Eens. Maar daar heb je dan geen duurbetaalde "psychologen" voor nodig.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb er niets tegen. Sowieso zijn dit dingen die gewoon per persoon en per geval moet bepalen. Sommige mensen hebben ook gewoon iemand nodig om mee te praten die getraind is om 'neutraal' te luisteren en te reageren op je verhaal bijvoorbeeld.
Wie dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Maar daar heb je dan geen duurbetaalde "psychologen" voor nodig.
ik geloof niet dat er normale mensen in zittenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, in die vakken zijn er wat meer mongolen dan in de rest van het stadion.
Maar niet om individuele mensen te helpen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Typisch het volgende:
Overigens is psychologie ook gewoon een wetenschap hoor Inso. Bepaalde patronen zijn zeker te herkennen, om maar eens wat te noemen: het gebied van reclame en marketing. Het is niet voor niets dat Coca Cola & Heineken altijd 'goede reclames' hebben, daar zit enorm veel kennis achter.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zet er een paar maatschappelijk werkers op.
Eens, maar die zijn wel goedkoper.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb ik juist alleen maar slechte ervaringen mee en over gehoord. Die snappen er vaak totaal geen reet van.
Jawel, ook daar.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niet om individuele mensen te helpen.
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.quote:
Mijn vriendin werd er altijd alleen maar ongelukkiger van vroeger.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit een maatschappelijk werker gehad, die nog nooit buiten een VINEX wijk was geweest.
O nee, ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd er altijd alleen maar ongelukkiger van vroeger.Als die term valt zie ik haar gezicht gewoon vertrekken.
Voor mij werkt het ook niet, maar ik heb wel gemerkt in mijn omgeving dat het wél kan werken.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.
M.i. is het alleen werkbaar als het door omstandigheden komt.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mij werkt het ook niet, maar ik heb wel gemerkt in mijn omgeving dat het wél kan werken.
Kun je die mensen niet kwalijk nemen. Die doen ook maar waar ze voor zijn aangesteld/opgeleid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lult vooral heel veel naar haar hbo'tje maatschappelijk werk.
Oneens. Ook als je iets niet kunt oplossen kun je proberen aan symptoombestrijding te doen voor een beter leefbaar leven.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M.i. is het alleen werkbaar als het door omstandigheden komt.
Maar we komen er steeds meer achter dat psychiatrische problematiek in de hersenen is vastgelegd.
Ik neem het die mensen niet kwalijk, wel degene die dat vak ooit hebben bedacht.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
Kun je die mensen niet kwalijk nemen. Die doen ook maar waar ze voor zijn aangesteld/opgeleid.
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oneens. Ook als je iets niet kunt oplossen kun je proberen aan symptoombestrijding te doen voor een beter leefbaar leven.
Betekent niet dat het niet kan helpen om er beter mee om te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ondertussen blijft iemand schizofreen/depressief/verslaafd/angstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |