Ja en voor rechts laten ze alleen maar de voetbalhooligans zienquote:Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik heb POW wel eens bezig gezien bij een links evenementje. staan ze anderhalf uur te interviewen, zenden ze 30 seconden uit met de domste die ze hebben gevonden.
Een gelukszoeker noemen we vluchteling en een racist is iemand die daar op wijst. Zo lukt het natuurlijk wel om je eigen sprookjeswereld te creëren.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:45 schreef RM-rf het volgende:
Wat is precies het probleem om iemand racist te noemen die wat tegen buitenlanders heeft?
volgens mij vat die term juist best redelijk wat de ander zegt (hooguit niet helemaal, buitenlander-haat is niet noodzakelijk gelijk ras-gebaseerd, maar is dat niet eerder een klein detail, de essentie is behoorlijk gelijkend, of je mensen crimineel vind omdat ze een bepaald ras toebehoren of domweg omdat ze niet in nederland geboren zijn)
Ja, slaat dus helemaal nergens op. Probeer het nog een keer.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Denk er nog maar even over na dan. Vind het altijd zo'n bullshit argument. Ja goedkope arbeidskrachten zoveel jaar geleden allemaal de schuld van rechts. Oh ok nee blijf dan maar komen met de gelukszoekers, je ziet keer op keer dat het niet gaat maar ja eenmaal de kraan openzetten en je mag hem om een één of andere reden niet meer dicht doen
Nou nee, we noemen iemand een racist omdat 'ie begint over het inherent lage IQ van Afrikanen, de inherent criminele aanleg van Marokkanen of de roep om het massaal deporteren van mensen op basis van etniciteit.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een gelukszoeker noemen we vluchteling en een racist is iemand die daar op wijst. Zo lukt het natuurlijk wel om je eigen sprookjeswereld te creëren.
"gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo."quote:Op zondag 7 februari 2016 16:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, slaat dus helemaal nergens op. Probeer het nog een keer.
Lieverd, dat doet kapitalistisch rechts nog steeds... waarom denk je dat ze die grenzen open gooiden? En open laten? VOOR DE ECONOMIE.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:56 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo."
Omdat zoveel jaar geleden "wij" goedkope arbeidskrachten nodig hadden, regelden en ook betaalden moeten we nu maar constant de grenzen openlaten voor volk wat hier totaal niet in onze cultuur en maatschappij past?
Nou dan wordt dat mijn volgende klachtquote:Op zondag 7 februari 2016 16:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieverd, dat doet kapitalistisch rechts nog steeds... waarom denk je dat ze die grenzen open gooiden? En open laten? VOOR DE ECONOMIE.
quote:Op zondag 7 februari 2016 16:58 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nou dan wordt dat mijn volgende klacht
Links of rechts zullen allebei wel voor en nadelen hebben. Eerst eens van die ongewassen bomenknuffelaars af die onze cultuur verneuken en onze mensen in gevaar brengen.quote:
allegorie wajoo deze mang. hij is slim!!!quote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ongetwijfeld probeerde je een heel interessante allegorie te beschrijven, maar de strekking ervan ontgaat me...
En wat is 'links', politiek gezien eigenlijk?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Links of rechts zullen allebei wel voor en nadelen hebben. Eerst eens van die ongewassen bomenknuffelaars af die onze cultuur verneuken en onze mensen in gevaar brengen.
stinkende kuthippiesquote:Op zondag 7 februari 2016 17:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat is 'links', politiek gezien eigenlijk?
niet gisterenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja en voor rechts laten ze alleen maar de voetbalhooligans zien
Ik zag er toch een hoopquote:
Ik denk niet dat de meeste iets tegen buitenlanders hebben maar wel tegen de islam en de islamitische cultuur, normen en waarden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:45 schreef RM-rf het volgende:
Wat is precies het probleem om iemand racist te noemen die wat tegen buitenlanders heeft?
volgens mij vat die term juist best redelijk wat de ander zegt (hooguit niet helemaal, buitenlander-haat is niet noodzakelijk gelijk ras-gebaseerd, maar is dat niet eerder een klein detail, de essentie is behoorlijk gelijkend, of je mensen crimineel vind omdat ze een bepaald ras toebehoren of domweg omdat ze niet in nederland geboren zijn)
En ik denk dat het vooral steekt hoe wij constant te horen krijgen dat we oh zo verdraagzaam moeten zijn met z'n allen, maar je ondertussen van de kansenparels te horen krijgt dat je geen ham op je brood mag doen en de homo's bij bosjes worden neergehoekt.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meeste iets tegen buitenlanders hebben maar wel tegen de islam en de islamitische cultuur, normen en waarden.
Streven impliceert dat je actief een doel najaagt, wat doe je hier actief aan (dus niet semi-anoniem op internet wat roepen)?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef bopomofo het volgende:
Economisch rechts, sociaal liberaal en streef naar een staat zoals Zwitserland.
ben drukquote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Deshain het volgende:
[..]
Streven impliceert dat je actief een doel najaagt, wat doe je hier actief aan (dus niet semi-anoniem op internet wat roepen)?
Anti-religie zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:54 schreef Magemelvin het volgende:
Ik ben links, liberaal en anti-religie
Vluchtelingen zijn welkom.
En dan noem je mij naief.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk niet dat de meeste iets tegen buitenlanders hebben maar wel tegen de islam en de islamitische cultuur, normen en waarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |