Oooh dat is zo leuk he! Mijn I vindt het reuze spannend, gaat er wel erg in op maar enthousiast meedoen, dat is nog teveel gevraagd. Maakt ook niks uit, ik snap wel dat het enorm overweldigend is.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:49 schreef Franny_G het volgende:
Wow, Ophelia! Wat grappig is dat toch. Ik kan me nog niet goed voorstellen dat ik in zo'n stadium terechtkom met I. Maar als ik in het dreumestopic iets over I schrijf dan hebben de dreumesmoeders dat ook weer. Het gaat allemaal zo snel he, maar ook echt stapje voor stapje..
I is nu op Valentijn date met haar papa: naar Pim & Pom in de Kon. Schouwburg. Ik was vorige maand ook naar een peutervoorstelling daar. Ze vindt het heel leuk en kan al echt helemaal opgaan in het kijken naar iets. Zo leuk om dan foto's doorgestuurd te krijgen..
toevallig laatst opgezocht: de zon draait wel! Maar rond de evenaar-as draait hij sneller dan aan de polen. Hoe dat zit, heb ik dan weer niet uitgezochtquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:41 schreef As1981 het volgende:
Wat een heerlijke vragen. En dan komen straks de vragen als:
Waarom zijn wij de enige planeet met zwaartekracht of waarom draaien de planeten om de zon en waarom draait de zon niet, enz.
"Wat denk jij?" lijkt me een prima antwoordquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef mousemicky het volgende:
Een alternatief op 'welke' en 'waarom' is hier ook 'hoe heet die'. En dan niet alleen bij mensen en (huis)dieren he, maar ook:
- hoe heet die auto
- hoe heet die beker
- hoe heet die koffie
- hoe heet die boterham
- hoe heet die aardappel
En ook leuk:
- hoe heet die F (z'n babybroertje)
Soms weet ik echt geen zinnig antwoord meer te verzinnen...
Een tijdje had dat wel effect bij ons. Maar tegenwoordig levert dat een driftbui op, want: IK WEET HET NIET!! Ik vraag het aan jou!!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Wat denk jij?" lijkt me een prima antwoord.
Respect voor peuters die redenen vinden om een driftbui te krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een tijdje had dat wel effect bij ons. Maar tegenwoordig levert dat een driftbui op, want: IK WEET HET NIET!! Ik vraag het aan jou!!
Werkt hier inderdaad nog!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helaas, dan komt er standaard een 'weet ik niet'quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze houdt het boekjes lezen heel lang vol, maar dan wel boekjes met veel plaatjes. Matilda is te hooggegrepen. Hooguit om een beetje op basis van de plaatjes die erin staan een verhaaltje te vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef Omentielvo het volgende:
Franny, dat vind ik ook zo stom. Dat verschil tussen jongens en meisjes.
En Matilda is echt heel leuk. Was mijn favoriete kinderboek een hele tijd. Kan I. al naar zulke lange verhalen luisteren?
Ik ben zelf ziek en L ook. Hij wil nu allerliefste pieter konijn kijken. Staan 3 seizoenen op netflix. Ik gok dat ik ze alle drie voorbij heb zien komen de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:17 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ze houdt het boekjes lezen heel lang vol, maar dan wel boekjes met veel plaatjes. Matilda is te hooggegrepen. Hooguit om een beetje op basis van de plaatjes die erin staan een verhaaltje te vertellen.
Wat ze wel heel lang kan volhouden (wel zeker een uur of zelfs langer) is het kijken naar haar grote favoriet: Penelope. Daar is ze momenteel gewoon verslaafd aan. Past denk ik helemaal bij haar belevingswereld nu.
ja hoor, dat denk ik welquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vraag t ff hier... een loopauto is dat leuk voor een 2 jarige?
T gaat om deze:
https://m.bol.com/nl/p/re(...)ry=/N/0/Ntt/loopauto
Ligt aan de 2 jarige... Die van mij zitten liever op hun loopfietsquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vraag t ff hier... een loopauto is dat leuk voor een 2 jarige?
T gaat om deze:
https://m.bol.com/nl/p/re(...)ry=/N/0/Ntt/loopauto
Dat duurt echt nog 5 maanden dus gelukkig tijd zat maar ik had een meningsverschil met mn vader over of ie leuk is voor n 2 jarige.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef Omentielvo het volgende:
Oh Pieter Konijn kan ik ook dromen inderdaad. Ze vindt het nog steeds leuk. Op Nederland 3 zijn nu afleveringen die niet op Netflix staan. Die neem ik nu ook op. Na 100x een aflevering gezien te hebben, vind ik nieuwe afleveringen wel leuk![]()
GM, leuk cadeau lijkt me dat
Wanneer is de jouwe twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |