Dat kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat kan niet want die heeft een streepje met onderbroken streepjes.
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu jeukt het juist weer wanneer het langer wordt. Kaal/stoppeltjes ben je nu gewend.
Wel met zelfde mesje toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.
Druk druk druk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef LompeHork het volgende:
"Al dat geFok zeker"ik ben hier al twee weken amper geweest.
okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.
Als is hypothetisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
kleine moeite onder de douche toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dagelijks je ballen scheren... Jezus man.
Ik zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het van bepaalde users niet, wel van jou.
Weet ik, ze had het ook al over een slechte tinderdate die aandachtig naar dr picasso zat te kijken en een slappe piemel kreeg omdat je er kunst in zag en de geilheid verdwenen was omdat je er door werd afgeleid van wat er toe deedquote:
Tering.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
Gezicht gecontoured, lijk meteen 20 kg dunner. Zie er nu dusnog maar uit also ik 150 kg weeg.
Kleine moeite indd, maar ben ik 's-morgens veel te slaperig voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
kleine moeite onder de douche toch.
Stop eens met mij te feeden gvd horkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering.
* LompeHork pakt trechter en een pot vet
De geile plaatjes in de private Whatsapp-groep natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft je tot nu toe het meeste geprikkeld?
Ik doe het elk weekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dagelijks je ballen scheren... Jezus man.
braddiebegeleider toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk man, opleiding en alles.
Maakt me niet uit. Als ik bij mn ouders ben na mn werk en ik ga er na uit, dan duik ik gerust hun badkamer in om me met elk willekeurig mesje te scheren hoor. Baard en van onder. Boeiend als mijn moeder dr kut er mee heeft geschoren. Het blijven maar haartjes.quote:
Heb zelf er ook even wat op afgetrokken hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef LompeHork het volgende:
De geile plaatjes in de private Whatsapp-groep natuurlijk.
Geheel terecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb zelf er ook even wat op afgetrokken hoor.
Half 9 Of iets later. Excuus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb zelf er ook even wat op afgetrokken hoor.
Elk weekend, teringquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke dag man, tering
Hahaha goeiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:26 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Weet ik, ze had het ook al over een slechte tinderdate die aandachtig naar dr picasso zat te kijken en een slappe piemel kreeg omdat je er kunst in zag en de geilheid verdwenen was omdat je er door werd afgeleid van wat er toe deed
Vind het wel zo respectvol tegenover chicks eigenlijk. "Stoppels" op je zak rocken. Watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elk weekend, teringIk eens in de 3 weken ofzo. Glad is lekker, maar beetje stoppels is ook wel baas
.
En uiteindelijk is het altijd te lang of te kort. Het is nooit goedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elk weekend, teringIk eens in de 3 weken ofzo. Glad is lekker, maar beetje stoppels is ook wel baas
.
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je het niet lekker vind.
Plompzakker gespot.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het wel zo respectvol tegenover chicks eigenlijk. "Stoppels" op je zak rocken. Wat
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het wel zo respectvol tegenover chicks eigenlijk. "Stoppels" op je zak rocken. Wat
quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou een keer een chick vingeren, zei ze "ik ben niet voorbereid". Ik zo van /care man, beetje stoppels, not a single fuck is given today baby. Nou, het leek alsof ik een kokosnoot aan het aaien was
.
[ afbeelding ]
Aan weerszijde een vlechtje. Op z'n Gallisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik leg altijd een staart in mijn schaamhaar, het liefst gewoon een mooie vlecht, mijn vrouw vindt dit mooi, vooral als ik hem gekamd heb en er conditioner in heb gedaan.
Tof, ga je volledige carrière- switch maken? Ik denk dat zo'n opleiding pittiger is dan het lijkt, of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Correct.
Zou niet laten slagen 12/10 - IGN
Jammer dat je die op de meet niet hebt laten zienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik leg altijd een staart in mijn schaamhaar, het liefst gewoon een mooie vlecht, mijn vrouw vindt dit mooi, vooral als ik hem gekamd heb en er conditioner in heb gedaan.
Exact, dan kun je ze ook om je ballen heen slaan, vet galant en alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aan weerszijde een vlechtje. Op z'n Gallisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |