Princetownquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verzamelijk van wetenschappelijke conclusies door Princetown University.
https://www.princeton.edu/~prolife/articles/embryoquotes2.html
Dat is de wetenschappelijke consensus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Een zygote al begin van leven noemen you gotta be kidding me
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, te oude troep dus. wel jammer
Eigenlijk mag hij het wel 'ns van me proberen. Staan binnen de kortste keren z'n stemmers weer met beide benen op de grond. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon een paar jaartjes in een psychiatrische inrichting zou hem geen kwaad doen denk ik
Nee, gewoon een van de eerste hits op google.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
een verzameling van quotes die in je straatje lullen
mooi man
ewa mattiequote:
Srs?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanjer hard gelachen want meiose is helemaal verkeerd uitgelegd, denk je dat men dit serieus kan nemen
ik werd altijd dikzak genoemd maar dan zei ik zo van ik kan tenminste nog afvallen maar jij blijft lelijk en toen werd ik in elkaar geslagenquote:
Goede inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Princetown
Maar goed bewaar het maar voor de volgende republikeinse kringverjaardag
ja dat zal bestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, gewoon een van de eerste hits op google.
wanneer leven begint is op zich niet van belangquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verzamelijk van wetenschappelijke conclusies door Princetown University.
https://www.princeton.edu/~prolife/articles/embryoquotes2.html
gewoon wachten op 3quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
jahopelijk maken ze ooit een remake ofzo want het verhaal leek me echt vet, maar denk het niet
Slap gelul over seks, vrouwen met aandachtstekort, mannen met gebrek aan seks, en nu zijn we weer bij Jimmy tegen de restquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
Heb ik nog wat spannende dingen gemist hier de afgelopen paar uur?
Wel plottwist waar je u tegen zegt. Heb je nog meer van die verhalen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd altijd dikzak genoemd maar dan zei ik zo van ik kan tenminste nog afvallen maar jij blijft lelijk en toen werd ik in elkaar geslagen
net zo skeer als altijdquote:
ja dat swsquote:
nee, mijn leven is niet zo interessantquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel plottwist waar je u tegen zegt. Heb je nog meer van die verhalen?
Dit is menselijk leven. Als jij dat geen intrinsieke waarde vind hebben is dat best, maar dat heeft verregaande consequenties.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
wanneer leven begint is op zich niet van belang
het gaat erom wanneer je er waarde aan hecht
die bacteriën op je balzak leven ook
die mug die doodsloeg leefde ook
Good to hear. Jaa even paar maanden tussenuit geweest.. maar best wel onbewust. Gewoon Fok vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
net zo skeer als altijd
hoe is t met jou? heb je echt keilang niet zien posten gvd
Een persoon in coma verstuurd geen zenuwimpulsen meer, wat krijg je daarvan? Brain soup. Een persoon waaraan morfine is toegediend maakt alles nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Drie voorbeelden waaruit blijkt dat het voelen van pijn hier geen relevant criterium kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |