hij is een beetje de volkert van peru dus. Kunnen we de omgang straks goed vergelijken tussen beide landenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
- http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)et-eerder-vrij.dhtml
Dat gedeelte heb ik dus ook. Geef het lichaam van Holloway en dan mag hij wmb hier komen. Is het lichaam niet te vinden? Dikke pech gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:46 schreef Elzies het volgende:
Joran heeft zoveel verschillende versies bij elkaar gelogen dat het onwaarschijnlijk is dat hij enige kans heeft op een onderhandelingspositie. Misschien als Joran eindelijk het stoffelijke overschot van Holloway kan aantonen. Maar dan nog zal hij hiervoor zijn straf moeten uitzitten in Amerika. Ik zie hem niet meer vrijkomen.
Amerika zal zijn uitlevering eisen. Daarvoor is de zaak te groot geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tevens is ook de straf in de VS in NL uit te zitten, maar ook dat is weer een diplomatiek spel.
De uitlevering is niets anders dan een politiek spel. Ligt er dus maar net aan waar de VS mee bezig is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Amerika zal zijn uitlevering eisen. Daarvoor is de zaak te groot geworden.
Lees het artikel eerst even voor je onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 04:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ie maar 1/3e van die 28 jaar uit te zitten, dus zo'n 9 jaar. Maar hij kan daarna wel aan de Verenigde Staten uitgeleverd worden. Lijkt me ook geen pretje om in zo'n Amerikaanse gevangenis te moeten zitten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:57 schreef Hathor het volgende:
Lekker laten wegrotten waar ie nu zit.
Kunnen we niet al onze straatrovers en roofovervallers naar die gevangenis sturen? We hebben immers een deal met Peru. Een soort van een uitwisselingsprogramma van een paar jaar zoals bij studentenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 04:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben voorstander van de doodstraf, maar dit is eigenlijk nog veel leuker. Goed dat we zo nu en dan een update krijgen, hoe ellendig het met hem gaat.
Waar doet jou dat pijn? Ik heb geen greintje meelij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 03:05 schreef Mani89 het volgende:
Doet toch pijn om een jongen van de gestampte pot te zien wegrotten ergens op een berg in Peru met -26 graden.
Wat mij betreft bootsen we deze barre omstandigheden na in Nederland voor dezelfde psychopaten als Joran woonachtig in Nederland.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 04:03 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben voorstander van de doodstraf, maar dit is eigenlijk nog veel leuker. Goed dat we zo nu en dan een update krijgen, hoe ellendig het met hem gaat.
die ouders ook hè.. die zouden ze ook gewoon eens neer moeten knuppelen...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:08 schreef Oberkullie het volgende:
Jammer dat die pathologische leugenaar steeds weer aandacht krijgt.
Hij heeft eerder al bewezen dat zijn 'deals' niet te vertrouwen zijn. Lekker in Peru laten zitten dus. Als hij echt berouw zou hebben had hij geen deal nodig om zijn misdaden te bekennen.
Joran zijn ouders?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
die ouders ook hè.. die zouden ze ook gewoon eens neer moeten knuppelen...
gewoon.. omdat het kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |