dit dus.quote:
Meten is weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus.
Als je aan de schakelaar zit heb je geen idee of er dan wel of niet spanning op staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:53 schreef kovenant het volgende:
wat iedereen hier boven roept is uiteraard een must.Met dat voorzichtig wegbuigen ben je langer bezig dan wanneer je er even snel een lasdop op zet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met dat voorzichtig wegbuigen ben je langer bezig dan wanneer je er even snel een lasdop op zet.
maar je kunt dus door de schakelaar te bedienen onbedoeld spanning op de draden zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Meten is weten.
Maar daarbuiten vrij debiel om aders gewoon los te laten bungelen.
ja, maar weet een ander dat ook?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik weet wanneer de lamp uit is ernaast zit nog een knop voor een andere lamp. Als die allebei naar boven staan zijn ze uit.
Die logica gebruikte ik ook een keer, bij een lamp die stuk was.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik weet wanneer de lamp uit is ernaast zit nog een knop voor een andere lamp. Als die allebei naar boven staan zijn ze uit.
Het blijft een gevaarlijke situatie; ik adviseer toch zeker wel om ze af te doppen met minimal een kroonsteen of een steeklasdop.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom ik ook zeg, meten is weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je kunt dus door de schakelaar te bedienen onbedoeld spanning op de draden zetten.
[..]
ja, maar weet een ander dat ook?
gewoon afdoppen die handel. ik zou het zelf nooit los willen hebben.
mja, dat doe je niet als je elke keer de kamer in looptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarom ik ook zeg, meten is weten.
inmiddels wel duidelijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Loekie1 het volgende:
Dag, kan ik de elektriciteitsdraden van een hanglamp tijdelijk los laten hangen of is dat zeer gevaarlijk? Stroom staat erop maar ik laat de lamp uit natuurlijk.
jij weet het misschien, maar iemand anders niet, of de andere lamp gaat stuk en dan staat er op beide spanning want schakelaars staan gelijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb wel eens iemand gevraagd of het kwaad kon en het kon geen kwaad. Maar het is wel al vijftien jaar een raadsel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:36 schreef kovenant het volgende:
die dikke draad uit de muur kan een aarde draad zijn die zitten in de douche ruimte voor je veiligheid.
als je niet precies weet wat voor draad het is gewoon vanaf blijven, is het een aarde draad hoeft daar niks mee te gebeuren.
voor de zekerheid kan je er iemand naar laten kijken of even een foto neerplempen waar alles duidelijk op te zien is.
vaak zit er in de badkamer bij de wasbak / toilet iets dergelijks een aardedraad die los uit de muur steekt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gevraagd of het kwaad kon en het kon geen kwaad. Maar het is wel al vijftien jaar een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |