Ik was stoned en zat er helemaal in een soort de zwakste schakel en een hoop stom gelul.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja heb hem ook gezien via netflix. The Circle vond ik niks.
Ja dan zal die vast beter zijn geweest.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was stoned en zat er helemaal in een soort de zwakste schakel en een hoop stom gelul.
Das wel klote ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moest werken gister en vandaag dus ging wel
Ik koop echt goede films gewoon op blu ray. Netflix leuk voor tussendoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het aanbod van Netflix qua bekende films valt me wel tegen.
Er staat bijna niks op wat ik vaker dan 1x zou willen zien.
Soms heb ik wel eens zin om voor de duizendste keer Harry Potter, Jurrasic Park , The Godfather ofzo te kijken.
Ik heb ook pathe thuis. Dat is eigenlijk pas zonde. Als je het omrekent.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Netflix zou ik echt zonde van mijn geld vinden.
Ik deel de kosten betaal maar 2,50quote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel 200% toeslag gepakt dan? Dan is het helemaal lekker.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja kon vandaag na 2 uur werken weer naar huis dus het viel mee
Als je niks zou kijken is her inderdaad wel zonde ja, anders is het niet heel duur per maand hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks zou kijken is her inderdaad wel zonde ja, anders is het niet heel duur per maand hoor
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.quote:
Ja, dat vind ik zo'n raar iets. Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.
Waarom?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden alleen het aanbod van elk land gewoon hetzelfde moeten maken.
jaquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zouden ze in de VS willen kijken naar New Kids?
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordtquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo'n raar iets. Dat heb ik nooit begrepen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Veel te duur om te doen voor netflix.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordt
Ik zou er best 15 euro voor willen betalen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet meer gebruikers met een vpn te beboeten. En dan mag de prijs van mij best een paar euro omhoog als het aanbod daardoor beter en recenter wordt
Het is oorspronkelijk een Amerikaans product dus als elk land hetzelfde aanbod als de Amerikaanse versie krijgt bijvquote:Op zondag 7 februari 2016 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |