SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
you got mequote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geen eens een discussie kunnen voeren, en zich direct op zn teentjes getrapt voelt.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vandaar die 4/20 in je ondertitel?
24/7 stonedquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Eerst stond er 1,5 jaar lang *stoned* en nu alweer 1,5 jaar 4/20. Ik heb ook nooit echt zin om het te veranderen
Zou ik er ook neer kunnen zetten. Maar ik wil eigenlijk iets heel anders maar weet niks leuks. Of gewoon weghalen een keer.quote:
Moet je niet zo stoned zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Eerst stond er 1,5 jaar lang *stoned* en nu alweer 1,5 jaar 4/20. Ik heb ook nooit echt zin om het te veranderen
Hoe zit het eigenlijk met de vakantieplannen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou ik er ook neer kunnen zetten. Maar ik wil eigenlijk iets heel anders maar weet niks leuks. Of gewoon weghalen een keer.
Die zijn er niet meer. Niet mee gekregen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de vakantieplannen?
Het laatste wat ik hoorde was dat dat andere wijf nogal pissed wasquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer. Niet mee gekregen?
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Het laatste wat ik hoorde was dat dat andere wijf nogal pissed was
Ben jij toevallig m'n ex ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoor
Ach, niet zo gek ook danquote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en toen is besloten dat de jongens alleen gaan. Maar dat vind ik helemaal prima hoor
Vast niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij toevallig m'n ex ofzo?
Ik snap het wel. En daarbij zit ik er ook niet op te wachten om het enige meisje te zijn denk ik. Een ander meisje erbij maakt het wel leuker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |