Wat heb je fout gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
Probleem is alleen dat ze niet echt met mij om willen gaan.
Geen idee. Misschien gewoon om hoe ik ben.quote:
Na 10 bier miss vast wel, maar daarvoor niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heb je fout gedaan.
Want als ze niet eens na 10 bier met je om willen gaan, heb je iets fors fout gedaan.
Misschien minder FOK!ken, meer socializen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gewoon om hoe ik ben.
Voel me wel een beetje geplaagd in de klas.
En niet op jouw leeftijd al trouwplannen hebben, no hard feelings.quote:
ja truequote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En niet op jouw leeftijd al trouwplannen hebben, no hard feelings.
Heb je mensen gevraagd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, want wist toch al van te voren dat t niets zou worden.
Nou nou..quote:
Het gaat hier 2 keer mis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een beetje indirect aan mijn twee vrienden... ga verder met niemand om dusja
16 tochquote:
Bij de meeste begint dat dan toch wel prioriteit te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
16 toch
Dan is seks hebben nog geen prioriteit bij velen
Bij velen ook wel verder
Maleisië, Indonesië en Filippijnen. Laos geen interesse in to be honest. Misschien doe ik wel Filippijnen. Beetje irritant is dat ik geen duikbrevet heb en dat Filippijnen voelt als een gemiste kans zonder duikbrevet. Zag net dat ik koh tao ook kan skippen ivm weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar inderdaad.
En andere opties die je nog zou kunnen hebben qua landen?
Vragen wat ze gaan doen met carnaval, zeggen dat ik zelf nog niets heb en dan afwachten of ze me meevragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |