Lekker voor hemquote:Op maandag 8 februari 2016 13:22 schreef StaceySinger het volgende:
Challapalca Prison is also known as "Peru's Siberia."
The temperatures recorded most of the year are from 8 to 9 degrees Celsius in the day, and dropping sharply through the late afternoon and evening, to minus 20 degrees Celsius , with a steady icy wind that sharpens and worsens the effects of the altitude, especially as of June, when the winter begins.
Dan heeft hij nog mazzel met de opwarming van de aarde ""global warming effects""quote:Op maandag 8 februari 2016 13:22 schreef StaceySinger het volgende:
Challapalca Prison is also known as "Peru's Siberia."
The temperatures recorded most of the year are from 8 to 9 degrees Celsius in the day, and dropping sharply through the late afternoon and evening, to minus 20 degrees Celsius , with a steady icy wind that sharpens and worsens the effects of the altitude, especially as of June, when the winter begins.
Jij vind dat een monster zoals Joran met een duidelijke psychologische stoornis wel even zijn straf in Nederland uit mag zitten? Omdat het daar zo ernstig is?quote:
Ik denk dat je onderweg naar je psychiater ook even bij de opticien naar binnen moet lopen.quote:
Dan mag hij eerst nog even in de VS terechtstaan wat mij betreft, voor hij naar een relatief luxe gevangenisregime komt als het Nederlandse.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
Laat die man zijn verdere straf maar in Nederland uitzitten. Een straf moet niet onmenselijk zijn als je dat kan voorkomen. En de gevangenissen in Zuid-Amerika zijn wreed. Hij heeft zijn portie wel al gehad.
Ps.
Hij lijkt op Oliver van Arrow![]()
Dat hij op Oliver lijkt is maar een leuke bijzaak.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vind dat een monster zoals Joran met een duidelijke psychologische stoornis wel even zijn straf in Nederland uit mag zitten? Omdat het daar zo ernstig is?
Waarom vind jij dat normaal?
Omdat die zo op die ene lekkere gast van die ene serie lijkt? Of hoe ist
Maar wees es eerlijk, als je zijn stoornis wegdenkt is ie toch knap om te zien?quote:Op maandag 8 februari 2016 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderweg naar je psychiater ook even bij de opticien naar binnen moet lopen.
Hij is nog altijd een Nederlandse staatsburger, of niet? Daarom alleen al moet Nederland zorgen dat hij thuis komt.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag hij eerst nog even in de VS terechtstaan wat mij betreft, voor hij naar een relatief luxe gevangenisregime komt als het Nederlandse.
Al even afgezien van de vraag of hij wel binding genoeg met NL heeft om z'n straf in NL te moeten kunnen uitzitten.
Niet in mijn ogen. Ik vind het een lelijke papzak.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar wees es eerlijk, als je zijn stoornis wegdenkt is ie toch knap om te zien?
Spring je ook zo op de bres voor al die Nederlanders die in Aziatische gevangenissen wegkwijnen?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
Hij is nog altijd een Nederlandse staatsburger, of niet? Daarom alleen al moet Nederland zorgen dat hij thuis komt.
Punt is een beetje dat hij eigenlijk niet in Nederland gewoond heeft, in het jaar dat hij 3 werd verhuisde het gezin al naar Aruba, de vraag is dan vooral waarom hij zijn straf in NL zou moeten uitzitten, tenminste, in dit deel van het koninkrijk, Aruba lijkt me meer voor de hand liggend.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:01 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat hij op Oliver lijkt is maar een leuke bijzaak.
Nee, ik vind dat je iemand niet onmenselijk moet straffen als dat niet hoeft. Hij heeft in Peru al een aantal jaren in een wrede gevangenis gezeten. Dat moet genoeg zijn. Bovendien hoort Nederland voor haar mensen te zorgen, hoe gestoord die ook zijn. En vooral nu hij vraagt om naar huis te komen. Als hij hier had gewoond had hij een menselijker straf gekregen. Zolang achter de tralies, ook hier in Nederland, is al straf genoeg.
Nou nee, zo werkt dat niet helemaal.... er zijn meer zaken van Nederlanders die in het buitenland wonen en in het buitenland hun straf uitzitten cq ondergaan waarop men dus niet uitlevert, omdat het geen Nederlander is die in Nederland woont.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hij is nog altijd een Nederlandse staatsburger, of niet? Daarom alleen al moet Nederland zorgen dat hij thuis komt.
Hoeveel Antillianen zitten er in Colombia/Venezuela in de bak?quote:Op maandag 8 februari 2016 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spring je ook zo op de bres voor al die Nederlanders die in Aziatische gevangenissen wegkwijnen?
Hmmm. In 2012 veroordeeld tot 28jaar. Neueuh,, z'n beste portie moet nog komen.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
Laat die man zijn verdere straf maar in Nederland uitzitten. Een straf moet niet onmenselijk zijn als je dat kan voorkomen. En de gevangenissen in Zuid-Amerika zijn wreed. Hij heeft zijn portie wel al gehad.
Ps.
Hij lijkt op Oliver van Arrow![]()
Fixedquote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:05 schreef Mani89 het volgende:
Doet toch pijn om een jongen van de gesramptetampte pdot te zien wegrotten ergens op een berg in Peru met -26 graden. Laat hem dan gewoon hier de rest van zijn leven in de cel zitten. Of in Amerika.
Hij zit al in een koelcel.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:18 schreef Infection het volgende:
Joran.![]()
Waarom zit die vent niet in een isoleercel?
hey zo'n fiets heb ik ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:56 schreef Falco het volgende:
Even een bazenpic van Joran in betere tijden posten:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die vader al dood.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die ouders ook hè.. die zouden ze ook gewoon eens neer moeten knuppelen...
gewoon.. omdat het kan
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 04:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben voorstander van de doodstraf, maar dit is eigenlijk nog veel leuker. Goed dat we zo nu en dan een update krijgen, hoe ellendig het met hem gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |