SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Moeder was net hier, met ruzie weg gegaan en heb het contact (tijdelijk) verbroken. Fijne dag wel.
Kan ik wel begrijpen. Sterkte!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me zo intens verdrietig.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Meisje uit de OP is Willa Holland
Heb het plaatje effe door google heen getrokken.
Klotequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me zo intens verdrietig.
Mag ook wel eens af en toe. Kunnen we wel aan!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Sorry dat ik hier loop te janken. Moest het even kwijt.
Waarover ruzie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Moeder was net hier, met ruzie weg gegaan en heb het contact (tijdelijk) verbroken. Fijne dag wel.
Ik moest haar helpen met haar telefoon, maar ik wist niet waar ze het over had, Werd ze kwaad dat ik haar nooit wil helpen en andere mensen wel bla bla. Dat laatste is dus echt onzin want ik weet ook niet alles van laptops en telefoons af.quote:
Best kut.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest haar helpen met haar telefoon, maar ik wist niet waar ze het over had, Werd ze kwaad dat ik haar nooit wil helpen en andere mensen wel bla bla. Dat laatste is dus echt onzin want ik weet ook niet alles van laptops en telefoons af.
Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. Dat als ik wil helpen dat zij dan als een ongeduldig klein kind gaat reageren. Doe normaal zeg. Je bent 57, niet 10.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Best kut.
Al zal er in werkelijkheid veel meer aan de hand zijn van beide kanten.
Anders krijg je geen ruzie om zoiets treurigs doorgaans.
You live what you learn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend ben. Dat als ik wil helpen dat zij dan als een ongeduldig klein kind gaat reageren. Doe normaal zeg. Je bent 57, niet 10.
Oh gewoon. Wel vaker gevoel dat ik niks goed doe terwijl ik het juist goed probeer te doen allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je daarmee dan?
Dus tja dat is uit de hand gelopen. Maar ik heb mijn moeders vriend dit ook laten weten.. en die snapt mij weet ik zeker. Ik was er vrijdag ook en toen deed ze ook ongeduldig, toen kwam hij voor mij op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
You live what you learn.
Zou daar ook geen zin in hebben hoor, gelukkig reageert mijn moeder niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |