abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160159849
Nee, ik denk ondergemiddeld, want dat is I namelijk ook. Maar dat is verder niet relevant, dat is nu net mijn punt. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160162118
Als jijmet het dik en dun verhaal zit moetje het aankaarten

Jan zegt ook wel ooh heb een dikke buik of ik heb dikke billen dan zeg ik nee jij hebt mooie billen of oooo heb jij zoveel broodjes in je buik etc
Ik geef er een draai aan
  woensdag 24 februari 2016 @ 08:19:58 #203
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_160168225
Welkom exode! Nog gefeliciteerd met je peuter! *O*

Ik zou het ook aankaarten bij het kdv als je er mee zit, Franny.
Al denk ik dat het wel lastig is om te voorkomen dat ze er mee in aanraking komt.

Zelf heb ik niet zo'n moeite met dun en dik, zolang er geen waarde oordeel aan vast zit.
Een beetje zoals een boek dun of dik kan zijn, vind ik het 1 niet beter dan het ander.
Zo zijn mama's billen te dik voor haar loopauto :+ Geeft niet, neem ik haar loopfiets wel ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_160169589
Ik had vroeger een dikke moeder (en dat benoemde ik ook zo) en dat vond ik heerlijk, lekker zacht om mee te knuffelen. Geen enkele negatieve associatie hoor :D
pi_160170308
Kan me je gevoel voorstellen Franny, zeker als je er zelf zo op let. Ik kijk zelf ook altijd een beetje uit met wat ik zeg wat dat betreft. Aankaarten bij KDV kan altijd, toch?

Heerlijk om alle peuterverhalen hier te lezen. Een feest der herkenning. :D

Gisteren heeft B bij zijn nieuwe KDV gewend, morgen weer van 11:00 tot 13:00 en vanaf volgende week gaat ie er helemaal heen. Hij zat dus al op een KDV maar we zijn geswitcht. Volgens zijn nieuwe leidsters is het een lieve boef die meteen meeging in de groep.

Morgen hebben wij dus 4 uur lang niets te doen en we hebben geen idee wat we met die tijd aanmoeten :@ :P Maandag waren we ook de hele dag alleen en hebben we dus echt niets uitgevoerd en zaterdag gaan we samen uit eten. Wat een luxe probleem!
pi_160170421
Exode lekker films en series kijken en chillen :7

Of je huis poetsen

Ik zit vrijdag van 8.30 - 12 met hetzelfde probleem en ik neig naar optie 1 :7

Of een combi ervan.
pi_160170750
Haha, nou 1 hebben we dus heel de maandag gedaan, domme programma's gekeken vooral.
Ik neig naar: high teaen ergens, poolen, uitgebreid lunchen, bioscoop etc. Kortom dingen waar we niet meer aan toe komen normaal gesproken. :D Alleen ons geld is even op door een mega duur 2015.
pi_160170804
Gewoon met z'n twee het bed induiken natuurlijk! What else :7
pi_160170848
Hahahahaha L-E, op zich is dat ook een optie :P
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:15:28 #210
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_160180935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:25 schreef L-E het volgende:
Gewoon met z'n twee het bed induiken natuurlijk! What else :7
Dit! :Y

4 uur lang slapen O+ ;)
pi_160181422
Exode zeker een luxeprobleem. Ik stem voor slapen.

Sac heeft de waterpokken :'(
Nu het volgende dilemma ik moet morgen naar het ziekenhuis. Niet een om de hoek maar dik een uur rijden. Ik weet nu al dat ik een röntgenfoto moet maken.

Ik ga er vanuit dat ze niet naar het kdv gaat. Maar mee naar de röntgenfoto mag ook niet. Maar waar laat ik haar dan?
pi_160181920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Exode zeker een luxeprobleem. Ik stem voor slapen.

Sac heeft de waterpokken :'(
Nu het volgende dilemma ik moet morgen naar het ziekenhuis. Niet een om de hoek maar dik een uur rijden. Ik weet nu al dat ik een röntgenfoto moet maken.

Ik ga er vanuit dat ze niet naar het kdv gaat. Maar mee naar de röntgenfoto mag ook niet. Maar waar laat ik haar dan?
Ziekenhuis mag inderdaad niet, kdv wel tenzij echt ziek er van
Opa oma? Buurvrouw?

[ Bericht 1% gewijzigd door Goitske op 24-02-2016 19:07:05 ]
pi_160182096
Waarom niet naar KDV? B is gewoon naar KDV gegaan met waterpokken, daar heeft hij het ook opgelopen. :D Tenzij Sac natuurlijk echt ziek is, dan houdt het op….
pi_160182601
Ze mogen hier alleen komen als ze ingedroogd zijn. Dat zijn ze nog niet. Ze ligt nu al een uur in bed want huilerig, koortsig en hangerig.

Opa's en oma's werken idem als vriendinnen en een buurvrouw hebben we niet. Ons vangnet is niet zo groot helaas.
pi_160182871
wat een rare en in feite nutteloze regel want ze zijn al besmettelijk 14 dagen voordat je ze überhaupt ziet.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160182967
Jammer dat het kdv zo moeilijk doet!
Bij mijn gastouder juichden een paar ouders het toe dat Teun er was met waterpokken incl de tekst ga maar lekker met Teun knuffelen vandaag _O-
Hij heeft echt alle kinderen aangestoken! _O-
pi_160183014
Het kdv van mijn sz is nog erger. Daar mogen ze niet komen als ze nog een waterpokje zien. Compleet onzinnig en lekker cashen want betalen moet je wel.
pi_160183227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het kdv van mijn sz is nog erger. Daar mogen ze niet komen als ze nog een waterpokje zien. Compleet onzinnig en lekker cashen want betalen moet je wel.
Dat vind ik helemaal belachelijk zou het aankaarten bij de ggd want volgens die regels mogen ze niet weigeren

Ziekenhuizen weigeren ivm een zwakkere doelgroep dus echt gevaar voor gezondheid van de andere patienten maar scholen kdv etc mogen volgens mij niet weigeren

Maja ben wederom super blij met mijn super gastouder. Heb ze nog nooit hoeven op halen. Niet fit? Dekentje op de bank evt tv aan en einde van de dag is mama er weer. Spugen ed is wel direct op halen natuurlijk.
Haar motto is of ze nou hier liggen te slapen of thuis dat maakt ook niet uit.
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:21:23 #219
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_160184231
Wat balen, fr. Wij mochten wel gewoon brengen met waterpokken.
Als ze niet zou mogen komen tot alle plekjes weg zijn dan was ze nu 6 weken later nog steeds thuis, want ik zie zelfs nu nog een paar lichte plekjes.

Wij hebben ook nooit een groot vangnet met alle familie die 200km verderop wonen en vrienden die ook gewoon moeten werken, maar wij hebben nog het geluk dat mijn man makkelijk kan thuiswerken. Desnoods zou hij nog (een paar uur) zorgverlof op kunnen nemen, al is dat eigenlijk nooit nodig.
Is zoiets misschien mogelijk?
pi_160186661
Hij heeft morgen veel overleggen.

Incubatietijd is al voorbij. Anders moet ze toch maar mee naar het z-huis en even in het hokje wachten. Het zal niet lang duren gok ik.
pi_160187209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heeft morgen veel overleggen.

Incubatietijd is al voorbij. Anders moet ze toch maar mee naar het z-huis en even in het hokje wachten. Het zal niet lang duren gok ik.
Sorry ik werk zelf in het ziekenhuis als iemand zich meld bij ons met een kind met waterpokken kun je vertrekken
Je steekte willens en wetens mensen met een slechte weerstand dan aan. Niet iedereen heeft waterpokken gehad als kind
Dan zou ik de foto verzetten
pi_160190327
Poeh lastig fr, hoop dat je nog een oplossing vindt!

We zijn hier beland in de "poep" fase...
De liedjes van vandaag:
Tienduizend poepballonnen
In de manepoep
Zandkasteel, zandkasteel op poep
Zag twee polities op poepiefietsies (die vond ik best knap verzonnen)
pi_160190405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:43 schreef Loj het volgende:
Poeh lastig fr, hoop dat je nog een oplossing vindt!

We zijn hier beland in de "poep" fase...
De liedjes van vandaag:
Tienduizend poepballonnen
In de manepoep
Zandkasteel, zandkasteel op poep
Zag twee polities op poepiefietsies (die vond ik best knap verzonnen)
Heel herkenbaar. Hier is het trouwens in de poepeschijn klom ik op een poepje naar 't poep kozijn. .....
*poef* nu is het weg
pi_160190738
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Hier is het trouwens in de poepeschijn klom ik op een poepje naar 't poep kozijn. .....
O+

Vond ik ook al beter klinken, maarja eigenwijs he ;)
(Heeft hij van z'n vader :P )
pi_160191015
Hier mogen de kinderen ook niet komen op het kdv pas als ze zijn ingedroogd. De reden hier voor is volgens mij hygiene. Kinderen met bijvoorbeeld een loopoor en andere wonden waar wondvocht uit komt (even globaal beschreven, weet niet hoe ze het precies verwoord hebben). Ik meen dat ze schrijven dat dat voorschrift is vam de ggd. Heb me er verder niet in verdiept aangezien de kinderen waterpokken gehad hebben in de vakantie.

Ferrari, ik woon niet heel ver bij je vandaan, ook niet super dichtbij, maar als je erg omhoog zit mag je haar wel brengen. Hier morgen niet weg als alleen de oudste naar school brengen en s middags ophalen
maar kan me voorstellen als je dat niet wil, omdat je me niet persoonlijk kent ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')