SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Moeder was net hier, met ruzie weg gegaan en heb het contact (tijdelijk) verbroken. Fijne dag wel.
Kan ik wel begrijpen. Sterkte!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me zo intens verdrietig.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Meisje uit de OP is Willa Holland
Heb het plaatje effe door google heen getrokken.
Klotequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me zo intens verdrietig.
Mag ook wel eens af en toe. Kunnen we wel aan!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry dat ik hier loop te janken. Moest het even kwijt.
Waarover ruzie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Moeder was net hier, met ruzie weg gegaan en heb het contact (tijdelijk) verbroken. Fijne dag wel.
Ik moest haar helpen met haar telefoon, maar ik wist niet waar ze het over had, Werd ze kwaad dat ik haar nooit wil helpen en andere mensen wel bla bla. Dat laatste is dus echt onzin want ik weet ook niet alles van laptops en telefoons af.quote:
Best kut.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest haar helpen met haar telefoon, maar ik wist niet waar ze het over had, Werd ze kwaad dat ik haar nooit wil helpen en andere mensen wel bla bla. Dat laatste is dus echt onzin want ik weet ook niet alles van laptops en telefoons af.
Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. Dat als ik wil helpen dat zij dan als een ongeduldig klein kind gaat reageren. Doe normaal zeg. Je bent 57, niet 10.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Best kut.
Al zal er in werkelijkheid veel meer aan de hand zijn van beide kanten.
Anders krijg je geen ruzie om zoiets treurigs doorgaans.
You live what you learn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. Dat als ik wil helpen dat zij dan als een ongeduldig klein kind gaat reageren. Doe normaal zeg. Je bent 57, niet 10.
Oh gewoon. Wel vaker gevoel dat ik niks goed doe terwijl ik het juist goed probeer te doen allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je daarmee dan?
Dus tja dat is uit de hand gelopen. Maar ik heb mijn moeders vriend dit ook laten weten.. en die snapt mij weet ik zeker. Ik was er vrijdag ook en toen deed ze ook ongeduldig, toen kwam hij voor mij op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
You live what you learn.
Zou daar ook geen zin in hebben hoor, gelukkig reageert mijn moeder niet zo
U like?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
Dat meisje in de OP blijft ook maar steeds doorgaan.
Wie is zij eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry dat ik hier loop te janken. Moest het even kwijt.
Heb jij dat Toverland filmpje nog ergens kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
Het lijkt me echt heel kut om debiele ouders te hebben die constant kinderachtig doen.
Sterkte Ama
Kloptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij dat Toverland filmpje nog ergens kan hem niet meer vinden.
Ergens heeft ze wel watquote:
Heb je hem laten verwijderen schurk.quote:
Mijn video niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je hem laten verwijderen schurk.
Gelukkig hebben we Ruben Koet nog.quote:
Ben jij bevriend met die paardenlul uit Sittard?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Ruben Koet nog.
Bevriend niet. Mag kan altijd wel lachen om zijn video'squote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben jij bevriend met die paardenlul uit Sittard?
Pic?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo. Ik ben weer heel wat haar kwijt.
Wat voor kapsel heb je nu dan.quote:
Dat moet ik googelen.quote:
Tof kapselquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt hier wel op. Alleen dan wel mijn eigen kleur blond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een poging tot iets van lachen. En mijn haar zit door de regen al niet meer zo leuk als bij de kapper
Your beauty never ever scared me.
Je hoeft je niet te verontschuldigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:17 schreef Amarantha het volgende:
En ja mijn trui zit vreemd, komt door hoe ik mijn telefoon vast moest houden
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen
Staat er al een tijdje inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:29 schreef Negenenzestig het volgende:
Prima jongedame in de OP. Mag vaker gebeuren.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:47 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Oke oke. Kennelijk heb ik te vaak wat te doen.
Ja gaat goed, met jou ook?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey lekker ding
Hoe is het
Wat ga je eten
Nice!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat goed, met jou ook?
Ik heb net pasta gegeten, straks rijles tot acht uur
31 maartquote:
Dat is kut nu moet je juist ervaring op doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb m'n rijbewijs nu ongeveer 3 maanden. Ik rijd alleen bijna nooit
die heb ik al gehaald johquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Spannend.
Heb je theoriedag of ga je zelf leren?
Ja klopt. Ik moet ook wat meer gaan rijden. Maar heb de auto nog niet echt nodig gehad en random een stuk rijden vind ik ook weer niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is kut nu moet je juist ervaring op doen.
tussentijdse toetsquote:
Gewoon doen, is echt goed!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet ook wat meer gaan rijden. Maar heb de auto nog niet echt nodig gehad en random een stuk rijden vind ik ook weer niks.
neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
oh dat had je vroeger niet eens
ben je al weer aan t daten?
Nee schiet ook niet op.quote:
ja man, lekker fietsen, af en toe de metro, helemaal prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weer gezakt, man man man.
ben er klaar mee hoef geen hele kanker auto meer ga wel op de fiets
ja man beter joh die cbr krijgt geen cent meer van mequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja man, lekker fietsen, af en toe de metro, helemaal prima.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ga binnenkort wel naar altijd geslaagd
zelfs die schreeuwende aap verdient me geld meer dan hun
ja ik had wel gekeken zo'n nutheorie 1dag theorie dingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Ga op theorieles dan. Werkt echt goed.
Thanks!quote:
Hmm ik weet niet of krullen mij wel zou staanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:46 schreef Elan het volgende:
Ama je hebt echt dun haar.Kun je het niet krullen. Volgens mij zou dat echt mooi staan.
Misschien is dat ook maar 't beste.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe braddiequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kan niet wachten op zijn mixtapequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
LOKAAL EN GEZOND, WIJ ZIJN HELLO FRESH MOTHERFUCKERquote:
was goed showtje welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LOKAAL EN GEZOND, WIJ ZIJN HELLO FRESH MOTHERFUCKER
Hoelang ga je nog wachten dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee schiet ook niet op.
Teveel gedoe ook met verhalen aanhoren over exen enz
ik wacht rustig op jou
Ja, vandaag naar Bowie tentoonstelling geweest en vriend weer gezien na lange tijdquote:
Sommige mensen zeggen dat je beter iets dan niets geregeld kunt hebben met zo'n land.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef badschaap het volgende:
IK snap niet hoe je nu nog voor het associatieverdrag met oekraïne kan stemmen
Maar het blijft een corrupte bende daar. Daarom stem ik tegen. Waarom zou je geld stoppen in een land wat niet in staat blijkt om een normale discussie te kunnen vormen in hun parlement?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat je beter iets dan niets geregeld kunt hebben met zo'n land.
Wie gaat er 'geld in stoppen' dan? Het verdrag gaat vooral over het afbouwen van tarieven voor import/export zodat handelsrelaties makkelijker worden. Heel veel bijzonderder dan handelsverdragen met landen als Colombia en Singapore is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar het blijft een corrupte bende daar. Daarom stem ik tegen. Waarom zou je geld stoppen in een land wat niet in staat blijkt om een normale discussie te kunnen vormen in hun parlement?
Bijvoorbeeld artikel 22 gaat al niet werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie gaat er 'geld in stoppen' dan? Het verdrag gaat vooral over het afbouwen van tarieven voor import/export zodat handelsrelaties makkelijker worden. Heel veel bijzonderder dan handelsverdragen met landen als Colombia en Singapore is het nu ook weer niet.
Waarom niet? Je gaat geen verplichting aan om hun interne misdaadproblematiek helemaal op te lossen met EU-centen. Het gaat vooral om soepelere samenwerking bij problemen waarbij zowel Oekraine als EU-landen betrokken zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld artikel 22 gaat al niet werken.
Ja ben nu het associatieverdrag aan het lezen
Ik denk het.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Pax, Johannes, Inso, Etsu, Fok-it enz. Iedereen ineens een leven?
Sterktequote:Op woensdag 10 februari 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Waar is Pax, Johannes, Inso, Etsu, Fok-it enz. Iedereen ineens een leven?
Jij eet zeker liever een Frikandel.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij eet zeker liever een Frikandel.
Ben jij meer een frikandel eter of ben je meer van de kroketten ?quote:
al dagen gewoon deprimerendquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Wat een deprimerend weertje. Dacht er vanochtend nog aan om wat lekker te gaan wandelen.
Gisteren was het in Groningen dus mooi weer, de rest van Nederland was kuttttt.quote:
Ik was gisteren in Groningen, gewoon regen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gisteren was het in Groningen dus mooi weer, de rest van Nederland was kuttttt.
Ik was ook in Groningen, geen regenquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Groningen, gewoon regen.
je bedoelt de stad zeker? Oost-Groningen is altijd deprimerend en het regent er altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was ook in Groningen, geen regen
Ja kloptquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bedoelt de stad zeker? Oost-Groningen is altijd deprimerend en het regent er altijd.
Omdat het dicht bij Duitsland is? Goede reden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ah, nee daar kom ik zeer zeer zeer weinig.
Dat zou de enige goede reden zijn om er te komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat het dicht bij Duitsland is? Goede reden.
Nee, ik ben iedere werkdag dichtbij Duitsland.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat het dicht bij Duitsland is? Goede reden.
Ik voel het nu gewoon dat Duitsland dichtbij is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben iedere werkdag dichtbij Duitsland.
Maar meer omdat het een tyfuseind is en ik er niks heb te zoeken. Ja, mn kattie komt er vandaan
Hoezo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik voel het nu gewoon dat Duitsland dichtbij is.
Droog of zoet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren twee rode wijn op terwijl ik dacht niet van rode wijn te houden. Maar deze was oprecht prima, niet zo boeiend eigenlijk.
Droog is wel lekker ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk droog, maar weet niet. Had niet besteld.
die is inderdaad heeeeeeel goed!quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam er gisteren achter dat ik deze heel lekker vind, terwijl ik helemaal niet van bier hou. Is ie nog maar paar dagen beschikbaar voordat de nieuwe editie er is.
die heb ik ook gedronkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam er gisteren achter dat ik deze heel lekker vind, terwijl ik helemaal niet van bier hou. Is ie nog maar paar dagen beschikbaar voordat de nieuwe editie er is.
Downloaden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de nieuwe aflevering van ex on the beach kan vinden?
Te laatquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
die is inderdaad heeeeeeel goed!
Ja maar staat er nog niet al wel uitgezonden.quote:
Praat je zoals je typt? Dan zou ik je ook niet zo goed begrijpenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap mensen niet, Gister komt de buurvrouw opeens met glazen voor mij aanzetten.
Dus ben beleefd nodig uit voor een kopje koffie is het negeer.
Ik dacht dus precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 februari 2016 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap mensen niet, Gister komt de buurvrouw opeens met glazen voor mij aanzetten.
Dus ben beleefd nodig uit voor een kopje koffie is het negeer.
Whut, dat is toch een ander boek, niet zozeer harry?quote:
harry potter and the cursed childquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Whut, dat is toch een ander boek, niet zozeer harry?
Jawel, het gaat over Harry Potter, het verhaal begint met pauze van tien jaar in Potters leven, en die tien jaar is gewoon van zevende boek tot dit boek, met tien jaar er tussen dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Whut, dat is toch een ander boek, niet zozeer harry?
quote:Harry Potter and the Cursed Child zal volgens de uitgever het verhaal vertellen van een volwassen Harry Potter, dat zich tien jaar na het einde van de zevendelige serie afspeelt. Potter is dan ambtenaar op het ministerie van Toverkunst. Hij kampt met een burnout en worstelt met zijn verleden en met het effect dat zijn roem heeft op zijn kinderen.
niet 1 toneelstuk maar 2 toneelstukkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, het gaat over Harry Potter, het verhaal begint met pauze van tien jaar in Potters leven, en die tien jaar is gewoon van zevende boek tot dit boek, met tien jaar er tussen dus.
Maar het is toch anders want is boek van toneelstuk en weet ik t.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, het gaat over Harry Potter, het verhaal begint met pauze van tien jaar in Potters leven, en die tien jaar is gewoon van zevende boek tot dit boek, met tien jaar er tussen dus.
Maar het is toch anders want is boek van toneelstuk en weet ik t.
pfft geldklopperijquote:
Ja, maar dit geldklopperij noemen.. is nogal apart.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
7 boeken is opzich wel genoeg
dat mag je vindenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
7 boeken is opzich wel genoeg
Ik vind die boeken van JK rowling van Robert Gailbrath wel zeer cool. Maar het verhaal van HP is gewoon afquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dit geldklopperij noemen.. is nogal apart.
Ga je tegen andere schrijvers ook zeggen 'ja nu heb je wel genoeg geschreven hoor' ?
Blijkbaar niet hequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind die boeken van JK rowling van Robert Gailbrath wel zeer cool. Maar het verhaal van HP is gewoon af
Ook bijzondere opmerking.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind die boeken van JK rowling van Robert Gailbrath wel zeer cool. Maar het verhaal van HP is gewoon af
Omdat dat biertje van 2015 is en zeer snel niet meer te verkrijgen zal zijnquote:
Gewoon, nieuwe reeks maken, hele hype eromheen creerenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook bijzondere opmerking.
Ze begint nu nieuw verhaal waar die tien jaar ouder is, dus hoezo is het verhaal dan af? Misschien het Harry Potter als leerling-verhaal, maar dit is gewoon een nieuw deel...
En nogmaals, zat mensen die het absoluut niet met je eens zijn en al zijn ze het wel, hoezo is dit geldklopperij?
[..]
Omdat dat biertje van 2015 is en zeer snel niet meer te verkrijgen zal zijn
Dat doet ze toch al met fantastic beasts and where to find them?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwe reeks maken, hele hype eromheen creeren
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwe reeks maken, hele hype eromheen creeren
quote:drieging door oneerlijke handel; praktijk van te veel laten betalen; bedrieging door oneerlijke handel
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]Weet je wel wat geldklopperij betekend?
[..]
Prima hoor, rustig (daarom zit ik ook hierquote:
Ik ben kastjes in elkaar aan 't zetten en nu wordt mn huis leuker, LEUK HEEHEEquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Prima hoor, rustig (daarom zit ik ook hier) en bij jou?
Cool, dat heb ik zaterdag gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben kastjes in elkaar aan 't zetten en nu wordt mn huis leuker, LEUK HEEHEE
Fijn dat het prima is, ook beetje koud daar? brrrr
Soms, soms. Maar vind het gek, kijk niet graag ver de toekomst inquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als je dan vrijgezel ben dat je dan gewoon kunt dromen van je ideale man?!Dromen als in, dat je daar gewoon naar uitkijkt.
En dan niet beauty man maar gewoon, huisje boompje beestje
Ik heb Ezelquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat ook soms als je dan vrijgezel ben dat je dan gewoon kunt dromen van je ideale man?!Dromen als in, dat je daar gewoon naar uitkijkt.
En dan niet beauty man maar gewoon, huisje boompje beestje
Beetje weinig ruimte binnen, voor het formaatquote:
Ik ook niet maar ik vind hem wel tof gemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel gaaf maar zou 'm niet in huis willen
Ja dat welquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind hem wel tof gemaakt.
Leuk hequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool, dat heb ik zaterdag gedaanIk zit er nu aan te denken om ook een grotere salontafel te kopen, maar money issues ...
![]()
Al de hele tijd koudVorige maand zat ik in een warm land, dus ik moet nog steeds acclimatiseren.
Wat vind je gekquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms, soms. Maar vind het gek, kijk niet graag ver de toekomst in
Ja was vet leuk, maar was niet eens voor mijn eigen huisquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk he.
Doe het stap voor stap![]()
En volgens mij ben jij bijna altijd aan t acclimatiseren
[..]
Wat vind je gek
Over dingen nadenken als dat, toekomstdingetjes die nog 0 zekerheid hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk he.
Doe het stap voor stap![]()
En volgens mij ben jij bijna altijd aan t acclimatiseren
[..]
Wat vind je gek
Ja, maar dat is wel vaker zo wanneer je over toekomst nadenktquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over dingen nadenken als dat, toekomstdingetjes die nog 0 zekerheid hebben.
Zo'n lelijke man, echt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Zie ineens een bekende rocker voorbij komen in de serie die ik kijk
[ afbeelding ]
Welke serie is dat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Zie ineens een bekende rocker voorbij komen in de serie die ik kijk
[ afbeelding ]
Gaat Holleeder weer naar school?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Er komt een bekende crimineel in mijn klas.
Nee, ene Tarik, bekend van het NOS journaal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gaat Holleeder weer naar school?
Oh die leipoquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ene Tarik, bekend van het NOS journaal.
Hij was er altijd in de locus publicus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook bijzondere opmerking.
Ze begint nu nieuw verhaal waar die tien jaar ouder is, dus hoezo is het verhaal dan af? Misschien het Harry Potter als leerling-verhaal, maar dit is gewoon een nieuw deel...
En nogmaals, zat mensen die het absoluut niet met je eens zijn en al zijn ze het wel, hoezo is dit geldklopperij?
[..]
Omdat dat biertje van 2015 is en zeer snel niet meer te verkrijgen zal zijn
Neequote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem heel leuk dat hij bij mij in de klas komt.
Zeg even tegen hem dat ik boos op hem was omdat ik, en nog veel mensen, wie is de mol die avond niet konden zienquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem heel leuk dat hij bij mij in de klas komt.
Omdat ik hem wel interessant persoon vind en ik misschien wel vrienden met hem wordquote:
Daar gaat je hoorcollegequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ene Tarik, bekend van het NOS journaal.
Ik vond het wel grappig dat er eindelijk wat leuks was op die zender.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg even tegen hem dat ik boos op hem was omdat ik, en nog veel mensen, wie is de mol die avond niet konden zienDoor hem. Kut ventje.
Ik let toch nooit opquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar gaat je hoorcollege
Ja, ik vind hem ook wel interessant.. hoe kom je daar op, op die leeftijd vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel interessant persoon vind en ik misschien wel vrienden met hem word
Zou ik toch maar eens doen, hij schijnt wat belangrijks te vertellen hebbenquote:
Wie let er wel op tijdens hoor collegesquote:
De docentquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie let er wel op tijdens hoor colleges
Nooit op gelet op die docenten, zou het niet wetenquote:
Ik ga er uberhaupt bijna nooit heen. Vind het zeer weinig verdieping vergeleken met wat mijn boeken mij al vertellenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die voorin zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar naar de verplichte hoor colleges, wat eigenlijk ook gewoon zonde van mijn tijd is want er wordt nauwelijks absentie opgenomenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga er uberhaupt bijna nooit heen. Vind het zeer weinig verdieping vergeleken met wat mijn boeken mij al vertellen
Verplichte collegesquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar naar de verplichte hoor colleges, wat eigenlijk ook gewoon zonde van mijn tijd is want er wordt nauwelijks absentie opgenomen
Ik heb een college dat verplicht is dit blok, waarom weet ik ook niet, maar wel lekker beetje uitbrakken op de donderdag ochtend om elf uurquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verplichte colleges
Waar heb je dat dan weer?
Verplichte hoorcollege's, klinkt kut.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar naar de verplichte hoor colleges, wat eigenlijk ook gewoon zonde van mijn tijd is want er wordt nauwelijks absentie opgenomen
Vind ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat ze me niks mogen verplichten. Als ik maar alles haal
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Net ging er iemand anime kijken in college
??????????????
???????????????????????????????
?????????????????????
waarom kom je danquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..], stel je even aan man, waarom is dat zo veel vraagtekens waard
watquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..], stel je even aan man, waarom is dat zo veel vraagtekens waard
Oh, ja weet niet. Misschien om toch een beetje mee te luisteren.quote:
Zitten we weer op de basisschool?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig heb jij nooit last van overdreven posten!!!!!!!!!!
nee ik vind het alleen al bijzonder om je druk t emaken over hoe iemand postquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Zitten we weer op de basisschool?
"JA MAAR JIJ DOET HET OOOOOOK" of wat is dit![]()
Ja, en daarom zou ik me er bij een ander nooit aan mogen storen of wat?quote:
Druk maken om hoe iemand post?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik vind het alleen al bijzonder om je druk t emaken over hoe iemand post
#arbeiderslevenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik heb van 8 tot 6 gewerkt.
Geef mij medelijden, aandacht en wat lekkers.
Werken valt jou heel zwaar of?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik heb van 8 tot 6 gewerkt.
Geef mij medelijden, aandacht en wat lekkers.
Zwaar leven.quote:
Moet na een dag vol ADHD kindjes wel even bijkomen met een lekker hapje.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet na een dag vol ADHD kindjes wel even bijkomen met een lekker hapje.
Euh, wel prima dat ik niet meer zo emotioneel ben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is alles weer helemaal prima de luxe met jou?
Niet alles hoeft in 1 dag te lukken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, wel prima dat ik niet meer zo emotioneel ben.
Maar voel me niet beter, ook niet slechter dus. Voel gewoon minder in algemeen. Ja, met vlagen hoor. Soms natuurlijk ook absoluut niet en sommige mensen die moet ik gewoon dumpen en dat weet ik wel maar dat duurt nog efkes voordat me dat gaat lukken
.
#skinnyquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Te lange dag om door te komen op een kommetje skyr. Nu geen energie meer om te koken.
één kommetje en dat is alles?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Te lange dag om door te komen op een kommetje skyr. Nu geen energie meer om te koken.
Ik had vanmorgen alleen 2 boterhammen met kaas op.quote:
Ja ik heb geen pauzes gehadquote:
Smulpaapje.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen alleen 2 boterhammen met kaas op.
Dus zit nu lekker te eten. Wrapjes.
Zou echt doodgaan als ik alleen één kommetje yoghurt(achtige iets) eet.quote:
Kom je mijn eten bereiden uit medelijden?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou echt doodgaan als ik alleen één kommetje yoghurt(achtige iets) eet.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom je mijn eten bereiden uit medelijden?
dat is toch hypocriet danquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daarom zou ik me er bij een ander nooit aan mogen storen of wat?
[..]
Druk maken om hoe iemand post?
Dat is wel heel overdreven Inso
Omdat ikzelf vaak enthousiast post zou ik me nooit mogen irriteren aan iemand anders zijn post die overdreven is?quote:
oke mee eensquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ikzelf vaak enthousiast post zou ik me nooit mogen irriteren aan iemand anders zijn post die overdreven is?
Ik vind het pas hypocriet als ik iedereen zou afzeiken die net zoals mij zou typen, maar dat is totaal niet aan de hand. Het gaat om één opmerking die ik overdreven vind. Dus, nee
Hey Lavenderr hoest?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+ blijft hij dan wel in #teaminsomnia of krijgt hij sterallures?
jazekerquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Haagsgaat het goed? Met dochtertje ook?
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi zo! En nog steeds lekker doorpitten 's nachts?
Als een roosjequote:Op woensdag 10 februari 2016 19:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
En slaap jij nog goed door 's nachts?
Elke dag voetbal kijken wordt echt onmenselijk saaiquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Bochum - Bayern Munchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |