Misdaadstatistieken zijn een uitkomst. Ik gaf ook een reden aan die ligt in cultuur waarom vooral jongeren relatief vaak volledig ontsporen in deze vrije maatschappij.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Genuanceerd? Met misdaadstatistieken?
Doel heb ik al aangegeven. Jij begon over Marokkanen als voorbeeld dus ik moest er op reageren als voorbeeld. Was je over smurfen begonnen zouden we het nu hebben over smurfen.quote:Opnieuw: met welk doel?
Ja, alleen zullen lidmaten van het edele volk der smurfen niet zo snel de zegeningen van je 'genuanceerde mening' ondervinden, omdat die niet echt bestaan en zo.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misdaadstatistieken zijn een uitkomst. Ik gaf ook een reden aan die ligt in cultuur waarom vooral jongeren relatief vaak volledig ontsporen in deze vrije maatschappij.
[..]
Doel heb ik al aangegeven. Jij begon over Marokkanen als voorbeeld dus ik moest er op reageren als voorbeeld. Was je over smurfen begonnen zouden we het nu hebben over smurfen.
Ik leef niet om anderen te zegenen.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, alleen zullen lidmaten van het edele volk der smurfen niet zo snel de zegeningen van je 'genuanceerde mening' ondervinden, omdat die niet echt bestaan en zo.
Dat is gebleken ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik leef niet om anderen te zegenen.
Ok... En nu is dit gewoon een toneelstukje om jouw laatstewoord-syndroom uit te laten spelen?quote:
Het is me wel duidelijk, die klaploper leeft niet in deze wereld.quote:Op maandag 8 februari 2016 11:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok... En nu is dit gewoon een toneelstukje om jouw laatstewoord-syndroom uit te laten spelen?
Vooruit, jongen. Neem het laatste woord.
Logisch. Links verkeert constant op een roze wolk van naief knuffeldenken. Zelfs als hun eigen dochter voor hun ogen verkracht wordt door een "vluchteling" halen de linksers nog koekjes uit de kast.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch zie ik meer "rechtse" foutieve angstberichten rondzingen op de social media dan ongemotiveerd "links" geschreeuw, mijn beste boze blanke man.
hey vogeltjesdans wist je al dat is ook actief is in irakquote:Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Logisch. Links verkeert constant op een roze wolk van naief knuffeldenken. Zelfs als hun eigen dochter voor hun ogen verkracht wordt door een "vluchteling" halen de linksers nog koekjes uit de kast.
Tuurlijk jongen. Ben je erbij geweest? Nee he. Anderen wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:38 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als ik dat pow filmpje bekijk, zie ik dat ze linkse demonstranten de microfoon wegtrekken, een paar laten zien die boos worden, en eentje die nauwelijks uit zn woorden kan komen.
bij pediga alleen de grote leider aan het woord, die netjes mag uitpraten. verder niks, terwijl driekwart van die demonstranten bestaat uit hooligans, neo-fascisten, domme tokkies en nog wat volk.
dus tja...
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat gezin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Zo doe jij nog een duit in het zakje.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Logisch. Links verkeert constant op een roze wolk van naief knuffeldenken. Zelfs als hun eigen dochter voor hun ogen verkracht wordt door een "vluchteling" halen de linksers nog koekjes uit de kast.
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een zegt zelfs dat hij zijn gezin achter heeft gelaten vanwege de gevaarlijke en dure bootreis. Zijn gezin komt later met het vliegtuig.
Waarom kwam je dan niet meteen met het vliegtuig??
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Twee vragen. Als die bootreis zo gevaarlijk is, waarom kwam hij dan niet meteen met het vliegtuig?
En waarom kwam het gezin niet meteen mee met het vliegtuig? Het is daar toch zo onveilig? Waarom laat je je vrouw en kind dan achter? En waarom had je wel super geld voor een dure bootreis, maar niet voor een vliegtuig?
Dat zijn meer vragen dan twee. Sorry als het te moeilijk wordt.
Dat inderdaad. Jammer dat je er geen antwoord op weet te geven, al wekenlang niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
zin nu wel ineens uit irak (irak? De dreiging van IS komt toch uit syrie? Het waren toch geen meereizigers uit andere landen? Toch? TOCH???) kunnen wegvliegen? Waarom krijgt dat hele gezin nu wel een visum? En waarom moet dat naar Nederland? Een korte vlucht naar het ook al veilige Turkije kost veel minder.
Was wel grappig dat je opeens doodstil was, niet alleen in dat topic, maar op heel FOK!.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Jammer dat je er geen antwoord op weet te geven, al wekenlang niet.
Moet je niet ergens "RASSIES!!1" op een muur gaan schrijven?
Ik haat niet, ik ben terecht bezorgd. Over de ongebreidelde migratiestroom, de gevolgen daarvan, de politiek die geen idee heeft en over links dat totaal losgeslagen "welkom in mijn land" zingt vanuit oliedomme naieve gutmenscherigheid.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo doe jij nog een duit in het zakje.
Je zou bijna denken dat je het verzint om een geldige reden te hebben om anderen te mogen haten.
Leuk, maar daar had je ook geen antwoord op. Domme jongen.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 09:38 schreef BaardHagrid het volgende:
Volgens mij is Vogeltjesdans bewust zo dom. Anders is er een onderlaag van stupiditeit bewezen, die nimmer vertoond is aan een ander.
En vervolgens wel gillen dat het allemaal verkrachters en plunderaars zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik ben terecht bezorgd. Over de ongebreidelde migratiestroom, de gevolgen daarvan, de politiek die geen idee heeft en over links dat totaal losgeslagen "welkom in mijn land" zingt vanuit oliedomme naieve gutmenscherigheid.
En met mij zijn er miljoenen anderen die bezorgd zijn.
*kuch* Keulen *kuch* wat al sinds 2013 overal aan de gang is *kuch* en door de media krampachtig onder de pet gehouden werd *kuch*quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel gillen dat het allemaal verkrachters en plunderaars zijn.
Terecht bezorgd, ja ja. Met je standaard hardwerkende Nederlander praatjes.
Waar verwijs je exact naar?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
*kuch* Keulen *kuch* wat al sinds 2013 overal aan de gang is *kuch* en door de media krampachtig onder de pet gehouden werd *kuch*
Jij begon over verkrachters.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij begon over verkrachters.
nou ja eigenlijk begonnen de 'vluchtelingen' daarmee, maar goed
Dus al die vluchtelingen die geen vluchtelingen zijn gaan dat netjes opbiechten? Liegen mag immers niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]Keulen was massa aanranding. Nog steeds strafbaar en verfoeilijk maar dat is geen verkrachting. In de andere zaken waren het aangiften van binnen de AZCs zelf, ook nog steeds geen massa verkrachting van blank Nederland.
Bezorgd zijn mag, tegen willens en wetens liegen niet.
Net een kind jij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus al die vluchtelingen die geen vluchtelingen zijn gaan dat netjes opbiechten? Liegen mag immers niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |