quote:Kane enthousiast over 'sterke' Janssen na eerste duel samen
Foto: ProShots
Gepubliceerd: 06 augustus 2016 15:05
Laatste update: 06 augustus 2016 15:05
Harry Kane speelde vrijdagavond in het oefenduel met Internazionale (6-1 winst) voor het eerst samen met Vincent Janssen. De topscorer van Tottenham Hotspur is enthousiast over de Nederlandse aankoop.
"Vincent is een geweldige speler", aldus Kane tegen Spurs TV. "Hij is sterk, een goede afmaker en goed in de bal vasthouden en vervolgens andere spelers in stelling brengen."
"Ik weet zeker dat we vaak samen zullen spelen dit seizoen. Hij is een goede aanvulling op onze selectie."
Kane sloot door het EK in Frankrijk later aan bij de selectie van de Spurs in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De 23-jarige Engelsman, vorig seizoen goed voor 25 Premier League-goals, maakte direct twee treffers tegen Inter. Ook Janssen, Erik Lamela, Dele Alli en Shayon Harrison scoorden voor de Spurs.
(Bekijk de tweede goal van Janssen in het shirt van de Spurs)
Janssen kwam na rust in het veld voor Christian Eriksen en speelde vervolgens in de spits, waardoor Kane in het 4-2-3-1-systeem van de Spurs als aanvallende middenvelder ging spelen in de rug van de Brabander.
"Ik heb vaker op de nummer tien-positie gestaan in mijn carrière en ik heb er geen problemen mee om in de rug van Vincent te spelen dit seizoen", aldus Kane.
Doelpunten vallen nog wel vies tegen voorlopig. Hij maakt eigenlijk behoorlijk veel minuten bij de Spurs, maar scoren ho maar. Hopelijk gaat dat nu veranderen ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:41 schreef hhh38 het volgende:
Dit is het moment om zichzelf te bewijzen. Als ie nu 5+ keer scoort heeft ie credit opgebouwd om door te kunnen bij Spurs
Penaltyquote:Op donderdag 22 september 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
JAAAAAA!!!!!
Doelpunt Janssen in de League Cup
Trainer lijkt wel veel vertrouwen in hem te hebben. In dat ene jaartje AZ werd het ook pas in de tweede helft van het seizoen echt wat. Hij heeft nu ook weer een enorme stap gezet en heeft aanpassingstijd nodig die hij lijkt te krijgen. Ik denk echt dat we pas aan het einde van dit seizoen iets nuttigs kunnen zeggen over de slagingskamsen van Janssen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:22 schreef Vasion het volgende:
Tottenham te hoog gegrepen joh. Over een jaar speelt hij bij Monchengladbach oid.
Dan zit PSV er volgend seizoen toch wel in.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Oh, Janssen veroorzaakt net wel de penalty waardoor West Ham met 1-2 voorkomt.
Met andere woorden: hij werkt hard.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Zit op Ziggo Tottenham tegen West Ham te kijken, maar Janssen is wel belangrijk hoor. Speelt voorlopig (uur gespeeld) ook gewoon de hele wedstrijd. Ik snap wel dat de coach hem op blijft stellen ondanks het uitblijven van goals.
Enige doelpunt van Tottenham was wel aan hem te danken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met andere woorden: hij werkt hard.
Kots.
???quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enige doelpunt van Tottenham was wel aan hem te danken.
Zat gvd op wc, kom ik terug, 2 goals.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
???
Kane heeft er 2 gemaakt net. #exitjanssen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |