abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159730152
quote:
Ik heb 'm wel voor de zekerheid met een haardroger gedroogd, er zit als het goed is nu geen vocht meer in
is dit wel de fien die allerlei klapborden e.d. Heeft/had staan met allerlei exotische systemen erbij?
Of loop je ons te trollen?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159731662
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef embedguy het volgende:
Als er 5v zou komen op 4.15v accu is er geen ramp. Daar ontploft de telefoon niet van. Accu slijt wat harder, that's all.
De accu zelf is 3,8v, staat erop. En eronder staat "Limited charge voltage: 4,35v".

quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:55 schreef mschol het volgende:

[..]

is dit wel de fien die allerlei klapborden e.d. Heeft/had staan met allerlei exotische systemen erbij?
Of loop je ons te trollen?
Ja, maar daarin zitten geen uiterst brandbare accu's en komen ook niet in aanraking met water... anders had ik het even eng gevonden...

Ik ben sowieso snel bang als er brandgeurtjes of onbedoelde warmteontwikkeling ontstaat bij elektronica. Die telefoon vond ik extra erg doordat er zo'n brandbare accu in zit :{

Maar goed, telefoon doet het nog blijkbaar, dus was een tijdelijk probleem doordat het nog niet helemaal droog was.
  zondag 7 februari 2016 @ 18:35:22 #28
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_159732671
3,8 volt opladen met 5v;zelfde. Slijt harder, accu wordt misschien wat dikker maar that's it's. Geen boem.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')