Met de 3 deuren is het 66%quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
Lijkt wel een loterij, 50% kans dat je wel wint en 50% dat je niet wint.
Mijn leerlingen mogen mij anders graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
ik vind het nog steeds erg dat jimmy een docent wordt
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alle feiten zijn ofwel waar, ofwel niet waar.
omdat je wss fake as fuck doet omdat je goede stagebeoordeling wilt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leerlingen mogen mij anders graag.
Omdat je opvattingen voor je houdt. Wat heel verstandig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jimmy gaat je zo tr'enquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Hitler werd ook door veel mensen als sympathiek omschreven.
We hadden het over de bewering "abortus is moord" dit is ofwel waar, ofwel niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.
Mooi dat jij dit zo goed weet omdat je dagelijks mijn lessen bekijkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je wss fake as fuck doet omdat je goede stagebeoordeling wilt.
Ja, en het is niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hadden het over de bewering "abortus is moord" dit is ofwel waar, ofwel niet waar.
Spot de fokkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Hitler werd ook door veel mensen als sympathiek omschreven.
Frank laat een ondeugende leerling aan een rad draaien, waar dan een straf op staat, kan plein vegen zijn of een stuk overschrijven, zoiets dergelijksquote:
boeie eerste ban is toch maar een dagquote:
Ik zit niet mijn persoonlijke opvattingen aan de leerlingen op te dringen nee, zouden alle docenten moeten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat je opvattingen voor je houdt. Wat heel verstandig is.
Streng Christelijke school zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
of juist een prijs winnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank laat een ondeugende leerling aan een rad draaien, waar dan een straf op staat, kan plein vegen zijn of een stuk overschrijven, zoiets dergelijks
ohja chillequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie eerste ban is toch maar een dag
Minder toch? Dacht iets van 12 uurquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie eerste ban is toch maar een dag
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Streng Christelijke school zeker.
hier ben ik het dan wel mee eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit niet mijn persoonlijke opvattingen aan de leerlingen op te dringen nee, zouden alle docenten moeten doen.
ja maar dat zijn die afkoelbans ofzo bedoelde 'echte' banquote:
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.
Frank wint altijdquote:
behalve als het linkse indoctrinatie isquote:
Jij hebt zelf tegen mij gezegd dat je je opvattingen die je hier hebt niet op school naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit zo goed weet omdat je dagelijks mijn lessen bekijkt.
Bekijk het dan zo: de kans dat ik gelijk heb is absoluut aanwezig. Daarom alleen al zouden mensen eens goed de feiten moeten bestuderen. Als ik namelijk wel gelijk heb, zijn degenen die niets zeggen medeschuldig aan onrechtvaardig handelen in onze samenleving.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.
Het patent op de waarheid claimen is echt
NOU ENquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bekijk het dan zo: de kans dat ik gelijk heb is absoluut aanwezig. Daarom alleen al zouden mensen eens goed de feiten moeten bestuderen. Als ik namelijk wel gelijk heb, zijn degenen die niets zeggen medeschuldig aan onrechtvaardig handelen in onze samenleving.
Ik heb gezegd dat ik mijn leerlingen niet bombardeer met mijn persoonlijke opinie, klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hebt zelf tegen mij gezegd dat je je opvattingen die je hier hebt niet op school naar buiten brengt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Het is 21:30 geweest en FreshFace is ook al een poosje weg.... toeval?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst" kan je niet meer zeggen later.
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.
Het patent op de waarheid claimen is echt
En claimt Teeuwen dat die opmerking waar is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwen
Weet ik veel jonge hou op met je gemekker. Koop wel een geit als ik dat wil horenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En claimt Teeuwen dat die opmerking waar is?
Nee, ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwen
Ik had bijna een topickill, kom jij weer met je strugglesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb Zalando leeg besteld en nu kan ik niet kiezen wat ik morgen het eerst aantrek
Het jurkje dat de meeste tieten/kont showedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb Zalando leeg besteld en nu kan ik niet kiezen wat ik morgen het eerst aantrek
String duhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |