de stroom was in de bonusquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:54 schreef Copycat het volgende:
Waarom stop je daar je Bonuskaart in?
Spaarlampen?quote:
Normaal gesproken zou ik daar natuurlijk mijn black Amex kaart voor gebruiken, maar die had ik even nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef dimmak het volgende:
Stop je bonuskaart er dan ook niet in pauper.
Hebben ze vast ook gedaan, maar dat vertellen ze natuurlijk pas als hij uit gaat checken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze had je toilet met je tandenborstel schoon moeten maken.
Omdat hij vanochtend pas leeg was en ik hem vanavond ook wil gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Nizno het volgende:
Even melden bij de balie, dan leggen ze je vast wel even uit dat je er geen kaart in hoort te stoppen als je niet op je kamer bent. Waarom kan je tandenborstel trouwens niet in de nacht opladen?
Die zal ook vast niet weg zijn. Hooguit dat zij hem houdt om zelf korting te krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:55 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Omdat hij vanochtend pas leeg was en ik hem vanavond ook wil gebruiken.
En dan nog, dat ze niet willen dat je dat doet is een ding, maar dan hoef je toch niet het pasje weg te gooien. Dan leg je hem op het nachtkastje of zo.
Geen idee wat een Schoonmaakster in Oostenrijk met een Bonuskaart moet. Ben net bij de balie geweest om te vragen en die wisten in ieder geval van nietsquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die zal ook vast niet weg zijn. Hooguit dat zij hem houdt om zelf korting te krijgen
Misschien is ze wel tijdelijke medewerker uit Nederlandquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Geen idee wat een Schoonmaakster in Oostenrijk met een Bonuskaart moet. Ben net bij de balie geweest om te vragen en die wisten in ieder geval van niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |