Door onderzoek als gevolg van de zoveelste asbestbrand in de buurt. Het viel mij op dat je van de overheid aan de ene kant niets zelf mag verwijderen met als grote motivator angst, maar als vervolgens een groot asbestdak de fik in vliegt, het in de prullenbak gooien van de neergedaalde stukken ineens voldoende is. Op de site van de GGD heeft men het dan over een microscopisch kleine risico en je moet je vooral geen zorgen maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:33 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie als ik vragen mag?
Omdat de keuring een paar honderd euro kost en dan kijk ik liever eerst of we het over de prijs wel eens kunnen worden...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:34 schreef TR08 het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: Waarom doe je dat niet andersom?
Wat was het dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:38 schreef AapNootMuis het volgende:
update: bouwkundige keuring gehad, bleek geen asbest (verder ook nergens in de woning) dus good to go! :-D
dank voor alle info en feedback alhier
inmiddels vervangen door metalen buis. bij bezichtiging niet zichtbaar omdat hij helemaal achterin een inbouwkast zichtbaar was en die bij opruimwoede voor de bezichtiging uiteraard vol met spullen gepropt was. Bij inspectie wel bereikbaarquote:Op maandag 29 februari 2016 13:44 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Wat was het dan?
(ik wantrouw bouwkundige keurders standaard)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |