abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2016 @ 18:31:00 #51
78918 SeLang
Black swans matter
pi_163790031
Ontopic: tof rondje!
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om zoveel te rijden maar als je samen met iemand gaat dan is het waarschijnlijk wel te doen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 16 juli 2016 @ 22:35:16 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_163796523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:13 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Zonde.. ;) Vorig jaar met de auto in Bosnië geweest, prachtig land.

Ziet er verder erg tof uit, wil ook nog eens een trip naar het Noorden maken, ga dit topic even volgen :)
Wellicht een beetje off topic.

Maar dit jaar zijn wij van plan om een kleine Balkan roadtrip te doen, hoe is het rijden in Bosnïe met Nederlands kenteken? We willen graag sarajevo en mostar meepakken, vandaar.
pi_163818550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:14 schreef TheTraveler het volgende:
Trogir is zeker een aanrader.
Daarnaast zou ik adviseren een omweggetje naar Gdansk te maken, erg tof!
Oja, zeker Gdansk doen!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 22:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Wellicht een beetje off topic.

Maar dit jaar zijn wij van plan om een kleine Balkan roadtrip te doen, hoe is het rijden in Bosnïe met Nederlands kenteken? We willen graag sarajevo en mostar meepakken, vandaar.
Merk je in principe niks van. Het enige dat ik meegemaakt heb is dat ik een boete kreeg omdat ik op blote voeten auto reed. Het was op dat moment 45 graden daar en in Nissan Sunny uit '99 zonder airco is dat best warm.. We werden staande gehouden op een doorgaande weg, twee agenten haalden wat willekeurige auto's van de weg, wellicht vonden ze de NL plaat wel interessant, maar voor ons reed wel net een Bosnische auto weg. Was niet meer dan rijbewijs en autopapieren laten zien, maar omdat die in de tas in de kofferbak lagen moest ik toch echt even uitstappen, waarna oom agent erover begon dat ik niet op blote voeten auto mocht rijden, al duurde het even voor ik dat doorhad omdat hij alleen maar Bosnisch kon. Vervolgens schreef hij op een briefje het getal 20, waarmee hij bedoelde dat ik 20 euro moest betalen, maar toen ik duidelijk wist te maken dat we geen euro's meer hadden maar alleen marken was 20 Mark (oftewel de helft) ineens ook prima :') Al met al gewoon je papieren bij je hebben en je schoenen aanhouden, dan is er niks aan de hand ;) En gewoon rijden zoals je hier doet, dan rij je voor Bosnische begrippen écht uitermate netjes.
pi_164594769
Intussen de trip gemaakt en weer thuis. Was tof!!!

Wel op dag 1 al mijn knie gesloopt in een Zweeds bos :') Traumatic luxation of the patella with spontanious reposition, aldus een Zweedse orthopeed in overleg met een radioloog die constant bleef vragen wat ik van Eindhoven vond en dan trots naar zijn speeltje van Philips Medical wees :P.

Maar met wat doorbijten en (erg) kreupel lopen de eerste 2 weken (en een heel geduldige reisgenoot :P ) toch gewoon de vakantie doorgezet, hetzij met wat meer autorijden en minder rondlopen dan ik in eerste instantie van plan was. Uiteindelijk na 3 weken ook nog de 8km route (Route C) door Plitvice kunnen wandelen en 2 dagen later een dagtrip over de vele trappen van Dubrovnik. Maar daarna was ik wel goed stuk :P

Uitzoeken van de vele foto's zal nog wel even duren, maar ik zal een verslag posten als ik er eindelijk doorheen ben. :P

Alle berichten na de 15e las ik helaas pas bij thuiskomst (ben de 16e vroeg in de ochtend vertrokken en liet mijn laptop thuis).

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:47 schreef Alcatranz. het volgende:
Toffe trip hoor!
Edit: Waarom ga je trouwens niet door Slowakije? Die weg naar Hongarije is erg mooi en schitterende natuur. Zeker als je de hoofdweg afgaat.
Omdat ik dat vorig jaar al heb gedaan. Ben vanaf Krakau toen over de binnenwegen naar een stuwmeer in het midden van het land gereden. En de dag erna (weer via de binnenwegen) door naar Boedapest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:24 schreef SeLang het volgende:
Zal wel gewoon een secundaire arbeidsvoorwaarde zijn. Zolang je onder een bepaald aantal km blijft is het okee.
Correct :Y

Kleine teaser van een paar foto's die ik al tegenkwam bij het importeren van de boel in lightroom 8-)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 19:50:53 (even netjes thumbs gemaakt van de foto's..) ]
pi_164598496
Mooie teasers, die eerste is gaaf :)

Balen van je knie, en uitgerekend op dag 1...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_164627670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:02 schreef polariteit het volgende:
Balen van je knie, en uitgerekend op dag 1...
Ik heb altijd zulke dingen _O-

Ook ooit mijn enkel gebroken bij het in elkaar schroeven van een bureau (respect of niet? :+ )

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2016 19:15:47 ]
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:21:54 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_164627847
Goeie pics ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_164630848
quote:
99s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:14 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik heb altijd zulke dingen _O-

Ook ooit mijn enkel gebroken bij het in elkaar schroeven van een bureau (respect of niet? :+ )
Zeker respect daarvoor, snap gelijk de keuze voor je nickname :D
Voor wat foto's, kijk hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')