SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
Komt Trackmania naar de PS???![]()
"vroger" echt veel, heel veel, TMNations gespeeld
Het is veel lopen en zoeken maar je hebt je map met kompas en genoeg tijd want het is een vrij korte game.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zit er actie in, of is het echt alleen zoeken en lopen?
Unravel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm. Hoe meer ik van Firewatch en The Witness zie, hoe meer ik een van de games wil halen
Nu nog beslissen welke...
The division zonder twijfelquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Unravel natuurlijk.
Of wachten op Far Cry Primal, Tom Clancy's The Division, Hitman.
Die heeft wel een mooie prijs toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben nog opzoek naar mijn volgende game, misschien Sniper: Ghost Warrior 3.
of gewoon allemaal ?quote:
Invite gestuurdquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:12 schreef Rossdale het volgende:
Sinds vandaag ook bezitter van Rainbow Six
Wordt er nog een beetje gespeeld?
Ja nu. Heb je net toegevoegd. Zijn met vier man dus als je opschiet hebben we een plekkequote:Op woensdag 10 februari 2016 21:12 schreef Rossdale het volgende:
Ook op iOS.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:18 schreef DJ_ het volgende:
Voor wie het interessant vind, Final Fantasy 2 is gratis te downloaden op Android ( waarschijnk ook op IOS maar dat kan ik niet na kijken ) t/m14 Februari , maar het kan enkel via de gratis FF portal app. ( nieuws over Final fantasy en, triple triad spelletje app )
Zeker... Ik zal je wel een invite sturen als we losgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:12 schreef Rossdale het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:04 schreef Catch22- het volgende:
klote bol.com , Mortal kombat vertraagd... En komt pas na mijn game-avond. Maar nu zie ik dat streetfighter ook uit komt, die is wel vetter of niet?
Nicequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker... Ik zal je wel een invite sturen als we losgaan.
Hoe vind je'm? In verhouding met andere Telltale-titels? Ook fan van de serie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil eerst nog even Game of Thrones uitspelen en daarna klap ik er vol tegenaan met jullie
Mk9 was beter inderdaad al zou ik voor een game avond eerder Naruto dan Street Fighter kopen als je wil vechten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja.
MKX viel sowieso al tegen imo.
Ik ben nu met episode 4 bezig en de game pakt de sfeer van de serie goed vind ik. Bijna iedereen is tegen je en de mensen die dat niet zijn, zijn hoogstwaarschijnlijk niet te vertrouwenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoe vind je'm? In verhouding met andere Telltale-titels? Ook fan van de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik heb de clueless gamer gezien van Conan O'Brien.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wou eerst voor Doom gaan uit nostalgie maar die game lijkt niet eens op doom95. Trailer ziet er ook chaotisch en wild uit terwijl je in Doom95 juist lekker rustig aan kon doen.
GMTAquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nu met episode 4 bezig en de game pakt de sfeer van de serie goed vind ik. Bijna iedereen is tegen je en de mensen die dat niet zijn, zijn hoogstwaarschijnlijk niet te vertrouwen
Ik heb een aantal keer een keuze moeten maken met de gedachte (als ik dit nu niet doe, dan heb ik straks problemen) en dat bleek dan achteraf toch helemaal verkeerd ingeschat te zijn. Dus dat doet de game goed!
Ik vind het wel erg tof en qua kwaliteit is het zeker niet minder dan de andere telltale games. Alleen soms heb je al een beetje een idee waar het qua storyline naartoe gaat,omdat het speelt tijdens bekende evenementen in de boeken en serie. De red en purple wedding bijvoorbeeld en je weet wat er met de betrokken personen gaat gebeuren.
Ik geef hem tot dusver een 7.5/10
Ja, alle games zijn regio-vrij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik een PS4 game in Japan koop kan ik deze dan op mijn in de EU gekochte PS4 spelen?
Die heb ik ook gezien maar Cohan was zo bezig met grappig doen dat ik amper wat van de game gezien heb.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb de clueless gamer gezien van Conan O'Brien.
Het is niets voor mij, maar vind het er retegaaf uitzien
Het was idd meer aandacht voor de NFL fans en zichzelf dan voor de gameplay.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien maar Cohan was zo bezig met grappig doen dat ik amper wat van de game gezien heb.
Zijn alle games dan alleen in het Japans?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja, alle games zijn regio-vrij.
Hoop wel dat je het kan lezen![]()
Niet alle, maar ze zullen de Engelse taal geen prioriteit maken daaro.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zijn alle games dan alleen in het Japans?
Hmm okequote:Op donderdag 11 februari 2016 15:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet alle, maar ze zullen de Engelse taal geen prioriteit maken daaro.
Als je meer van simulatie houdt moet je zeker voor Project Cars gaanquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Project Cars of Driveclub. Ik twijfel.
Dan doe ik die.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je meer van simulatie houdt moet je zeker voor Project Cars gaan
Metal Gear Solid 5 heeft in ieder geval Engelse subs. Gravity Rush ook. Voor de rest moet je gewoon per game even op de achterkant bekijken of het aangegeven wordt, en anders even op internet zoeken, per titel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik een PS4 game in Japan koop kan ik deze dan op mijn in de EU gekochte PS4 spelen?
100% Driveclub wat mij betreft. Gewoon geweldige gameplay en track-design. Al heb ik zojuist even de nieuwe Tracks in Schotland gespeeld (Old Town), en die vielen me helaas iets tegen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Project Cars of Driveclub. Ik twijfel.
quote:I did try the new track(s), and although obviously I'm very grateful that they're adding new content/tracks to the game, I do have to say I was a little disappointed with how small the track is, and it just seems a little less detailed than the original tracks.
Compared to Project Gotham Racing, I feel those tracks were often a bit bigger and more varied than this one.
When before the race they do that 'fly-over', you can tell they did put a lot of work in, creating a nice medium-sized town, so MAYBE they'll even expand it a bit in future updates, but the tracks as they stand now are just a little to cramped for me...
Also 1/2 of the pictures for the new tracks shows what looks like 'fog', but sadly that isn't available in the game yet.
Anyway, nice little update. Haven't tried the hardcore-mode yet, cause I have a pretty full agenda for the rest of the day/night (he says, rolling out of bed at 2 PM...(!)), but hopefully in these coming days I'll get to explore some more...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |