Lach maar als je begraven wordt, dan lachen we allemaal met je mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:19 schreef Toefjes het volgende:
De zure reacties op mensen die lachen, dat kan ook alleen maar hier![]()
Begraven worden staat niet op het programma. Ik wil liever gecremeerd worden. Maar je hebt gelijk dat ellende hier meer vreugde teweegbrengt dan vreugde.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Lach maar als je begraven wordt, dan lachen we allemaal met je mee.
Die peilingen zijn mij ontgaan, maar ze maken precies het doel van zulke feestjes duidelijk en waarom je je daar niet voor moet lenen als journalist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:28 schreef Toefjes het volgende:
Begraven worden staat niet op het programma. Ik wil liever gecremeerd worden. Maar je hebt gelijk dat ellende hier meer vreugde teweegbrengt dan vreugde.
Of misschien vonden mensen het niet leuk dat er gezegd werd na deze show: VVD 3 zetels erbij in de peilingen![]()
En na het zuur komt het zoet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die peilingen zijn mij ontgaan, maar ze maken precies het doel van zulke feestjes duidelijk en waarom je je daar niet voor moet lenen als journalist.
Dat heet dan zuur, maar zuur is goed.
Van de stemmers bedoel je? Die zorgen immers voor een eventuele stijging in zetels.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:15 schreef maryen65 het volgende:
Mocht de VVD hierdoor 3 zetels stijgen dat zegt dan wel iets over het niveau van de VVD.
Welbeschouwd is dat een behoorlijke prestatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Ohhh, er werd een grapje over Slachter gemaakt. Waar gaat dit heen met ons land![]()
Dat is nou zo leuk als bekende mensen dingen gaan 'ontkennen', stiekem ontkennen ze niets.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben geen relatie, laat Slagter weten: http://www.joop.nl/nieuws(...)ngepast-voor-premier
Ze gaan wrs alleen af en toe knikkeren samen.
Nee, dat je het goed kunt vinden betekent inderdaad niet dat je een relatie hebt, maar het sluit het ook niet uit.quote:Wij kunnen het zowel maatschappelijk als op persoonlijk vlak met elkaar vinden en ervaren een goede vriendschap. Dit betekent echter niet dat er sprake is van een relatie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Ohhh, er werd een grapje over Slagter gemaakt. Waar gaat dit heen met ons land![]()
Geweldig dit.quote:
Wat een gejank. Er is helemaal niets ongepast aan een grapje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:13 schreef Ringo het volgende:
Ga zo'n vlek niet uitwrijven, Jan.
Maar hij heeft natuurlijk gelijk. Dat hele avondje is ongepast en daarmee tekenend voor de huidige staat van mainstreamjournalistiek en landsbestuur. Alles voor de kijkcijfers, hiep hiep hoera.
Ik kreeg niet bepaald een positief gevoel over de objectiviteit van onze nieuwsdiensten (NOS en RTL) toen ik ze gezellig om de grapjes van Rutte zag lachen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En die taak met de bijbehorende onafhankelijkheid kunnen ze, nadat Mark Rutte ze aan het lachen heeft gemaakt, onmogelijk nog goed uitvoeren?
Vond jij niet dat Rutte het wel aardig deed dan? Het is gewoon een soort standup comedy act, is echt niet voor iedereen weggelegd, en hij deed het bij lange na niet slecht. Natuurlijk zijn het niet zijn eigen grappen en word alles voor hem geschreven, maar je moet het nog wel effe zelf brengen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kreeg niet bepaald een positief gevoel over de objectiviteit van onze nieuwsdiensten (NOS en RTL) toen ik ze gezellig om de grapjes van Rutte zag lachen.
Goeiemorgen Jan, ook hier?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:40 schreef Maron het volgende:
Allemaal lachen naar Amerikaans model...bah wat een gemaakte voorgeprogrammeerde grappenmakerij ten koste van een ander...
Eerst Zalm met een bekverrekking, en dan Rutte met een kaakhernia...
Allemaal lachen....(ja, zou ik ook doen als de rest van meelachend Nederland erin tuint...;(
Dat kan, Jan weet daar alles van.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben geen relatie, laat Slagter weten: http://www.joop.nl/nieuws(...)ngepast-voor-premier
Ze gaan wrs alleen af en toe knikkeren samen.
Zal de gemiddelde Nederlander niet weerhouden om op Wilders te gaan stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:40 schreef Maron het volgende:
Allemaal lachen naar Amerikaans model...bah wat een gemaakte voorgeprogrammeerde grappenmakerij ten koste van een ander...
Eerst Zalm met een bekverrekking, en dan Rutte met een kaakhernia...
Allemaal lachen....(ja, zou ik ook doen als de rest van meelachend Nederland erin tuint...;(
dankzij de belastingverlaging dit jaar ga ik er netto toch zo'n 960 euro op vooruit, en met mijn velen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond de grap van Rutte over die 1000 euro ook ongepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |