Ja. Dat wijf dat stiekem foto's maakte is dit begonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:10 schreef tralalala het volgende:
Komt natuurlijk door die aflevering van Oplichters in het buitenland van gisteren.
Zo doelloos, je eigen stad molesteren..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 01:46 schreef Infection het volgende:
Ze hebben een behoorlijke puinhoop achter gelaten in ieder geval. Meneer van de livestream loopt rond en filmt alles wat gesloopt is.
De dichtstbijzijnde andere stad is zo ver lopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zo doelloos, je eigen stad molesteren..
Valt wel mee toch? Je kan vanuit de hogere gebouwen in Shenzhen Hong Kong zien liggen dacht ik. Moet je natuurlijk wel even de grens overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 04:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde andere stad is zo ver lopen.
Zo doorzichtig, de bevolking moet gewoon slecht bestuur tolereren en gewoon Hongkong laten annexeren tot een normale Chinese stad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zo doelloos, je eigen stad molesteren..
The Telegraph, CNN, Al Jazeera, Washington Post, Le Monde, El Pais, Volkskrant... Allemaal hebben verhalen...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:44 schreef Infection het volgende:
De internationale pers is aan het slapen volgensmij.
Je kan gewoon de metro naar Shenzhen pakken vanaf Hongkong.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 04:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Je kan vanuit de hogere gebouwen in Shenzhen Hong Kong zien liggen dacht ik. Moet je natuurlijk wel even de grens over
Op het tijdstip dat ik dat postte was er niets te vinden, vandaar dat ik een Vice link postte. Dus flikker lekker op met je achterlijke bijdehante reactie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
The Telegraph, CNN, Al Jazeera, Washington Post, Le Monde, El Pais, Volkskrant... Allemaal hebben verhalen...
De internationale pers rapporteert niets boehoeHier een stuk van Vice, want dat is echt nieuws!
![]()
Achterlijk en bijdehand gaan niet samen hè!?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef Infection het volgende:
Op het tijdstip dat ik dat postte was er niets te vinden, vandaar dat ik een Vice link postte. Dus flikker lekker op met je achterlijke bijdehante reactie.
quote:En ik weet zelf ook wel dat Vice geen echt nieuws is. Dat hoef jij me niet te vertellen.
Wat is je punt eigenlijk? Post liever wat nuttigs in dit topic, in plaats van te komen zeiken over een bron.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achterlijk en bijdehand gaan niet samen hè!?
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |