Dit is een fascinerend onderzoek van de Monitor, over de prestatiedrang in scholen en dan in het bijzonder bij de kleuterklassen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ga m vanavond kijken, maar ik dacht dat dit misschien ook wel leuk is voor anderen die nog een basisschool moeten kiezen..
Nu ik iemand tref die alledrie deze zepen kentquote:Op maandag 22 februari 2016 13:23 schreef Cwen het volgende:
Yes to Carrots is inderdaad heel fijn, al werkt Logona voor mijn haar beter. Voor Ellie heb ik een Aleppozeep voor het geval dat er pindakaas, tomatensaus en snot tegelijk in haar haren zit
Ze vindt hem heel interessant, en wil graag foto's van hem zien en alles benoemen enzo, maar ze denkt dat S in een huisje (de couveuse) in het ziekenhuis woont. En mama heeft een zere buik dus die is ook even in het ziekenhuis, en als de buik beter is komt mama weer naar huis. Die baby, die komt in dat plaatje niet voor.quote:Op maandag 22 februari 2016 07:05 schreef Phaidra het volgende:
Over E. gesproken, hoe vindt ze haar broertje?
Ahw, begrijpelijke reactie maar voor jou/jullie wel moeilijkquote:Op maandag 22 februari 2016 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze vindt hem heel interessant, en wil graag foto's van hem zien en alles benoemen enzo, maar ze denkt dat S in een huisje (de couveuse) in het ziekenhuis woont. En mama heeft een zere buik dus die is ook even in het ziekenhuis, en als de buik beter is komt mama weer naar huis. Die baby, die komt in dat plaatje niet voor.
Ze mag uiteraard langskomen, maar ze trekt het niet zo heel best. Thuis rommelt ze lekker aan met oma, en zolang ze er niet om vraagt om hier langs te komen, hebben we besloten om het maar niet te doen.
Ze is hier zaterdag namelijk krijsend afgevoerd, en dat is voor niemand leuk.
De Aleppo. Tenminste, ik hoor geen klachten hierquote:Op maandag 22 februari 2016 15:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nu ik iemand tref die alledrie deze zepen kentWelke prikt niet in de ogen?
Yes to Carrots prikt wel. Maar wel fijne shampoo.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nu ik iemand tref die alledrie deze zepen kentWelke prikt niet in de ogen?
Noem je Franny's dochter nou dikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:14 schreef mousemicky het volgende:
Franny, vervelend, zeker als je zelf probeert dik en dun te vermijden. Geen ervaring hier (ik heb een schrielepoot
)
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Noem je Franny's dochter nou dik![]()
*pakt vast popcorn![]()
Noem je de zoon van Mouse nou dun?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Noem je Franny's dochter nou dik![]()
*pakt vast popcorn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |