Ik op zich ook wel maar zolang deze nog heel zijn is het niet heel belangrijk. Komt wel keer als ik geld heb om veel te winkelen en ik tegen leuke uitverkoop aan loop ofzoquote:
Waarom was die vriendin erop tegen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht mee van de boys, maar vriendin van één van de boys (die ook mee zou gaan) was er op tegen dat ik mee zou gaan. Dus daar kwam gezeur van. Nu gaan de boys zonder ons. Prima!
Ik heb basic bh's van de Hemaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:20 schreef Fera het volgende:
Ik draag ook vaak van die A-bra dingen. Maar meer omdat het praktisch is, geen glijdende bandjes. Zien er alleen niet zo mooi uit.
Nu is het carnaval. De perfecte tijd om het uit te proberen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lachen om gewoon een keer op die manier over straat te gaan.
Ja, maar dan kijken mensen er minder raar van opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu is het carnaval. De perfecte tijd om het uit te proberen.
Die vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk. Ik heb er nu 2 van de Hunkemöller.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb basic bh's van de Hema2 voor 10 euro. Zitten prima
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht mee van de boys, maar vriendin van één van de boys (die ook mee zou gaan) was er op tegen dat ik mee zou gaan. Dus daar kwam gezeur van. Nu gaan de boys zonder ons. Prima!
Oh voor mij werkt het primaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik zelf niet zo geweldig eigenlijk. Ik heb er nu 2 van de Hunkemöller.
Is ze bang dat je haar vriendje afpakt of zo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze mij niet goed kent enz.
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha![]()
wel de beste oplossing eigenlijk
Ze gaan gelukkig niet drie maanden wegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weer
Geen idee, maar niemand vind haar echt heel aardig. Maar ze is vriendin van dus tja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze bang dat je haar vriendje afpakt of zo?
Correctie, 3 eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh voor mij werkt het primaMaar kans is groot dat ik op den duur wel weer wat anders koop.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan gelukkig niet drie maanden weg
Oh ik heb juist tegenovergestelde haha. ik ben wel snel tevredenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Correctie, 3 eigenlijk.
Maar ik ben wel een moeilijk persoon wat betreft BH's. Ik vind ze al snel onprettig zitten.
Ik zie al precies voor me hoe dat gegaan is, haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik kan mij prima in die oplossing vinden. Zal wel jammer zijn om mijn vriend zolang niet te zien maar overleef ik ook wel weer
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus vorige week nieuwe strings gekocht bij de Hema.. Maar één blijft afgeven, ook na het wassen. Mijn hele kut is gewoon knalroze als ik die aan doe!!!
Ik heb deze post vol verbazing gelezenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dus vorige week nieuwe strings gekocht bij de Hema.. Maar één blijft afgeven, ook na het wassen. Mijn hele kut is gewoon knalroze als ik die aan doe!!!
Ik vind het wel grappig.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb deze post vol verbazing gelezen
Ik stiekem ook wel maar wel jammer. Ik vond hem wel tof, knalroze met kant. Maar ga hem denk ik wel weg doen als die na de volgende keer wassen WEER afgeeftquote:
Gewoon een klacht indienen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel maar wel jammer. Ik vond hem wel tof, knalroze met kant. Maar ga hem denk ik wel weg doen als die na de volgende keer wassen WEER afgeeft
Beetje bijzonder om dit op Facebook te zetten. Verder te lui om te gaan mailen enz.quote:
Ja dat is ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:30 schreef Sked het volgende:
Ze gaan toch wel ontkennen dat het aan hun ligt
Hoeft toch ook niet per se op Facebook?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje bijzonder om dit op Facebook te zetten. Verder te lui om te gaan mailen enz.
Maar voor de rest te lui om voor die ene euro veel moeite te gaan doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet per se op Facebook?
Nee joh, deze kleine dingen lossen ze gewoon op hoor. Gewoon geld terug, hier willen ze geen problemen of aandacht oid meequote:
Ach die euro mogen ze houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, deze kleine dingen lossen ze gewoon op hoor. Gewoon geld terug, hier willen ze geen problemen of aandacht oid mee
Haha zou serieus doenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook klacht indienen bij look-o-look. Had zak met aardbeien, perzik en appelsnoepjes en er zat er maar één in van perzik! En dat was de lekkerste
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een keer vet droge shag. Was dus al droog toen ik pakje open maakte. Ik opsturen met briefje erbij. Kreeg ik twee pakjes ervoor terug.
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook klacht indienen bij look-o-look. Had zak met aardbeien, perzik en appelsnoepjes en er zat er maar één in van perzik! En dat was de lekkerste
Zou wel nice zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijg je een zak met alleen maar perzikjes opgestuurd.
Ik was al bezig met slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |