Jij gooit toch ook graag met tatta als label, beetje hypocriet dan toch als je nu zegt het onnodig te vinden.quote:
Gewoon alle resultaten weglaten die je niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet toch wel statistiek hebben gehad tijdens je opleiding als je je nu gaat bezighouden met een enquete...
Haha, verzuurd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij gooit toch ook graag met tatta als label, beetje hypocriet dan toch als je nu zegt het onnodig te vinden.
Het is HRM. Mijn verslag gaat niet zozeer over statistieken of dingen die je daaraan kunt relateren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet toch wel statistiek hebben gehad tijdens je opleiding als je je nu gaat bezighouden met een enquete...
Mooi ja, lekker mooie resultaten presenteren en leuke correlaties vermelden die totaal niet waar zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon alle resultaten weglaten die je niet leuk vindt.
Gelukkig heb je bij HRM nooit met statistiek te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is HRM. Mijn verslag gaat niet zozeer over statistieken of dingen die je daaraan kunt relateren.
Allemaal uitbijtersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi ja, lekker mooie resultaten presenteren en leuke correlaties vermelden die totaal niet waar zijn
Mijn onderwerp heeft daar niet echt iets mee te maken. Ja om de resultaten van die enquete te verwerken misschien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gelukkig heb je bij HRM nooit met statistiek te maken.
AHAHquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Weyooo klb sc topic alleen voor mijzelf wat een stilte
Toen ik het had geprobeerd ooit vond ik niet dat het de hype kon waarmakenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in viesvettige raspatat
kom je weinig buiten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
Lol in de trein zit iemand met een kat in een reismandje en een enorme koffer. Hele verhuizing met de trein of zo?
Wattequote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik het had geprobeerd ooit vond ik niet dat het de hype kon waarmaken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zin in viesvettige raspatat
Hhahaha zeker ben je ook een hipster met wietsokjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hype > geprobeerd > hype niet waargemaakt.
Null hypothesis rejected.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hype > geprobeerd > hype niet waargemaakt.
Hhahaha klopt helemaal hoe weet je datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhahaha zeker ben je ook een hipster met wietsokjes
Hhhahahaha omdat je zo voorspelbaar bentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hhahaha klopt helemaal hoe weet je dat
Klinkt als een oempaloempaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Vallen jullie op chicks met kort pittig halfgeschoren groen haar
ik in de trein regelmatig zelfsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo nooit mensen hun katten mee op reis slepen nee.
niets mooiers dan datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Vallen jullie op chicks met kort pittig halfgeschoren groen haar
Je reet is voorspelbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhhahahaha omdat je zo voorspelbaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |