SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Je bent zelf een patientquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is die patient in de OP?
Iemand zei het in vorig topic.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is die patient in de OP?
quote:
Rutte is ook best onreinquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
Waarom moet Halina onrein naast Rutte zitten
Je hond chocola laten eten. Goed bezig manquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn hond heeft een bounty opgegeten met netjes het papier er af.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
I know dat is giftig. Maar toch knap om dat papiertje er af te halen voor een teckeltje. Is niet per direct dodelijk en ja mijn moeder is dierenarts dus die weet dat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hond chocola laten eten. Goed bezig man
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
Een likje chocoladevla niet nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I know dat is giftig. Maar toch knap om dat papiertje er af te halen voor een teckeltje. Is niet per direct dodelijk en ja mijn moeder is dierenarts dus die weet dat.
mocht je willen, ze noemen mij de finse jodenkiller in de directe omgevingquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
JODEN ZIJN DE BAAS IN ROTTERDAM
Nou mijn moeder is dierenarts en zo gevaarlijk is dat nou ook weer niet. Het is niet een hele chocolade reep iets kleins Stefan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een likje chocoladevla niet nee.
Een hele chocoladereep is gewoon gevaarlijk
stoerquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mocht je willen, ze noemen mij de finse jodenkiller in de directe omgeving
Toch beetje raar dat je zo blij doet daarover.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is dierenarts en zo gevaarlijk is dat nou ook weer niet. Het is niet een hele chocolade reep iets kleins Stefan.
Iedereen weet mijn naam hier hoor dus dat je het zo leuk vind het in elke post te gebruiken is niet heel erg nodigquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is dierenarts en zo gevaarlijk is dat nou ook weer niet. Het is niet een hele chocolade reep iets kleins Stefan.
Nee blij niet. Maar opmerkelijk dat die het papiertje er af haalt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch beetje raar dat je zo blij doet daarover.
ik wist hem nog nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen weet mijn naam hier hoor dus dat je het zo leuk vind het in elke post te gebruiken is niet heel erg nodig
Waarom heet jij geen Chris op je FB?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik wist hem nog niet
maar goed niet dat het me verder intrieseert
Oh oke Stefanquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen weet mijn naam hier hoor dus dat je het zo leuk vind het in elke post te gebruiken is niet heel erg nodig
zo heet ik welquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen Chris op je FB?
Je had dat fb-bericht toch gelinkt hier van die autoquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zo heet ik wel
naar wies fb kijk je?
jaa dat was niet van mijn fb af gewoon van die gozer zn sitequote:Op woensdag 10 februari 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had dat fb-bericht toch gelinkt hier van die auto
Waar vooquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk krijg ik de excuses van mijn moeder waar ik op zat te wachten
Valt me niet tegen neequote:
Ik kijk laatste tijd wel eens filmpjes van StukTVquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Zelfs hier word die sneuneus Enzo Knol voor uitgenodigdDe tering zeg
Eerste keer he, hij moet er beetje inkomenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb npo1 10 minuten volgehouden...
Ik heb hem eigenlijk nooit grappig gevonden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer he, hij moet er beetje inkomen
Dolf Jansen is wel leuk
Nee dankjequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:15 schreef McNulty het volgende:
willen jullie opso weer terugnemen aub?
Waarom welquote:
Nee hoorquote:
Wat leuk, ik ga meedoen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:23 schreef Sked het volgende:
In de KLB SC pesten ze iedereen weg
Triest volkje
Valt wel mee. Ik ben altijd eerlijk op fokquote:
Moest net wel serieus lachen voor het eerst om een comment daarquote:
Welke? Was even door heen aan het scrollen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest net wel serieus lachen voor het eerst om een comment daar
die van NoelGallagherquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke? Was even door heen aan het scrollen.
Sfeer is niet leuk daar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar klagen ze alleen maar?
Houd op danquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje. Ben wel blij dat we hier niet telkens zo lopen te bitchen op elkaar.
Dat gebeurt alleen snachtsquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje. Ben wel blij dat we hier niet telkens zo lopen te bitchen op elkaar.
Topic is ook regelmatig dicht geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
die mensen in KLB-sc ook allemaal huilen als er 2 man een discussie hebben
Ja Inso en ikquote:
Mensen snappen niet dat discussies een forum levend houden, en niet alleem maar hoi, hoiquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Topic is ook regelmatig dicht geweest.
Hahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat discussies een forum levend houden, en niet alleem maar hoi, hoi
haha XD
XD
Hoi
Doei posts
Hallo Paxquote:
Je wou zeggen dat dat hier nooit gebeurt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat discussies een forum levend houden, en niet alleem maar hoi, hoi
haha XD
XD
Hoi
Doei posts
Jawel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat dat hier nooit gebeurt?
heb je de bier huis gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk laatste tijd wel eens filmpjes van StukTVDat is nog best geinig.
Ja net haha.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb je de bier huis gezien?
ja die was leukquote:
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen MeisjeDjamila cute op youtube
Meisje van jaar of 23 ofzo die in Amerika woont, en allerlei filmpjes maakt over Nederlands eten wat ze gaat eten met buitenlandse vriendinnen enzoquote:
He JC.quote:
Hoi Paxcoquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
ik wou even een post doen zoals fokkie opnoemde
Maar hey allen
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
ik wou even een post doen zoals fokkie opnoemde
Maar hey allen
Dat klinkt interessant.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisje van jaar of 23 ofzo die in Amerika woont, en allerlei filmpjes maakt over Nederlands eten wat ze gaat eten met buitenlandse vriendinnen enzo
welke?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
ik volg ook een aantal youtubers maar ik durf niet te zeggen welke
Ga maar naar KLB als je Pewdiepie zegtquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind de sidemen best leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar naar KLB als je Pewdiepie zegt
Nee die nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar naar KLB als je Pewdiepie zegt
Enzo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Nee Dinertje met Ruttequote:
StukTV?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik kijk roadtrippers. Komen ze een vrouw van 70 tegen in de trein (in New York), terug van vakantie uit Amsterdam. Zit een beetje te vertellen dat ze de coffeeshops te gek vind enzEn compleet van de wereld was haha. Ze ziet er zo onschuldig uit.
Zou ik is een leuk verhaal vertellen. Enzo was vroeger wiet verslaafd en woonde in Assen, die dealer uit Assen is er nog steeds. En vertelde dat laatst..quote:
Zeker weten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja man met jou en je dochter ook?
StukTV vind ik wel leuk, armoowasright vind ik een irritant ventje. Verder volg ik Zu5e, soms DagelijksHaadee maar geen Enzo Knolquote:
Nee irritant ventje. Zou hem echt wel slaan als die zo'n prank bij mij deed. Het leuke is alles bij armo is fake.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
armoowasright is ook wel een baas, paar keer dronken ze filmpjes bekeken ging stuk
Ook goed natuurlijk. Tegen wie moet ADO dit weekend?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gaat het ook goed trouwens, maar dat terzijde.
Gelukkig heeft hij nu Dee om hem op het rechte pad te houdenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou ik is een leuk verhaal vertellen. Enzo was vroeger wiet verslaafd en woonde in Assen, die dealer uit Assen is er nog steeds. En vertelde dat laatst..
Een aantal adolescentenquote:
Zou Dee wel doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu Dee om hem op het rechte pad te houden
[..]
Een aantal adolescenten
Excelsior, uit. Bibberen op Woudenstein.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook goed natuurlijk. Tegen wie moet ADO dit weekend?
Dee moet al huilen als er buiten een scheet gelaten wordtquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu Dee om hem op het rechte pad te houden
[..]
Een aantal adolescenten
Je weekend begint op woudestein!quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Excelsior, uit. Bibberen op Woudenstein.
Saaie wedstrijden......quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Excelsior, uit. Bibberen op Woudenstein.
Echt hequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dee moet al huilen als er buiten een scheet gelaten wordt
1-1quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Saaie wedstrijden......Groningen tegen Ajax
Mwah meer eindigt. 't is op zondag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je weekend begint op woudestein!
Die slogan hangt nog altijd aan de voorkant, uit de tijd dat ze in de jupiler league spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah meer eindigt. 't is op zondag.
Owquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die slogan hangt nog altijd aan de voorkant, uit de tijd dat ze in de jupiler league spelen.
Hahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn favo speler, heeft zijn seizoen niet![]()
Ik heb een FC Groningen sticker op mijn deurquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha
Groningen heeft weer nieuwe stickers gemaakt hoor.![]()
[ afbeelding ]
Paxcon heeft deze op zijn bed geplakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha
Groningen heeft weer nieuwe stickers gemaakt hoor.![]()
[ afbeelding ]
Lievquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paxcon heeft deze op zijn bed geplakt.
Nee eigenlijk niet neequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waarom ik dit weet
Haags wat voor muziek luister jij eigenlijk. Harry jekkers?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waarom ik dit weet
Mwah nee. Ja Oh Oh Den Haag natuurlijk. Eigenlijk van alles wel. Vooral oude lullen muziek ookquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haags wat voor muziek luister jij eigenlijk. Harry jekkers?
Je bent zelf een hont.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je mag je hond oke jen
niet mij
Oké.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je mag je hond oke jen
niet mij
Had jij maar een vader die je is normaal Nederlands heeft geleertquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je zal je vader wel bedoelen wanneer hij likt aan jou worstje
Doe eens normaal tegen Fokker. Ik heb Fokker laatste dagen goed leren kennen. Ik mag hem graag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je zal je vader wel bedoelen wanneer hij likt aan jou worstje
Ja echt hoor. Dat doet me echt veel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jij ligt wakker vanavond door die gemene opmerking
Dankje wel haagse hooliganquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Fokker. Ik heb Fokker laatste dagen goed leren kennen. Ik mag hem graag.
Betaal mij niet te laat broer ik incasseer mijn saaf.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vies ben jij man
feyenoord voor de leven
Doe eens niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vies ben jij man
feyenoord voor de leven
Juistem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Respectabele leeftijd
Ik gok dat je 17 bent.
Nee 1000 condooms om niet meer kleine haagjes te maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Win ik nu de volautomatische breedbeeld magnetron?
Ik vond je aardig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee 1000 condooms om niet meer kleine haagjes te maken.
Seizoenskaart opzeggenquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:14 schreef Fokker101 het volgende:
Jurgen Streppel wss naar Groningen![]()
Hart op de tongquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hou van je toch Hagenees. Goed volk meestal wel.
Groningen gaat 3 punten pakken. Hopelijk geeft Tibbling, Bazoer een ontzettende doodschop.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, Groningen speelt thuis a.s. zondag. KNGB!
Ik denk een dodelijk saai 1-1.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Groningen gaat 3 punten pakken. Hopelijk geeft Tibbling, Bazoer een ontzettende doodschop.
Nee joh. Sorloth godquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk een dodelijk saai 1-1.
Ja ik ook zoietsquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja godverdomme rond half 11 al op staan
Ja we zwaaien altijd naar elkaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk?
nee hij wil nooit zwaaienquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie elkaar persoonlijk?
Ja er gebeurde weer wat toen hij invielquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee nog wel. Idrissi vind ik wel een heerlijk spelertje.
ik ga met autoquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En dan ook nog treintje pakken
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja we zwaaien altijd naar elkaar.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Helemaal wel. Ik kan wel zwaaien maar als ik je nooit zie en niet precies weet waar je zit.
Was er al lang. Alleen pussy boy Pax wil niet bij Groningen Fanatics komen zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er bloeit hier een nieuwe vriendschap.
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was er al lang. Alleen pussy boy Pax wil niet bij Groningen Fanatics komen zitten.
Midden-Noord past wel bij Pax.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen.
Vakkie G(ay) ook wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Midden-Noord past wel bij Pax.
MOOIE STAD....................................................................quote:
Verder is het gewoon een kut stad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Very Emotional & Beautyfull
oh jammerquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een kut stad.
Je bentnog nooit in den haag geweest?quote:
neequote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bentnog nooit in den haag geweest?
En Amsterdam,, Rotterdam, Utrecht?quote:
utrecht op het station, amsterdam toen ik 8 was ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Amsterdam,, Rotterdam, Utrecht?
Waar woon je dan? Limburg ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
utrecht op het station, amsterdam toen ik 8 was ofzo
Grappig welquote:
Weet niet, zou wel nieuwsgierig zijn ernaar als ik zelf in de provincie zou wonen en nooit naar de Randstad was geweestquote:
moet ik daar alleen naartoe gaan dan om in mijn eentje te chillen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, zou wel nieuwsgierig zijn ernaar als ik zelf in de provincie zou wonen en nooit naar de Randstad was geweest
Waarom niet. Beetje rondkijken, beetje eten, beetje winkelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik daar alleen naartoe gaan dan om in mijn eentje te chillen?
Mja ieder z`n dingquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:15 schreef Trollscience het volgende:
ik ga alleen naar het noorden als ik met mensen kan chillen
Niet meer.quote:
Hoevaak moet je trainenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ze vlogen er lekker in op de training
Dat is niet veelquote:
Trainen hun ook tussendoor nog in de gym of ben jij de fanatiekste?quote:
veel 20-25 dus meeste welquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trainen hun ook tussendoor nog in de gym of ben jij de fanatiekste?
Oh zijn er ook nog veel ouder bij dan?quote:
Oudste 32 gok ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zijn er ook nog veel ouder bij dan?
Niet verkeerd om die achterin te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oudste 32 gok ik.
Hij zit bij leger is fucking kast
Maar vind het wel prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verkeerd om die achterin te hebben
Had ik nooit achter je gezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind het wel prima.
Lekker 2 keer per week balletje trappen.
Hoewel ik merk nog steeds vies fanatiek ben
Niks mis mee. Morgen even Justitionele inrichting in Vught bellen, zag dat ze veel met stagiaires werkte. Lijkt me wel bazenplekquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind het wel prima.
Lekker 2 keer per week balletje trappen.
Hoewel ik merk nog steeds vies fanatiek ben
hoezo nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had ik nooit achter je gezocht.
vughtgodquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Niks mis mee. Morgen even Justitionele inrichting in Vught bellen, zag dat ze veel met stagiaires werkte. Lijkt me wel bazenplek
Niks mis met fanatiek zijn. Je sport niet voor nietsquote:
dat zei ik toch nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met fanatiek zijn. Je sport niet voor niets
Ik zeg het ook niet als tegenreactie op jequote:
Eerste hattrickjequote:Op woensdag 10 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Zaterdag tegen de nummer laatst.
vertrouwen tanken
je citeert mijn postquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet als tegenreactie op je
Zat echt 0 reden in die reactie om je aangesproken te voelen iigquote:
Is het ook gewoon 2x45 minuten op dat niveau?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Word nu al moe als ik denk aan zaterdag weer op de rechtervleugel
Ja. Helaas wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook gewoon 2x45 minuten op dat niveau?
Lijkt me echt afzienquote:
lesbienne of kookgereiquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef McGrath het volgende:
Ik heb net een fantastische pot gezien.
ik sta juist spits, maar ben rechtsbuiten. Maar dat komt omdat we 4-4-2 spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt matig man.
Moet echt spitta in.
Gewoon genoeg acties makenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt matig man.
Moet echt spitta in.
wij 4-3-3quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik sta juist spits, maar ben rechtsbuiten. Maar dat komt omdat we 4-4-2 spelen.
ben je goedquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik sta juist spits, maar ben rechtsbuiten. Maar dat komt omdat we 4-4-2 spelen.
Het is bij ons wel grappig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon genoeg acties maken
Steeds meer naar binnen trekken
Goeie mix toch.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is bij ons wel grappig.
Een handvol kan aardig voetballen, maar de andere helft is alleen sterk en FYSIEK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |