Hij heeft die kutpet altijd op pijpstand staan. De clap achterstevoren zodat hij jongens beter kan bevredigenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:41 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier heb je hem. Waarom al die haat op zijn pet?
Lekkere chick wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Enzo Knol, de man van de toekomst!
Huh hij heeft toch helemaal geen pet opquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Jij vindt die rechter lekker.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Ploplap het volgende:
[ afbeelding ]
Dat incestbekkie? Meh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef Geerd het volgende:
Hij heeft wel een leuke vriendin toch?
#KNOLPOWERquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen die zich druk maken over mensen die zich druk maken over het laagste van het laagste in de maatschappij die ook een keer ergens heen mag omdat linkse gutenmenschen ook iets willen betekenen voor de zwakzinnige en zwakbegaafde![]()
Wat voor een pauper is deze TS
Dee met haar poesjequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef Geerd het volgende:
Hij heeft wel een leuke vriendin toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cmquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat incestbekkie? Meh.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat incestbekkie? Meh.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cm![]()
Dit heb je al een keer gezegd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel altijd de neiging als ik een foto van haar zie om dat scheve smoeltje eens goed recht te swaffelen met mijn 38 cm![]()
Ik doe geen chicks onder de 8, dus dit 3tje (afgerond naar boven) wordt het nietquote:
De OP is ook al ergens gepost, dus mijn post is gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dit heb je al een keer gezegd.
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met basenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De OP is ook al ergens gepost, dus mijn post is gerechtvaardigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |