Word toch niks manquote:
Niet verliezen is al heel wat jaquote:
En dat terwijl je het bij vlagen niet eens meer boeiend vindquote:
Een wedstrijd tegen de joden blijft altijd boeien.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat terwijl je het bij vlagen niet eens meer boeiend vindApart wel
Als je maar geen obscene vlaggen gaat postenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen de joden blijft altijd boeien.
Ik mocht bij de buren geen #jodenjachtgeopend postenquote:Op zondag 7 februari 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar geen obscene vlaggen gaat posten
Bij de buren?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mocht bij de buren geen #jodenjachtgeopend posten
Matig.
Dan komt je broertje sowieso al wel tochquote:Op zondag 7 februari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, morgen ook niet op FOK!.
Morgen middag/avond housewarming pfff pff pfff pfff
ja sochtends al toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komt je broertje sowieso al wel toch
?quote:Op zondag 7 februari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
3 dagen op een rij sociaal doen.
PFFFFF
Heb je al wat gehoord van die stage?quote:
Nee, zou aankomende weeek reactie krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al wat gehoord van die stage?
Nicequote:Op zondag 7 februari 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zou aankomende weeek reactie krijgen.
Jij?
Hij wilde alleen maar stagiaires hebben die ook cursisten bij hem waren. En die cursus was 2500 euro met alles erop en eraan. Snap ook weer niet hoe dat zo duur kan zijn maar okequote:
Klinkt als een scamquote:Op zondag 7 februari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wilde alleen maar stagiaires hebben die ook cursisten bij hem waren. En die cursus was 2500 euro met alles erop en eraan. Snap ook weer niet hoe dat zo duur kan zijn maar oke
Maar hij zou dan overleggen met degene waar hij dat bedrijf mee runt dat als ze genoeg aanmeldingen hebben dat ik dan gratis mee zou kunnen draaien wanneer die cursisten stage gaan lopen. Maar dan steken ze dus gratis veel tijd in me waar andere 2,5k voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |