Dat zeg ik niet. Gewoon de hele associatie is verkeerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:50 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Alsof je voor zo'n 'echte' schavuit wel aanzien of iets moet hebben
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wil graag rapper worden. Helaas ben ik te langzaam.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote aantallenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef wenfer2 het volgende:
Mensen die zich zorgen maken over de onderlaag van de samenleving.
Bendelijdersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef Roberta_J het volgende:
Ja, dat is dus de invloed van het kwaad! Dat soort gastjes kopiėren eigenlijk bendelijders in hun gedrag, en bendelijders zijn meestal gewoon verknipte idioten die door en door slecht zijn (psychopaat). Zo wordt de maatschappij dus op allerlei manieren bestookt...
Maar ja, tegenwoordig zijn wede weg een beetje kwijt.
Nee gewoon met Heerequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Jij wil zeker met U aangesproken worden?
Wat bedoel je? Wees eens een beetje specifieker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote aantallen
Wat draag jij eigenlijk bij aan de maatschappij? Baggertopics?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:22 schreef Baas_bas het volgende:
Wat the fuck heb je nou aan dit soort gasten? Voegen ze ook maar iets positiefs toe aan deze maatschappij?
feel the rush scandalousquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
C4 to ya door no beef no more nigga
haan33quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:24 schreef Fushia2 het volgende:
Hiphop
Air Max
Gucci
Wiet
Assie
Nektasjes
Moncler
Louis Vuitton
Bitchez
Bubble buts