bij chickenspot?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer gaan we samen kip eten cripster?
Jij stelt de vraag kom je buiten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer ov km's hoe weet je dat en dat is ook niet wat ik zeg of implicieer natuurlijk
Nou nouquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk zou GhpH eens verkracht moeten worden door een groep asielzoekers. Dan heeft hij tenminste een geldige reden voor dat apocalyptisch gejengel.
Dit soort fetisjen horen hier niet thuis. Seks is een deur verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Eigenlijk zou GhpH eens verkracht moeten worden door een groep asielzoekers. Dan heeft hij tenminste een geldige reden voor dat apocalyptisch gejengel.
Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dit soort fetisjen horen hier niet thuis. Seks is een deur verder.
nee ik vroeg je kom je weinig buiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stelt de vraag kom je buiten?
En neem aan dat je OV kilometers moet maken om iets met regelmaat in de trein te kunnen waarnemen.
Gewoon mee blijven lezen na een uurtje of 7, gaat het vanzelf los.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam voor beef. Koude kermis dit dat zus zo.
Als het maar geen negers zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou hetzelfde overkomt.
dat account is nep tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:34 schreef hoink581 het volgende:
Sensatiezoeker nr 91731901quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam voor beef. Koude kermis dit dat zus zo.
Jij zegt toch dat je dat vaak in de trein ziet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik vroeg je kom je weinig buiten.
ja en daar ga je net je aanname, ik ga zelfs amper met het ov
Zeg me dat je een grap maakt plsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vent is echt. Serieus. Foto's gezien. Compleet wereldvreemd.
niet vaak, regelmatig dacht ik maar dat zegt alleen nogal weinig hoe vaak ik met de trein zou gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat je dat vaak in de trein ziet?
Had het over reizen met je kat in de trein. Niet kat meenemen in een reismandje in het algemeen.
ik kan het bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vent is echt. Serieus. Foto's gezien. Compleet wereldvreemd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet alvast wennen aan een niveautje lager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |