quote:Op maandag 8 februari 2016 19:43 schreef Toto69 het volgende:
Puber rukt in zwembad: 16 meisjes zwanger
hahahawelke FOK!ker was dit
Nou ja, je maakt de datingpool voor types als Dima wel groter zo, dat is ergens een goed doel denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik deze competentie ook positief inzetten?
aantal verkrachtingen in het dolfinarium gedaald met 40-45%quote:Op maandag 8 februari 2016 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een policors, ik ga nooit meer naar het dolfinarium
blub blubquote:Op maandag 8 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gvd ik haat alle visbeesten
Hoax, zaadcellen gaan dood als ze in contact komen met water.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:43 schreef Toto69 het volgende:
Puber rukt in zwembad: 16 meisjes zwanger
hahahawelke FOK!ker was dit
Zoals koraal?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel met visbeesten alles wat in water leeft![]()
Als het een groepsverkrachting is, is het wel soort van een sociale bezigheidquote:Op maandag 8 februari 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verkrachting is niet sociaal wil je zeggen
dolfijnen zijn geen vissenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gvd ik haat alle visbeesten
Dus je was zelf een visbeest toen je in vruchtwater leefde.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
waarom haat je op mosseljongen en meerminmanquote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groepsverkrachting is een sociale activiteit toch?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:43 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn de grootste verkrachters in de ocean get your facts together boy
9 van de 10 mensen genieten welquote:Op maandag 8 februari 2016 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groepsverkrachting is een sociale activiteit toch?
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als het een groepsverkrachting is, is het wel soort van een sociale bezigheid
Iets met great minds enzoquote:Op maandag 8 februari 2016 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groepsverkrachting is een sociale activiteit toch?
Ik kom uit Jupiter, daar kom je uit een eiquote:Op maandag 8 februari 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je was zelf een visbeest toen je in vruchtwater leefde.
I see what u did therequote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aantal verkrachtingen in het dolfinarium gedaald met 40-45%
Nooit meer sushi eten danquote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is geschreven door Djez waarvan ik heb vernomen dat het een balhaar isquote:Op maandag 8 februari 2016 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax, zaadcellen gaan dood als ze in contact komen met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |