Jij lijkt me zo iemand die bans uitspreekt als gans, ipv Benz.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans kom
Alleen eisprong.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft iemand ervaring met teespring?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel elke week trimmen, op dag 3-4 ben ik op m'n geilst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, weekje, doei.
Nee hoor. Stoer stoer ja wat is stoer. Ik vind een oud omaatje helpen oversteken ook stoer dus jaaaaaquote:
Sorry als ik je heb gekwetst popje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans kom
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef LompeHork het volgende:
Je krijgt wel een punthoofd van al dat geFok zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, weekje, doei.En altijd het laatste woord.
Haha hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo iemand die bans uitspreekt als gans, ipv Benz.
Jij zou bij die ene brigade moeten gaan, die gaan ook oma's helpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee hoor. Stoer stoer ja wat is stoer. Ik vind een oud omaatje helpen oversteken ook stoer dus jaaaaa
groeit wel snel, je moet zo'n dikke baard laten groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, weekje, doei.zo geylen/10
"Al dat geFok zeker"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je krijgt wel een punthoofd van al dat geFok zeker?
HAHAHAHHA BT INDAMOFUCKINGBUILDINGquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, was ook wel de bedoeling, maar toen vond ik het nodig mij te scheren, toch maar even laten dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
groeit wel snel, je moet zo'n dikke baard laten groeienzo geylen/10
Prima baardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, weekje, doei.
Als je het nou nog zelf mocht opzuipen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is echt een kutbaan, je moet idd gewoon in je eentje zwoegen met al die teringzooi.
jshhahahahahahahahahaaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Al dat geFok zeker"ik ben hier al twee weken amper geweest.
Ik hars 'm 1 keer in de 3 weken ongeveer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Scheer jij je snor ook errday?
Welke? Gilfhunters?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zou bij die ene brigade moeten gaan, die gaan ook oma's helpen.
EEN TATTA MET BAARDJE BESTAAT DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier, weekje, doei.
yassquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, was ook wel de bedoeling, maar toen vond ik het nodig mij te scheren, toch maar even laten dan.
Dat lijkt me echt mega raarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit man, even huilen in een hoekje van de badkamer brb.
Eindelijk, ik krijg aandachtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent mijn nieuwe doelwit, gemeen kutkind
Ik snap hem huehuehuequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gewenning.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
over scheren gesproken. Na mn eerste keer schaamstreek scheren met scheermesje deed ik t nooit meer want jeuk. Maar nu doe ik het dagelijks en geen jeuk en alles gladjes. Hoe komt zoiets klb
Incest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
over scheren gesproken. Na mn eerste keer schaamstreek scheren met scheermesje deed ik t nooit meer want jeuk. Maar nu doe ik het dagelijks en geen jeuk en alles gladjes. Hoe komt zoiets klb
Ik post geen pics op fokquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank, dank. Nou, pics van jouw baard.
Je moeder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
Nu jeukt het juist weer wanneer het langer wordt. Kaal/stoppeltjes ben je nu gewend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
Je hebt aids grquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
Jij was toch gestorven.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft iemand ervaring met teespring?
Oh oke, misschien je vader dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat kan niet want die heeft een streepje met onderbroken streepjes.
Jij krijgt al genoegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef je mij ook aandacht dan, hou ik van.
Dagelijks je ballen scheren... Jezus man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef Viskarretje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |