Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shit, dan ga ik wel even naar mn backupje mmgfattycmb
Zaandam bedoel je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?
Zaandam, en tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?
Oh, okay.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zaandam, en tuurlijk niet. Zijn in het land meerdere (ik geloof 5) distributiecentra.
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?quote:
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.quote:
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.quote:
Heb nog nooit iemand van binnen gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?
wist wel dat jij deze grap ging makenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.
Zoooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.
Nee, maar laatst bestelde iemand die ik ken iets (in Grunna) en ze kwamen het vanuit Zaandam brengen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.
Zo iemand 25 kratten bier 4 verdiepingen omhoog laten tillen tegenover een AH en dan gaan genieten van hoe hard je diegene laat werken voor je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.
Er zitten enkel distributiecentra in de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, maar laatst bestelde iemand die ik ken iets (in Grunna) en ze kwamen het vanuit Zaandam brengen.Dacht toen al, is er geen AH dichterbij of zo.
Soms is voorspelbaarheid niet slecht. Toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
wist wel dat jij deze grap ging maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |