SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racist, zijn bruine niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd crip ik wilde wat wittere tandne ;s
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?quote:
meeerrrrrrRRRRrrrRRRquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:52 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s11flNrb5WJA
ja da krijg jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd crip ik wilde wat wittere tandne ;s
niet gelezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?
En wat is in godsnaam het verschil tussen Mijn fotostream en Filmrol?
Die filmrol is van iedereenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
IPhone's geheugen zit vol en kan geen foto's meer maken daarom wil ik eigenlijk alle foto's van m'n iPhone verwijderen. IPhone synced foto's met m'n MacBook. Als ik de foto's op m'n iPhone verwijder, verwijder ik ze dan ook van m'n Macbook?
Dan wachten we wel tot morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Viskarretje het volgende:
remqo:
http://vocaroo.com/i/s11flNrb5WJA
Nee, zo werkt dat niet. Je was toch geil?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Kurovski het volgende:
Te bizar. Zelfs nu ik zelf krap zit proberen mensen nog geld bij me te lenen. Dacht dat ik eindelijk van die parasieten af was.
Als ie synct verwijderd hij ook op je laptop. Zet je foto's op dropbox en verwijder dan alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Twee rijen tanden lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Neem gewoon een kunstgebit anders, Opso.
Wat is dan in godsnaam de toegevoegde waarde van dat geheel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ie synct verwijderd hij ook op je laptop. Zet je foto's op dropbox en verwijder dan alles.
Beste advies van 2016 thncquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Neem gewoon een kunstgebit anders, Opso.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Je was toch geil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |