Ja, ik heb de laatste tijd best veel gekekenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent al aardig opgeschoten, of niet? Volgens mij moet ik nog steeds wat van s5 kijken.
quote:
zeg ik dat dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan was je nu geen ander persoon geweest hoor.
Dan had hij misschien niet met een volleybal op de foks gestaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan was je nu geen ander persoon geweest hoor.
Dat kan je nu niet?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Tjacka het volgende:
dan had ik misschien iets minder chaos in mijn doen en laten omdat ik er extra aandacht aan kan besteden
dat begint nu pas langzaam te verbeteren jaquote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan je nu niet?
Een diagnose is niets anders dan gedragskenmerken
Ik snap niet wat je er dan niet eerder aan had kunnen doen dan voordat een of andere pseudo-wetenschapper je het labeltje gaf.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat begint nu pas langzaam te verbeteren ja
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan had hij misschien niet met een volleybal op de foks gestaan.
Ik moet weer even een nieuwe serie vinden om samen te kijken als we in bed liggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit proberen te kijken.
Nee.
Ben gestopt met series en hollywood filmsquote:Op maandag 8 februari 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet weer even een nieuwe serie vinden om samen te kijken als we in bed liggen.
Zij heeft ook alle fantasy en sci-fi shit al gezien.
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben gestopt met series en hollywood films
Misschien daar een uitzondering vorm.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?
Oh echt, why?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben gestopt met series en hollywood films
wanneer komt die uitquote:Op maandag 8 februari 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je ook niet nieuwe seizoen Narcos kijken als uitkomt?
Ik vind de films zo enorm zwak aan het worden de laatste tijd.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt, why?
Heb juist een pathe unlimited pas genomen. Lekker man.
Kijk je ook geen GoT?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien daar een uitzondering vorm.
het is erg fantasyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |