SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebei potentieel leven door plee spoelen
Bron?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.
De wetenschappelijke consensus over het begin van leven is de tweede celdeling. Dus na 2/3 dagen.
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
heeft iemand anders ook deja vu, vgm heb ik deze onzinpraat van Jimmy al voorbij zien komen
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
heeft iemand anders ook deja vu, vgm heb ik deze onzinpraat van Jimmy al voorbij zien komen
Jimmy's eigen lichaam pleegt genocide op zichzelf. Elke dag sterven cellen af en worden deze vervangen door nieuwe.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge een kind aka embryo is gewoon een klompje cellen tot zowat 4 weken. Geen aders niks.
Hey babequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
ghehehequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.
maar wel uiterst vermakelijke hersenschetenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik moet elke dag ook die hersenscheten van jou lezen.
Celdeling vindt constant plaats in je lichaam man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.
De wetenschappelijke consensus over het begin van leven is de tweede celdeling. Dus na 2/3 dagen.
Weet niet wat jij in gedachte had, but I like itquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van stoeien komt baby's net als dat je van zwembadwater zwanger kan raken
Tik hem aan Hansie! Jou geen goede nachtrust wensen gaat hij spijt van krijgen.quote:
Wel slimme zet eigenlijk weer. Slachtofferrol enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
''Als die kogel van links komt dan weet heel Nederland dat aan de zijkant de letters PvdA staan geschreven''kutgreet
ik had je backquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag ook wat jij over me zei Hans Kazan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjes.
Ik typ, valt me tegen van je ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag ook wat jij over me zei Hans Kazan
jep, precies zoals je in dat topic ook al postte iddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel slimme zet eigenlijk weer. Slachtofferrol enzo
#waarheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
''Als die kogel van links komt dan weet heel Nederland dat aan de zijkant de letters PvdA staan geschreven''kutgreet
Maar waarom ben ik nou geen Henk meer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tik hem aan Hansie! Jou geen goede nachtrust wensen gaat hij spijt van krijgen.
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg tieten, ik zag wat je over me zei
ja johquote:
wel meer tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂
gebruik eens normale emoticonsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Broer je hebt me 20 keer genamecalled in 2015 😂
Dat heet mitose, mc0ty. Gebeurd ook bij jou hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jimmy's eigen lichaam pleegt genocide op zichzelf. Elke dag sterven cellen af en worden deze vervangen door nieuwe.
snap niet dat die jongen kan leven met zichzelf
gebeurtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heet mitose, mc0ty. Gebeurd ook bij jou hoor.
Was uitgekeken op die naam.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik nou geen Henk meer?
http://bdfund.org/wordpre(...)paper_life_print.pdfquote:
Geen tankquote:
mobiel FOK!ken is echt pure aidsquote:
quote:
Lol boze oude manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebruik die van FOK!, debiel
Stemmingmakerij. Alleen daarom al mogen ze 'm van mij opsluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
Lees mijn posts eens, je zou nog wat kunnen leren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon een paar jaartjes in een psychiatrische inrichting zou hem geen kwaad doen denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Alleen daarom al mogen ze 'm van mij opsluiten.
ik weet door jou wel hoe ik jou domheid moet typen, bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens, je zou nog wat kunnen leren.
gast echt niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens, je zou nog wat kunnen leren.
Iemand in Coma voelt ook niks, iemand die een goeie dosis morfine krijgt voelt ook niks, iemand die in zijn/haar slaap een kogel door de kop krijgt voelt ook niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Een klompje van cellen voelt het niet eens als je het gaat aborteren. Wat boeit jou dan of iemand dat gaat aborteren of niet. Haar leven.
Kusjes.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet door jou wel hoe ik jou domheid moet typen, bedankt daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |