en vergeet niet het vlees in de pan te doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awesome! Ik ga meteen mijn legging aantrekken en een cape omdoen.
Ah, vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt Fylax. Ik zal het afgesproken bedrag morgen op je bankrekening overmaken.
Misschien later vanavond, ik heb vanmiddag al 3 hamburgers gegeten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en vergeet niet het vlees in de pan te doen.want het is nooit te laat voor vlees toch? dat zeg jij toch altijd?
Nou Henk, deze kun je in je sig zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:04 schreef matthias24 het volgende:
ik vind efleterig echt een super aardige vent!
dat meen je niet! hahaquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien later vanavond, ik heb vanmiddag al 3 hamburgers gegeten.
heet efleterig in het echt henk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou Henk, deze kun je in je sig zetten.
Jawel, had ik trek in en ik had het nodig want ik was druk bezig met allemaal meubels verplaatsen.quote:
Nee, hij heet Rudolf van Veen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heet efleterig in het echt henk?
Hij heet eigenlijk Mimoud maar hier noemen we hem Henk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heet efleterig in het echt henk?
hahaha jij zal zeker ook wel vaak naar de bugerking gaan toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, had ik trek in en ik had het nodig want ik was druk bezig met allemaal meubels verplaatsen.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hahaha jij zal zeker ook wel vaak naar de bugerking gaan toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij heet Rudolf van Veen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |