Ontmoet ons (vriend en ik bedoel ik) maar eens en zeg dan nog eens dat ik echt zo ben als je denkt na aanvang van posts hier.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ronduit belachelijk hoeveel hypocrisie jij weer in 1 post weet te verzamelen. Ik zal het eerder als compliment opvatten als iemand als jij mij zo noemt, aangezien dat voor mij aantoont dat ik er in ieder geval niet van zulke verknipte normen en waarden aan overhoud.
Jouw drang om jezelf te verdedigen geeft mij wel de indruk dat je af en toe zelf ook nogal in strijd ligt met jouw doen en laten.
Dat is een backup.quote:
Stalker gespotquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een backup.
Tegenwoordig heet hij keyboardmaestro vgm, al verandert die naam elke maand wel een keer.
Alleen maar saaie keyboardfilmpjes op dat kanaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een backup.
Tegenwoordig heet hij keyboardmaestro vgm, al verandert die naam elke maand wel een keer.
Zijn livestreams raged ie af en toe, maar dat wordt verwijderd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Alleen maar saaie keyboardfilmpjes op dat kanaal
Kwam in KLB SC en schold allerlei users uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 14:59 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom is ie de laatste keer geband dan?
Ff bookmarken voor vanavond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn livestreams raged ie af en toe, maar dat wordt verwijderd.
Moet je ff zoeken op bradgetvfan en bradgetv volger.
Hier ontving hij bijvoorbeeld een incasso:
Hehe. Zo kennen we hem weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kwam in KLB SC en schold allerlei users uit.
Zijn meer bans gevallen toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |