zullen ze ook wel op gecast worden. Al te stoïcijnse deelnemers leveren maar weinig tv op.
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er niet zoveel te survivallen was toen ze eenmaal het goede strand hadden gevonden. Er kwam ruimte om te klagen en na te denken.
Maar geen ontberingen meer voorzover ik kan zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....
Elektriciteit opwekkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....
Ja, dat lijkt me best een griezel om er bij te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mounir is een beetje een labiele vent.
jaa why not...eiland levert de middelen, maak er gebruik vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elektriciteit opwekken![]()
Aangespoeld computertje erop aansluiten, kunnen ze nog even op youtube kijken hoe dat eigenlijk werkt, survivallen.
ja...je kan toch niet weggestemd wordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef 44rdbei het volgende:
Dan ga je toch alleen aan de andere kant van het eiland zitten.
moeten ze hem wel vangen....lastig lastigquote:
Dacht ik ook al.quote:
Ik vraag me af of ze dat kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgende week een maandvoorraad schildpaddensoep.
Denk dat het niet mag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat kunnen.
Duurt een maand, ongeacht hoeveel er weggaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef svann het volgende:
Het gaat door tot de laatste paar opstappen of is er een limiet?
Hij bedoelde dus JUIST zulke mensen als jou met je "Die Mocro.." Die anderen had je zeker wel bij de naam genoemd? Hypocriet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
Die mocro mag sowieso wel weg, met zijn gezeur dat hij anders behandeld word zo out of the blue. Alsof er iemand thuis zit die denkt "oh een marrokaan die haalt het vast niet".
Hij mag zelf wel 10 keer mocro zeggen maar als ik het zeg is het een probleem.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:14 schreef Skynilla het volgende:
[..]
Hij bedoelde dus juist zulke mensen als jou met je "Die Mocro.." Die anderen had je zeker wel bij de naam genoemd? Hypocriet.
Dat iemand niks lijkt te doen is heel verraderlijk natuurlijk, de regie kan iemand makkelijk als lui persoon neerzetten door net iemand consequent in beeld te brengen wanneer hij of zij niets doet en alle shots waar deze persoon aan het werk is weg te laten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:40 schreef Skynilla het volgende:
Echt een stel zwakke verwende mensen bij elkaar die zichzelf zwaar overschat hebben. Die dachten zeker dat ze hun "kennis en motivatie" goed konden gebruiken in een survivalavontuur en zichzelf beter konden leren kennen en begrijpen.
En ondertussen vooral op hun kont willen blijven zitten en het liefst het gevoel willen hebben dat ze op vakantie zijn want dat is toch ook 'leuk' en vervolgens emo raken omdat er toch meer van je gevergd word dan gedacht.
Mark die zich 'onder druk' gezet voelt en hetzelfde gevoel ervaart als bij zijn burnout maar ondertussen geen hol uitvoert dan dat psychologisch gedoe.
Monique die graag iets doet maar daarvoor wel geprezen wil worden en in haar spotlight moet staan anders veranderd zij ook weer in Mevrouw Zeiknau. Waattt een zeikstem heeft die zeg, jeetje.
Joffrey zorgt tenminste nog voor humor in de groep anders is het ook maar een saaie boel.
Overall had ik echt meer van de mensen verwacht.
Trouwens, moet wel zeggen dat sommige shots echt lijken op die van een cameracrew. Die lange uitgerekte shots met panzoom, wel erg proffesioneel voor iemand die zwak bevend al 2weken amper eet? Hebben ze afgesproken wie lange shots doet en wie de live camera? Vind het wel opmerkelijk.
Oke, granted. Je kon niet op zijn naam komen.. Maar alsnog slaat het nergens op dat je zegt dat ie niet moet zeiken dat ie anders behandeld word. Het is algemeen bekend dat er veel discriminatie is op de werkvloer en in het openbaar vooral als Marokkaan of iets wat erop lijkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij mag zelf wel 10 keer mocro zeggen maar als ik het zeg is het een probleem.
Mocro is gewoon een afkorting als jij dat als beledigend opvat ligt dat aan jou.
Het was trouwens enkel omdat ik zijn naam niet kon herinneren, als ik zijn naam wel wist had ik die gebruikt. Je bent gewoon aan het zoeken om iemand de racisme kaart te kunnen toespelen.
Terwijl iedereen down is begint hij over zijn afkomst. Niemand op dat eiland heeft hem anders behandeld of wat dan ook. Ook zegt hij dat hij in het politie bureau niet serieus word genomen terwijl hij 80k per jaar 'maakt'. als je met zulke onzin begint zou ik je als agent ook niet serieus nemen, lekker nodig om uit te stippelen hoeveel geld je hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:21 schreef Skynilla het volgende:
[..]
Oke, granted. Je kon niet op zijn naam komen.. Maar alsnog slaat het nergens op dat je zegt dat ie niet moet zeiken dat ie anders behandeld word. Het is algemeen bekend dat er veel discriminatie is op de werkvloer en in het openbaar vooral als Marokkaan of iets wat erop lijkt.
En heb hem zichzelf geen een keer Mocro horen noemen hoor, alleen deze aflevering ging hij iets dieper op zijn afkomst in.
Ja, terwijl iedereen down is beginnen ze te praten over dingen die ze meegemaakt hebben in hun leven waar ze het zwaar mee hebben gehad. Bij hem is dat blijkbaar de discriminatie door zijn afkomst. Hij heeft ook niet gezegd dat hij zich op het eiland zo behandeld voelt maar wel daarbuiten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Terwijl iedereen down is begint hij over zijn afkomst. Niemand op dat eiland heeft hem anders behandeld of wat dan ook. Ook zegt hij dat hij in het politie bureau niet serieus word genomen terwijl hij 80k per jaar 'maakt'. als je met zulke onzin begint zou ik je als agent ook niet serieus nemen, lekker nodig om uit te stippelen hoeveel geld je hebt gemaakt.
Vervolgens blijft hij op het eiland vanwege de (als ik het goed heb begrepen) de maatschappij. Alsof iemand straks denkt "Mounir heeft het volgehouden, ik denk nu anders over buitenlanders ".
Hij gebruikt wel degelijk het woord mocro, ik kan het terugzoeken maar zo belangrijk is het ook weer niet.
Loopt rond, zielig te doen en te kijken wat mensen eten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Pap89 het volgende:
Heb nu aflevering 5 gekeken, maar....
Waar is Ernesto gebleven?
Léon zit er nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:37 schreef sjampoeh het volgende:
Nah..mijn favo Sjoerd weg![]()
![]()
Wat een toestand..
Ik vind die monique maar niks (de friezin)
Schildpad, zit daar wel wat vlees aan?
hij puzzelt liever ?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Prisha het volgende:
Frank vindt t niet leuk mee....de eerste dagen wel maat nu gebeurt er niks pfffffffffffffffffffff
nou dan maak je toch een puzzel van kokosnoten of zo....quote:
meer kunnen ze niet doenquote:
hij wou vogels vangen op een rotsjequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Abed het volgende:
Ik meld me nu ook.
Wat is Mounir aan het doen? Is hij het geklaag zo zat dat hij weg is gezwommen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij wou vogels vangen op een rotsje
neuh...ipv 1 persoon in nood krijg je dan 2 in nood...of 3...helpt niet echtquote:
Iwan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Abed het volgende:
Niemand zegt tegen Iwan dat hij een bootje in moet gaan.
Ze konden moeilijk met hem gaan overleggen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:44 schreef Abed het volgende:
Hoe niet slim het ook was. hij heeft wel een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |