De huur van Sanogo wordt overigens steeds vreemder. De kans dat hij veel minuten kan maken is klein.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens 12 euro gewonnen met Leicester
Jammer zeg.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De huur van Sanogo wordt overigens steeds vreemder. De kans dat hij veel minuten kan maken is klein.
En vond je het wat?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn sowieso maar weinig films die mij echt boeien. We hebben hier laatst Hunger Games gekeken (was mijn eerste keer). Kun je nagaan hoe lang het duurt voordat ik een film zie.
Ik moet er nog 2 voor mijn 1000stequote:Op zondag 7 februari 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Zijn sowieso maar weinig films die mij echt boeien. We hebben hier laatst Hunger Games gekeken (was mijn eerste keer). Kun je nagaan hoe lang het duurt voordat ik een film zie.
Jawel. Maar alleen deel 1 echt goed gekeken. andere deel was ik bezig met andere dingenquote:
Niet te vergelijken met Battle Royale thoughquote:Op zondag 7 februari 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hungergames na het 1e deel werd echt heel saai.
1e deel was best tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |