'laten we er maar niets over zeggen'quote:
Ik ook. Hoop dat we er snel achter komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de clubs, KNVB, politie en justitie daar op zouden reageren.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'laten we er maar niets over zeggen'
In plaats van dat je gewoon zegt dat je het inderdaad ronduit belachelijk vindt..
Nu je uitgeluld bent wil je het weer graag over het voetbal hebben?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb genoeg gezegd. Hierbij wil ik mij weer alleen richten op het voetbal in plaats van randzaken.
Ben er bang voor, maar ik hoop met je meequote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat we er snel achter komen.
Ik kan eindeloos doorgaan. Tot vervelends toe.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je uitgeluld bent wil je het weer graag over het voetbal hebben?
Nou vooruit dan maar.
Vertel mij wat.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan eindeloos doorgaan. Tot vervelends toe.
Hoe gaat het met Cambuur?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij ADO zijn ze altijd mad als het bij een ander gebeurt, maar als er bij hunzelf iets gebeurt is het 'ludiek'.
Lachwekkende club.
Die staan 1-0 achter.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Cambuur?
Ik zeg alleen waar het op staat. Zet mezelf nooit voor lul. Daar ben ik te goed voor.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Gelukkig dat je je nu hebt beseft dat je daar enkel jezelf mee voor lul zet.
Jammer wel dat ze direct gaan degraderen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan 1-0 achter.
Op het moment beter dan de opponent uit Groningen.
Kun je ook effe vertellen wie de CL wint en Europees Kampioen wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer wel dat ze direct gaan degraderen.
Wauw, je moest er even over nadenken, maar dan kom je uiteindelijk toch hiermee. Chapeau.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen waar het op staat. Zet mezelf nooit voor lul. Daar ben ik te goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |