Ik vind het stoer. Welkom terug in de zomer.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend man. Ook in't echt vroeger op school. Dus je raakt er aan gewend.
Vandaar je R&P huiltopicquote:Op zondag 7 februari 2016 12:33 schreef Braddie het volgende:
Braddies doen is Braddie goed in.
Maar door FOK! En het leuke gehap van jullie is het alleen maar beter voor mij om te doen
Kan hier alleen maar om lachen
Dat is gewoon hoe het in slowchats gaat, heeft niks met jou te maken.quote:Het punt is dat ik niet weet bij sommige users wat wel/niet serieus is..
Ik post vaak in Slowchats, en de ene keer praat ik uren met mensen en is het leuk, en de andere keer post ik 3 berichtjes en is het "" Van hun kant.. Dus vandaar.
En om eerlijk te zijn, soms dan weet ik ook niet wat ik fout doe...
Voel je je echt zoveel beter door zulke reacties te posten?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel. Braddie is een mongool en jij bent een gigantische mongool.
Nee ik voel me meer alsquote:Op zondag 7 februari 2016 18:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Voel je je echt zoveel beter door zulke reacties te posten?
Internetheld.
Good for you.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee ik voel me meer als
[ afbeelding ]
Desalniettemin zijn het gewoon feitelijke constateringen op basis van de belachelijke rotzooi die jij hier op het forum ten toon spreidt. Dus geenszins uit "internethelden" overwegingen.
Jah uhm bedankt.quote:
Het betekent dus dat je je alleen op internet zo stoer durft te uiten, met schelden en al.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jah uhm bedankt.
Nee man, helden zijn voor mij onbekend en ik heb geen flauw idee wat internet is. Ga nu maar weer wieberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het betekent dus dat je je alleen op internet zo stoer durft te uiten, met schelden en al.Grappig dat jij andere mensen sneu noemt. Je snapt ook wel dat ik bovenstaande per definitie met een korreltje zout kan nemen. Het enige waar ik me verder zorgen om moet maken als ik jullie irl zou ontmoeten, is dat jullie niet omvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder best een goed verhaal.
Kijk eens waar je zelf mee scheldt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grappig dat jij andere mensen sneu noemt. Je snapt ook wel dat ik bovenstaande per definitie met een korreltje zout kan nemen. Het enige waar ik me verder zorgen om moet maken als ik jullie irl zou ontmoeten, is dat jullie niet omvallen.
Verder best een goed verhaal.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Kijk eens waar je zelf mee scheldt.
En ja, ik kan en durf je gerust sneu noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij overigens enig idee wat white knight betekent?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb je overigens enig idee wat internetheld betekent Sebje?
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En ja, ik kan en durf je gerust sneu noemen.Ronduit belachelijk hoeveel hypocrisie jij weer in 1 post weet te verzamelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zal het eerder als compliment opvatten als iemand als jij mij zo noemt, aangezien dat voor mij aantoont dat ik er in ieder geval niet van zulke verknipte normen en waarden aan overhoud.
Jouw drang om jezelf te verdedigen geeft mij wel de indruk dat je af en toe zelf ook nogal in strijd ligt met jouw doen en laten.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En ja, ik kan en durf je gerust sneu noemen.Blijft ook een belachelijk argument van jullie (Braddie is er ook goed in). "Ik type ellenlange epistels op het internet, maar mensen moeten er niet op reageren aangezien ik het allemaal maar overdrijf en niets meen."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dát heb ik dan ook niet gezegd!quote:Op zondag 7 februari 2016 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijft ook een belachelijk argument van jullie (Braddie is er ook goed in). "Ik type ellenlange epistels op het internet, maar mensen moeten er niet op reageren aangezien ik het allemaal maar overdrijf en niets meen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |