abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 17:19:59 #101
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_159758657
Waar was die beschermengel toen Natalee Holloway, en die Peruaanse haar nodig hadden dan?
Lekker laten zitten waar hij zit.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_159758693
Gewoon 28 jaar uitzitten in Peru en daarna overhandigen aan de VS. Die hebben ook nog een appeltje met hem te schillen. Hij heeft al 3 jaar opzitten in Peru. Nog 25 jaar te gaan.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:43:39 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159759170
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:21 schreef George_Zina het volgende:
Gewoon 28 jaar uitzitten in Peru en daarna overhandigen aan de VS. Die hebben ook nog een appeltje met hem te schillen. Hij heeft al 3 jaar opzitten in Peru. Nog 25 jaar te gaan.
Hij heeft er al bijna 6 opzitten in Peru, hij is nagenoeg direct (binnen 2 weken) na de moord op Stephany Flores gepakt en zit volgens mij sindsdien vast.
Voorarrest zal in Peru, net als in NL, wel gewoon meegeteld worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159759254
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij heeft er al bijna 6 opzitten in Peru, hij is nagenoeg direct (binnen 2 weken) na de moord op Stephany Flores gepakt en zit volgens mij sindsdien vast.
Voorarrest zal in Peru, net als in NL, wel gewoon meegeteld worden.
Aha, voorarrest natuurlijk. Hij is pas in 2012 veroordeeld tot 28 jaar gevangenisstraf. Ik weet niet hoe het in Peru in elkaar zit. In NL wordt voorarrest inderdaad meegenomen bij de strafmaat. Peru, even opzoeken.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:50:15 #105
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159759271
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:01 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je iemand niet onmenselijk moet straffen als dat niet hoeft.
Ik vind juist dat hij de moeder van Natalee onmenselijk straft door haar niet te vertellen wat er met haar dochter is gebeurd!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_159759285
Inderdaad, officieel moet hij tot 2038 maar hij kan strafvermindering krijgen bij voorbeeldig gedrag. Dus nog maar 22 jaar.

Wanneer komt Joran van der Sloot echt vrij?
  maandag 8 februari 2016 @ 18:04:04 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159759534
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Ik vind juist dat hij de moeder van Natalee onmenselijk straft door haar niet te vertellen wat er met haar dochter is gebeurd!
En haar ook nog eens af te persen met de belofte dat wel te vertellen.
Werkelijk misselijkmakend. Zelfs als hij niets met haar dood te maken heeft gehad is dat echt walgelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 februari 2016 @ 18:10:56 #108
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159759659
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

En haar ook nog eens af te persen met de belofte dat wel te vertellen.
Werkelijk misselijkmakend. Zelfs als hij niets met haar dood te maken heeft gehad is dat echt walgelijk.
Precies, hij verdient allesbehalve medelijden.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_159759737
Weet iemand trouwens hoeveel ie van die $250.000 heeft gekregen?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_159760614
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:51 schreef George_Zina het volgende:
Inderdaad, officieel moet hij tot 2038 maar hij kan strafvermindering krijgen bij voorbeeldig gedrag. Dus nog maar 22 jaar.

Wanneer komt Joran van der Sloot echt vrij?
Volgens mij hebben verschillende instanties al bepaald dat van der Sloot na zijn straf wordt uitgeleverd aan de VS. De kans dat hij ooit vrijkomt is vrij nihil.
pi_159760803
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Volgens mij hebben verschillende instanties al bepaald dat van der Sloot na zijn straf wordt uitgeleverd aan de VS. De kans dat hij ooit vrijkomt is vrij nihil.
In het slechtste geval (de VS wil hem hebben voor afpersing van de moeder van Natalee Holloway) zit hij tot 2038 in Peru en wordt in de VS veroordeeld voor nog eens 25 jaar (maximale straf voor afpersing in Alabama). Dan komt hij in 2063 vrij. Dan is Jorantje maar liefst 76 jaar oud.
pi_159760993
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:03 schreef George_Zina het volgende:

[..]

In het slechtste geval (de VS wil hem hebben voor afpersing van de moeder van Natalee Holloway) zit hij tot 2038 in Peru en wordt in de VS veroordeeld voor nog eens 25 jaar (maximale straf voor afpersing in Alabama). Dan komt hij in 2063 vrij. Dan is Jorantje maar liefst 76 jaar oud.
Misschien wordt hij ook voor moord veroordeeld. Het zou me niks verbazen in de VS.
pi_159761114
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:09 schreef polderturk het volgende:

[..]

Misschien wordt hij ook voor moord veroordeeld. Het zou me niks verbazen in de VS.
Nee, inderdaad. Het kan nog ongunstiger uitvallen voor meneer. In de VS zijn ze ongenadig hard met straffen. Zo'n beetje heeft Anders Breivik een betere toekomst in het verschiet dan Joran van der Sloot.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:23:04 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159761477
quote:

[..]

Ik vraag me af of ze een wettelijke grond hebben om hem daarvoor in de VS aan te klagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 februari 2016 @ 19:23:52 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159761511
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Het kan nog ongunstiger uitvallen voor meneer. In de VS zijn ze ongenadig hard met straffen. Zo'n beetje heeft Anders Breivik een betere toekomst in het verschiet dan Joran van der Sloot.
Dat heeft Breivik sowieso al, zeker als vd Sloot die volledige 28 jaar in Peru moet uitzitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159761542
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft Breivik sowieso al, zeker als vd Sloot die volledige 28 jaar in Peru moet uitzitten.
Klopt. Het 'feminieme' Noorwegen in vergelijking met de 'masculiene' VS.
pi_159761723
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze een wettelijke grond hebben om hem daarvoor in de VS aan te klagen.
De afpersing van de moeder van Holloway kunnen ze misschien als een schuldbekentenis beschouwen. Je weet het nooit in de VS. Zie de Steven Avery zaak. Misschien gaan ze wel een bekentenis afdwingen.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:36:38 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159761923
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef polderturk het volgende:

[..]

De afpersing van de moeder van Holloway kunnen ze misschien als een schuldbekentenis beschouwen. Je weet het nooit in de VS. Zie de Steven Avery zaak. Misschien gaan ze wel een bekentenis afdwingen.
Dan nog is het iets wat niet op Amerikaans grondgebied plaatsvond... ik denk dat het juridisch heel lastig wordt om hem in de VS voor de medeplichtigheid aan de dood van Holloway terecht te laten staan.

Maar je weet niet wat ze proberen natuurlijk ;)
Zou wel en heel naar precedent kunnen scheppen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159762227
quote:

[..]

Dat gaan ze volgens mij ook zeker proberen
Dat er geen lijk is doet er niet toe
Genoeg voorbeelden

Conviction for murder in the absence of a body is possible

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_conviction_without_a_body
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 8 februari 2016 @ 19:47:29 #120
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_159762293
Als Joran een enigszins normaal mens was geweest die dankzij een grote stommiteit of pech in de Peruaanse gevangenis was terecht gekomen zou ik zeggen "laat maar overkomen".

Echter daar lijkt hij in geen enkel opzicht aan te voldoen. Hij vertoond nogal wat trekjes van een narcistische psychopaat (enigszins vergelijkbaar met een figuur als Ted Bundy). Dat verklaart ook het gedrag wat sommige dames, "wat is hij eigenlijk schattig" vertonen bij deze man.

Gewoon opgesloten houden is de beste oplossing voor iedereen (behalve misschien meneer v.d. Sloot zelf). Het zou mij niet verbazen wanneer hij aan een vorm van ASPS leidt. Hem vervroegd vrijlaten is dan met bijna zekerheid een recept voor nieuwe ellende.
pi_159762727
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Als Joran een enigszins normaal mens was geweest die dankzij een grote stommiteit of pech in de Peruaanse gevangenis was terecht gekomen zou ik zeggen "laat maar overkomen".

Echter daar lijkt hij in geen enkel opzicht aan te voldoen. Hij vertoond nogal wat trekjes van een narcistische psychopaat (enigszins vergelijkbaar met een figuur als Ted Bundy). Dat verklaart ook het gedrag wat sommige dames, "wat is hij eigenlijk schattig" vertonen bij deze man.

Gewoon opgesloten houden is de beste oplossing voor iedereen (behalve misschien meneer v.d. Sloot zelf). Het zou mij niet verbazen wanneer hij aan een vorm van ASPS leidt. Hem vervroegd vrijlaten is dan met bijna zekerheid een recept voor nieuwe ellende.
Als Joran inderdaad aan een stoornis lijdt, dan zou ik er geen problemen mee hebben als hij de rest van zijn straf in Nederland uitzit als daar een behandeling bij inbegrepen is. Hij zou dan TBS moeten krijgen en na zijn straf zou beoordeeld moeten worden of hij terug kan keren in de maatschappij.
pi_159762864
quote:

als kind spoorde hij al niet :
As a child he was violent towards his brothers and he also threw a tramp (choller?) from a bridge for no apparent reason.

link
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159762912
quote:
Hij vertoond nogal wat trekjes van een narcistische psychopaat (enigszins vergelijkbaar met een figuur als Ted Bundy).
Narcistische psychopaat... Psychopaten zijn altijd narcistisch :Y Omgedraaid is een narcist niet altijd een psychopaat.
quote:
Het zou mij niet verbazen wanneer hij aan een vorm van ASPS leidt.
Dat is allang onderzocht en vast komen te staan. :Y

http://www.elsevier.nl/Ne(...)aat-ELSEVIER267605W/

Pathologisch liegen, narcisme, gebrek aan geweten, manipulatief. Hij heeft het allemaal. :Y
pi_159762951
laat die joran alsjeblieft voor altijd in een cel zitten. die gast is gewoon gevaarlijk en hij moet nooit meer vrij komen.
pi_159763030
quote:
Het zou mij niet verbazen wanneer hij aan een vorm van ASPS leidt.
ik denk dat je dat wel met enige zekerheid kan stellen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')