Kunnen ze toch delen met de koeien die hebben blijkbaar genoeg ruimtequote:
Ja of geef jij de natuur een pak met flappen? Alleen mensen rekenen geld voor een lap grond.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Plofkippen heeft in de basis weinig te maken met de ruimte.
Want grond is gratis.
ach, een akkertje hoeft niet zoveel te kosten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]. Plofkippen heeft in de basis weinig te maken met de ruimte.
Want grond is gratis.
Ik ben wel benieuwd waar jij baas van bent want echt intelligent ben je niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Kunnen ze toch delen met de koeien die hebben blijkbaar genoeg ruimte
Van Bas en dat zal de downie op het palletsorteercentrum wel zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar jij baas van bent want echt intelligent ben je niet.
"Persoon met verstandelijke beperking".quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van Bas en dat zal de downie op het palletsorteercentrum wel zijn.
En anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef Baas_bas het volgende:
Hey we gaan het wel gezellig houden hè?
Nog nooit gezien, zal er eens op lettenquote:
Kom ik je opzoeken en laat ik je je hele huis opruimen en schoonmakenquote:
Dat kan wel gezellig worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Kom ik je opzoeken en laat ik je je hele huis opruimen en schoonmaken
Zou ik hem eerder jouw huis laten opruimen, heb je er zelf ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, zal er eens op letten
[..]
Nee neem nou maar van mij aan dat je dat niet wiltquote:
Nee. Prijs van vlees wordt bepaald door vrije markt + subsidie. Prijs voor vis is vastgesteld door handelaars en staat boven de wet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk in een land met zo veel water (en dus vis denk ik). Maar ik denk eerder dat we gewoon denken dat het heel duur is, omdat vlees eigenlijk te goedkoop is.
Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Heuj effe dimmen jij hé met je tjak mattiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee
Tjak op tafel. Tjak op de grond. Overal tjak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heuj effe dimmen jij hé met je tjak mattie
Tjakking mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tjak op tafel. Tjak op de grond. Overal tjak.
Dat de vleesindustrie gesubsidieerd wordt wist ik wel, maar bij vis moet er toch ook een marktwerking optreden? Anders koopt niemand die vis meer lijkt me.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Prijs van vlees wordt bepaald door vrije markt + subsidie. Prijs voor vis is vastgesteld door handelaars en staat boven de wet.
Dus, ga lekker zelf je vis vangen.
Nou, afgelopen weekend heeft wel sporen nagelatenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tjakking mooihahhah maar eem sirjeus. Bij jou kan je zowaar van de grond vreten zo schoon is het.
Daar kan ts zijn vlees wel mee kruidenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, afgelopen weekend heeft wel sporen nagelaten.
Nope, voor vis bepalen ze zelf de prijs en hebben ze maling aan marktwerking. En zoals je ziet, er blijven idioten vis kopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat de vleesindustrie gesubsidieerd wordt wist ik wel, maar bij vis moet er toch ook een marktwerking optreden? Anders koopt niemand die vis meer lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |